• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба ДК 021:2015 44810000-1 Фарби

Торги відмінено

11 722.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117.22 UAH
Період уточнення: 03.10.2024 17:27 - 08.10.2024 00:00
Відповідь надана

фасування фасадної фарби

Номер: 1b97b1ccab1946b88b3b5b75feb881b6
Дата опублікування: 07.10.2024 17:14
Опис: Добрий день. Фасування по 5 кг водоемульсійної фарби не є стандартним і розповсюдженим серед українських виробників. Стандатрне фасування по 7 кг. Ваша вимога є дискримінаційною. Просимо внести зміни в документацію по фасуванню фасадної фарби, вказавши: не менше 5 кг, або 7кг, або 5-7кг.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:50
Відповідь надана

строк поставки

Номер: b24abce08cd94014aeb575246f978005
Дата опублікування: 07.10.2024 17:09
Опис: Шановний Замовнику, вами в електронних полях зазначено Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2024, натомість на початку тендерної документації 20.10.2024, в Додатку 2 до 18 жовтня 2024. Навіть якщо, ви оберете переможця у день аукціону 14.10.2024, підписання договору можливе лише після спливу строку оскарження, а саме з 19.10.2024. То як же можливо здійснити поставку до 18.10.2024? Приведіть закупівлю у відповідність до вимог законодавства. Інформація зазначена в електронних полях є приорітетною.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:50
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 4adc9807d2f7411d90e1a10a7a670db5
Дата опублікування: 07.10.2024 16:51
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)? Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів. Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету. Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг. Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу: 1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно. 2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою. 3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________. 4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою. Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем. Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:50
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 5726131ea649437ba53488eaf1ada0a9
Дата опублікування: 07.10.2024 16:50
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:49
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 7594389cfc5a47a587924cd580f543af
Дата опублікування: 07.10.2024 16:49
Опис: У п.8.3. проєкту договору зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами (сертифікат). Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) : «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору: 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами (сертифікат) або іншим компетентним органом.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:49
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 65f9212203064658beea82c826ced756
Дата опублікування: 07.10.2024 16:49
Опис: У п.8.2. проєкту договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести зміни до п.8.2: 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (електронною поштою, телефоном тощо).
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:49
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: cb34744fe4fd42dd853b4b29b5b89bd9
Дата опублікування: 07.10.2024 16:49
Опис: У п. 2.1 проєкту договору зазначено, що Постачальник гарантує, що Товар є новим, а також відповідає за якістю, нормам, чинним стандартам для товарів даного виду. Постачальник зобов'язаний передати Покупцеві Товар, на який встановлено строк придатності (згідно з рекомендаціями виробника), з таким розрахунком, щоб він міг бути використаний за призначенням до спливу цього строку. Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ має різну назву у виробників (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.2.1 проєкту договору: 2.1. Постачальник гарантує, що Товар є новим, а також відповідає за якістю, нормам, чинним стандартам для товарів даного виду (ДСТУ або ТУ). Постачальник зобов'язаний передати Покупцеві Товар, на який встановлено строк придатності (згідно з рекомендаціями виробника), з таким розрахунком, щоб він міг бути використаний за призначенням до спливу цього строку.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:49
Відповідь надана

сфера застосування

Номер: 1ed163f7c64c44b7bc658b0d02bc4f9e
Дата опублікування: 07.10.2024 16:08
Опис: Добрий день. Ви вказали в таблиці Технічні показники емаль алкідна ПФ-266 "Застосування - для внутрішніх та зовнішніх робіт", натомість ця вимога не є коректною. Бо емаль ПФ-266 виходячи зі своєї специфіки призначена для фарбування підлоги і для застосовування лише всередині приміщення. Тож просимо внести коригування в Додаток 2, виправити по емалі ПФ-266 вимогу по застосуванню та вказати "для внутрішніх робіт".
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:50
Відповідь надана

щодо фасування

Номер: 875b964166ba428c92cab0574e42cf5d
Дата опублікування: 07.10.2024 15:51
Опис: Шановний Замовнику, вами в Додатку 2 визначено по позиції 1 Фарба акрилова фасадна біла фасування 5 кг. Натомість більшість українських виробників фасує вказану продукцію по 7 кг. Задля забезпечення участі більшої кількості учасників та дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, просимо внести зміни в документацію та вказати по позиції 1) Фарба акрилова фасадна біла фасування "не менше 5 кг". Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику Замовником буде скасовано процедуру закупівлі задля удоскононалення та приведення тендерної документаціх та її додатків згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 09.10.2024 10:50
Відповідь надана

Строки.

Номер: d5a9690d3f82444d8515c3619aca73b0
Дата опублікування: 04.10.2024 09:56
Опис: Добрий день, строки постачання є неможливими. У вас аукціон на 14.10 , навіть якщо одразу акцептуєте пропозицію - все рівно, договір можна укласти тільки 19.10. Також навіщо Вам фінансова звітність для договору на 10 тис грн?
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику щодо строків поставки товару було допущено технічну помилку та буде внесено зміни до тендерної докумнтації. З приводу фінансової звітності Замовником не порушено жодних норм чинного законодавства щодо проведення публічних закупівель, а також зменшити ризики при укладанні договору.
Дата відповіді: 07.10.2024 10:01