1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електричні побутові прилади за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 шт.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (Адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року (з монтажем) відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 238 083,00 грн. без ПДВ / 285 699,60 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.10.2024 о 12-00 год.
12. Умови оплати: оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ).
Оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідних Акту приймання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.
У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Завершена
238 083.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.42 UAH
Період уточнення:04.10.2024 14:20 - 18.10.2024 00:00
Відповідь надана
Просимо розглянути та усуненути дискримінаційні вимоги, що унеможливлюють пропозицію будь-якого еквіваленту та виключають можливість надати свої пропозиції іншим учасникам.
Номер:9c1ad6d700fc4865af97064a78aa8672
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.10.2024 11:44
Опис:Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому , під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Я, ФОП Нестеренко Денис Олександрович, планую взяти участь у зазначеній публічній Закупівлі , проте вважаю, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь, з огляду на наступне:
Зазначені вимоги до предмета закупівлі, а саме діапазон робочих температур на охолодження від -15 до +43 , рівень шуму (внутрішній блок) (макс) 38дБ та 38,5дБ не обумовлені об`єктивною необхідністю та призводять до того, що усім технічним вимогам до предмета закупівлі відповідає лише один виробник.
В вимогах також вказано строк гарантії 60 місяців, проте просимо звернути увагу, що стандартний гарантійний строк в більшості моделей становить 36 місяців з дати запуску обладнання.
Щодо 3-го ЛОТу Таблиці 1 в ДОДАТОК 1 (Технічна специфікація) «Технічні вимоги на предмет закупівлі: Електричні побутові прилади за кодом ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади» замовник визначає необхідність пропозиції кондиціонеру Кондиціонер NC clima Manchester NCI18EHMIw1eu/NCO18EHMIw1eu на площу приміщення 52 кв.м., але розглянувши еквіваленти кондиціонерів аналогічної потужності BTU 18000, як і Кондиціонер NC clima Manchester NCI18EHMIw1eu/NCO18EHMIw1eu, стандартна рекомендована площа приміщення складає до 50кв.м.
При цьому у сукупності всім вказаним Замовником вимогам відповідає продукція лише одного виробника. Посилання Замовника закупівлі на можливість надати еквівалент зазначеного товару є лише формальним, оскільки запропонувати такий еквівалент неможливо.
Через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати продукцію будь-якого іншого виробника.
З метою забезпечення можливості учасникам пропонувати продукцію інших виробників, технічні характеристики якої відрізняється від характеристик, які прописані замовником, рекомендуємо переглянути вище зазначені показники, змінити їх на загальноприйняті для кондиціонерів даного цінового сегменту та викласти їх в такій редакції:
1. Діапазон робочих температур на охолодження від -0 до +43 , рівень шуму (внутрішній блок) (макс) 40 дБ (площа приміщення 25 та 35 м²)
2. Площа приміщення 25 м², 35 м², 50м².
3. Гарантійний строк не менше 36 місяців.
Будемо вдячні за відповідь. В разі неприйняття до уваги данного звернення- будемо вимушені подати скаргу.
Відповідь:Роз’яснення 1
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 15.10.2024 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 14.10. 2024_о 11:44)
по відкритим торгам на закупівлю: Електричні побутові прилади. за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-10-04-008049-a.
Стосовно поставленого запитання від потенційного учасника процедури закупівлі, повідомляємо наступне:
Замовником - Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) будуть внесенні зміни до тендерної документації, а саме: відкориговані діапазон робочих температур, рівень шуму, гарантійний строк та площа приміщення, шляхом коригування Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації. Перелік змін, Проект договору (зі змінами) та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.