-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дороги по вул. Козача від вул. Уляни Громової до вул. Ватутіна в с. Лісники Обухівського району Київської області
Завершена
4 267 115.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 671.15 UAH
мін. крок: 1% або 42 671.15 UAH
Період уточнення:
04.10.2024 13:17 - 17.10.2024 00:00
Відповідь надана
Дорожні знаки
Номер:
b36a47591412478fb119f2bc0817b9a5
Дата опублікування:
15.10.2024 13:11
Опис:
Шановний Замовнику! Умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено:
п.38 Установлення дорожніх знаків на металевих стояках шт 11
п. 39 При установленні додаткових щитків додавати до норм
18-61-1, 18-61-2, 18-61-3 шт 11
У вас п.39 не вказано кофіцієнт, а лише написано додаткових щитків
Просимо вказати:
1. Яка загальна кількість знаків ???
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи.№02-01-06 на Облаштування та обстановка дороги
Передбачено: встановлення 21 дорожнього знаку та 1 дорожнього сферичного дзеркала.
Дата відповіді:
18.10.2024 15:36
Відповідь надана
Дорожні знаки
Номер:
e144a4cc9d19489d8a562041fd6669b8
Дата опублікування:
12.10.2024 13:31
Опис:
Шановний Замовнику! Умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено:
п.38 Установлення дорожніх знаків на металевих стояках
п.39 При установленні додаткових щитків додавати до норм 18-61-1, 18-61-2, 18-61-3
Просимо вказати:
1. Яка загальна кількість знаків
2. Які знаки застосовувати (попереджувальні знаки, знаки пріоритету, заборонні знаки, наказові знаки, інформаційно-вказівні знаки, знаки сервісу та додаткові знаки)
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Локального кошторису на будівельні роботи. Розділ 1. Дорожні знаки- передбачено
1.Установлення дорожніх знаків на металевих
стояках
2.При установленні додаткових щитків
додавати до норм 18-61-1, 18-61-2, 18-61-3
3.Опори дорожніх знаків металеві СКМ 1.35
(L=3,5м, M=9,6кг)
4.Опори дорожніх знаків металеві СКМ 2.40
(L=4,0 м, M=14,8 кг)
5.Дорожнє дзеркало сферичне O700 мм
6.Щитки дорожніх знаків трикутної форми (І
типпорозмір)
7.Щитки дорожніх знаків розміром 600х600 (І
типорозмір)
8.Щитки дорожніх знаків круглої форми (І
типорозмір) (600 мм 4,21 кг)
9.Табличка для вертикальної розмітки
350х700 мм
Дата відповіді:
15.10.2024 12:50
Відповідь надана
Бортовий камінь
Номер:
9f45a7cf213244bfbb207f3cb8b8a898
Дата опублікування:
12.10.2024 13:30
Опис:
Шановний Замовнику! Умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено:
п.27 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів
Просимо вказати:
1. Чий матеріал (бортовий камінь бетонний і залізобетонний) буде використовуватись Замовника чи Підрядника
2. Якщо Підрядника просимо вказати НАЗВУ бортових каменів бетонних і залізобетонних
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Локального кошторису на будівельні роботи. Розділ 4. Влаштування бортового каменю - передбачено установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів БР 100.30.18
Дата відповіді:
15.10.2024 12:35
Відповідь надана
Асфальтобетон
Номер:
71b12eb39da7491ebf5a45ab8ec5350a
Дата опублікування:
10.10.2024 09:38
Опис:
Шановний Замовнику! Умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено:
П.19 Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей
П.20 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 (до товщини 5 см)
П.31 Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей
П.32 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 (до товщини 5 см)
Просимо вказати якої марки застосовувати асфальтобетонну суміш
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Локального кошторису на будівельні роботи. Розділу 1. Влаштування нового дорожнього одягу Тип.1 – Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі {асфальтобетон щільний} (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1.
Дата відповіді:
10.10.2024 14:51
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
8161980f0d7e4b94baeb7c188e66d494
Дата опублікування:
04.10.2024 16:54
Опис:
Шановний замовник, додатком 1 до тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему управління якості Учасника ДСТУ ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Пунктом 1 Загальних положень даного ДСТУ передбачено, що Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Цей стандарт у жодному разі не передбачає потребу: — однаковості структури різних систем управління якістю; — узгодження документації зі структурою розділів цього стандарту; — використання специфічної термінології цього стандарту в межах організації. Установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. У цьому стандарті використано процесний підхід, елементами якого є цикл «Plan-Do-Check-Act» (PDCA) («Плануй-Виконуй-Перевіряй-Дій») та ризик-орієнтоване мислення. Процесний підхід дає змогу організації планувати свої процеси та їхні взаємодії. Цикл PDCA дає змогу організації забезпечувати впевненість у тому, що її процеси адекватно забезпечені ресурсами та керовані і що можливості для поліпшування визначено та зреалізовано. Ризик-орієнтоване мислення дає змогу організації визначати чинники, які можуть спричиняти відхилення її процесів та її системи управління якістю від запланованих результатів, щоб установлювати запобіжні заходи контролю для у найменшення негативних впливів і якнайбільшого використання можливостей, у міру їх виникнення (див. А.4).Постійне задоволення вимог і врахування майбутніх потреб і очікувань — це складне завдання для організацій у середовищі, яке стає все більш динамічним і складним. Для досягнення цієї цілі організація може вирішити за необхідне прийняти різноманітні форми поліпшування на додаток до коригування та постійного поліпшування, як-от проривні зміни, інновації та реорганізація. У цьому стандарті використано такі дієслівні форми:— «повинно», «потрібно» («shall») зазначає вимогу;— «має», «рекомендовано» («should») зазначає рекомендацію;— «можна», «дозволено» («тау») зазначає дозвіл;— «може(-уть)» «спроможний» («сап») зазначає можливість або спроможність. Інформацію, позначену як «Примітка», призначено для кращого розуміння чи уточнення відповідної вимоги. Отже, вимоги ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги спрямовані на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Жодним чином не має вимог до виконання робіт. Відповідно до принципів господарювання, визначених статтею 6 Господарського кодексу України, загальними принципами господарювання в Україні є зокрема свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України, Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд. Частиною 1 статті 5 Закону передбачено - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 5 статті 23 Закону передбачено - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частина 4 статті 22 Закону встановлює - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не характеризує закуповуванні роботи з технічної сторони і не засвідчує їх якість, натомість відноситься до структури й урядування організації учасника та певних її внутрішніх процесів . Відсутність сертифіката ДСТУ ISO 9001:2018 ніяк не означає, що суб’єкт господарювання виконує роботу не якісно та не у відповідності із проектною документацією. Отже вимога про надання в складі пропозиції сертифіката ДСТУ ISO 9001:2018 не відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі, дискримінує учасника і є прямим втручанням у його господарську діяльність; порушує статті 5, 22, 23 Закону, статті 6, 44 Господарського кодексу України. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції сертифікату на систему управління якості Учасника ДСТУ ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України.
Це ж стосується систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019
У разі не виключення даної вимоги ми будемо оскаржувати умови тендерної документації до органу оскарження
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаю вашу увагу, що Додаток 1 до Тендерної документації не містить вимоги щодо сертифіката, який має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Також звертаю вашу увагу що абз. 2, пунктом 4.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (У такому випадку Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.)
Дата відповіді:
07.10.2024 16:38