• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до пасажирських вагонів

запасні частини до пасажирських вагонів

Завершена

1 350 231.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 751.16 UAH
Період уточнення: 08.05.2018 17:21 - 17.06.2018 10:00
Відповідь надана

Сортифікація котла

Номер: 5b3b75ba59844cd5bc8e26189937f376
Дата опублікування: 14.05.2018 09:09
Опис: В Додатку 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" в Таблиці міститься вимога про надання підтвердження якості котла опалювального, як до продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації та оцінці відповідності вимогам законодавства. ◦ Згідно Протоколу рішення 63 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасніків Співдружності від 4-5.11.2015 року, "Котел опалювальний" не включено до Переліку залізничної продукції що потребує обов'язкової Сертифікації. Звертаємо Вашу увагу на те, що "Электронагреватели высоковольтные для систем жидкостного отопления пассажирских вагонов", які підпадають під обов'язкову сертифікацію, ні мають ні якого відношення до замовленного котла опалювального, так як він постачається без ціх елементів. У зв'язку з цим, пропонуємо внести зміни до таблиці, що зазначена в Додатку 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" та позначати продукцію “Котел опалювальний”, як продукція щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 08.06.2018 17:32
Відповідь надана

Зауваження то ТД

Номер: 262b7286784040ea97ac5c9682885a29
Дата опублікування: 14.05.2018 08:59
Опис: В Додатку 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" в пункті 3.2 зазначено: “Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, участник повинен надати копію одного з наступних документів: п. 3.2.2 зазначено: “Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) та копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації. Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.” Даним пунктом фактично вимагається від УСІХ виробників продукції отримання атестату виробництва і сертифікат системи управління якості виробника, що є дискримінаційною вимогаю, оскільки чинне законодавство України не вимагає отримання вказаних документів для всіх підприємств різних форм власності. Тому вважаємо, що вимога Тендерної документації не ґрунтується на вимогах закону а п. 3.2.2. підлягає зміні. У зв'язку з цим пропонуємо п. 3.2.2. викласти в наступній редакції: «3.2.2. Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ”.
Відповідь: Учасник торгів має підтвердити, що документ з оцінки відповідності виданий органом, який має акредитацію у визначеній галузі, тому замовник вважає недоцільним змінювати редакцію п 3.2.2.
Дата відповіді: 19.06.2018 16:15
Відповідь надана

Вимоги змін умов технічної частини ТД

Номер: a4b56eef0ddc44c0a82334a5f2381ffe
Дата опублікування: 14.05.2018 08:56
Опис: В Додатку № 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" в Пункті 2.2. міститься вимога про те, що "Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження" Пропонуємо таку вимогу застосовувати до нової продукції, яка раніше не закуповувалася ПАТ “Українська залізниця”, а п. 2.2. змінити виклавши його в наступній редакції: “2.2. Актуальність креслеників на нову продукцію залізничного призначення, яка раніше не закуповувалась ПАТ “Українська залізниця”, повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження".
Відповідь: Замовником прийнято рішення п. 2.2. тендерної документації залишити без змін.
Дата відповіді: 19.06.2018 16:13
Відповідь надана

Невідповідність вимог ТД

Номер: 30d7f8307d8149d187b14aa133ad7f7c
Дата опублікування: 14.05.2018 08:53
Опис: В Додатку № 1 "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" Пункт 1.2.2 місить вимогу про те, що Декларація про відповідність має бути складена на основі позитивних результатів оцінки відповідності. Дискримінаційний характер цієї вимоги полягає у тому, що Тендерна документація не містить вимог до органу чи особи, яка має надавати Позитивні результати оцінки відповідності та не містить вимог до вигляду (форми) такого результату оцінки. Тому, в силу відсутності чіткого регулювання цього питання, існує вірогідність відмови у прийнятті тендерної пропозиції з підстав неналежного виконання даної вимоги. У зв'язку з цим, пропонуємо виключити з п. 1.2.2. слова : “... на основі позитивних результатів оцінки відповідності” та викласти його в наступній редакції: «1.2.2 "Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.1, 1.2.2 (крім декларування) має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006”.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 19.06.2018 16:12
Відповідь надана

Стосовано наданя технічної інформаціїї та розділу закупівлі на два окремих лоти

Номер: 92b06c78c9374c62b7b8453805e464f9
Дата опублікування: 11.05.2018 14:29
Опис: Наше підприємство, як вітчизняний виробник комплектуючих, а саме бойлерів та котлов опалювальних для пасажирських вагонів має намір прийняти участь у Закупівлі №2441584. В тендерній документації до цієї закупівлі зазначено що закупівля товару у кількості 5 позицій відбувається одним лотом. В цей єдиний лот включені позиції такі як: Кришка Ю.04.08.018 Планка Ю.04.08.006 Прокладка Ю.04.08.017 які не є частинами бойлера, або котла опалювання пасариського вагону та відносяться до різних частей вагону ніяким чином не пов язаних одна з одною. Тендерною документацією передбачається закупівля одним лотом: Бойлер Ю.04.08.010 Кришка Ю.04.08.018 Планка Ю.04.08.006 Прокладка Ю.04.08.017 Котел опалювальний Ю.03.08.100 виробником, яких є підприємство АТ «Юнікон», та креслення на дану продукцією є інтелектуальною власністтю виробника і не знаходяться у вільному доступі. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наше підприємство є виробником бойлерів та котлов опалювальних для пасажирських вагонів, які виробляються серійно, та мають всі підтверджуючі якість документи, що вимагаються тендерною документацією, серед яких погодження КД філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» на використання нашої продукції при ремонті та будівництві пасажирських вагонів. Але, нажаль, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки не виробляємо інші комплектуючи та не маємо можливості отримати доступ до креслень, включені до єдиного лоту, який виходячи з назв креслень, сформований під одного виробника (постачальника). Формування єдиного лота з різних комплектуючих, яки не взаємопов язані між собою за своїм технічним та конструкційним призначенням є дискримінацією учасників - окремих виробників включених в один лот комплектуючих. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї та викласти креслення наступних комплектуючих : Бойлер Ю.04.08.010 Кришка Ю.04.08.018 Планка Ю.04.08.006 Прокладка Ю.04.08.017 Котел опалювальний Ю.03.08.100 А також, розділити закупівлі №2441584. (UA-2018-05-08-002432-a) на два лоти: Лот №1 Бойлер для пасажирського вагону Котел опалювальний для пасажирського вагону Лот №2 - Кришка Ю.04.08.018 Планка Ю.04.08.006 Прокладка Ю.04.08.017
Відповідь: Так як бойлер, кришка, планка, прокладка, котел опалювальний – це продукція залізничного призначення, то вона повинна пройти процедуру поставлення на виробництво згідно з 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009). Якщо продукція, яку пропонує учасник торгів, пройшла відповідні випробування та погоджена до застосування у встановленому порядку, вона може розглядатися на торгах, як еквівалент виробів, зазначених в тендерній документації (в тендерній документації зазначено комплектуючі, які раніше використовувалися на вагоні). Креслення, розроблені виробником, є його власністю, тому замовник не може викладати їх у тендерній документації.
Дата відповіді: 19.06.2018 16:18