-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт філії "Хмільницька СЕМД" по вул.Монастирська ,71,м.Хмільник Вінницької обл.
Завершена
859 662.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 1.9% або 16 000.00 UAH
Період уточнення:
19.07.2018 16:37 - 24.07.2018 16:41
Відповідь надана
Дискримінаційні критерії
Номер:
46581bb6091b45c7a9e8f5680f37ace9
Дата опублікування:
20.07.2018 10:20
Опис:
Відповідно до ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" основними принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та максимальна економія та ефективність. Разом з тим Тендерною документацією встановлено дискримінаційну вимогу, що порушує права учасників, а саме:
п.15 ТД:Наказ про затвердження положення промислової безпеки та охорони праці, наказ на призначення відповідальної особи за виконання положень промислової безпеки та охорони праці на підприємстві виданий впродовж 2017-2018 років. Витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань та питань охорони праці, з перевірки знань та питань пожежної безпеки впродовж 2017-2018 років. Посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки не менше трьох осіб впродовж 2017-2018 років. Посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою не менше трьох осіб впродовж 2017-2018 років. Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці не менше трьох осіб.
Вважаємо вищезазначені умови дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників і не враховує можливість до залучення робіт субпідрядників.
Відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А вищезазначений п.15 ТД не має до цього ніякого відношення.
Крім того даний пункт 15 Вами було додано до Тендерної документації після проведення не досить зрозумілої з точки зору прозорості аналогічної закупівлі, яка не відбулася.
Підсумовуючи викладене просимо привести Вас Тендерну документацію до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА
КУ«ТМО«ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ
МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ»»
«ХМІЛЬНИЦЬКА СТАНЦІЯ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ»
вул. Монастирська,71, м.Хмільник, Вінницька область, 22000, тел-факс(0238) 2 42 48, e-mail: stmd.hm@i.ua
Тендерний комітет розглянув запитання до процедури, яке оприлюднене в системі електронних закупівель «Prozorro» та повідомляє наступне.
Тендерним комітетом Хмільницької СМЕД при проведенні процедур закупівель в повній мірі забезпечується дотримання вимог законодавства.
Щодо вимог п. 15 документації конкурсних торгів по закупівлі робіт з капітального ремонту філії «Хмільницької СЕМД» по вул. Монастирська, 71, м. Хмільник, Вінницької області слід зазначити, що вказана вимога визначена з урахуванням норм законодавства, яка є обов’язковою для суб’єктів господарювання (в тому числі фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю), будь-якої форми власності.
Зокрема, ст.1 Закону України від 14.10.1992 №2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі Закон №2694) визначено, що охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Ст. 2 Закону №2694 передбачено, що дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.
Відповідно до норм ч.1 ст. 18 Закону №2694, працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок (ч.2 ст. 18 Закону №2694).
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці (ч. 3 ст. 18 Закону №2694).
У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань (ч. 4 ст. 18 Закону №2694).
Крім того, вимогами п. 1.3 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року №62, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.06.2007 за №573/13840 (далі - Наказ №62) визначено, що до виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511.
Відповідно до вимог п. 1.4. Наказу №62, під час організації робіт на висоті слід ураховувати, що основними небезпечними виробничими факторами під час виконання цих робіт є падіння працівника або падіння предметів; супутніми можуть бути фактори: пожежна небезпека, дія електричного струму, підвищені рівні запиленості, загазованості повітря, шуму, несприятливі кліматичні умови тощо.
Крім того, згідно п. 1.13 Наказу №62 працівники, які виконують роботу на висоті, зобов'язані:
- знати і виконувати вимоги цих Правил, інших нормативно-правових актів та інструкцій з охорони праці, що стосуються їх робіт чи професій;
- дбати про особисту безпеку, а також про безпеку оточуючих
людей під час виконання будь-яких робіт;
- виконувати роботи із застосуванням касок, запобіжних поясів,
інших засобів індивідуального та колективного захисту;
- проходити в установленому порядку медичний огляд.
Вказані вимоги у документації конкурсних торгів покликані перш за все необхідністю проведення робіт у безпечний для здоров’я людей (працівників) спосіб та уникнення травматизму.
Ст. 5 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) визначено вимоги, дотримання яких в повному обсязі забезпечено тендерним комітетом Хмільницької СМЕД, а саме:
- вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
- замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
П.4 ст. 16 Закону №922, яким передбачено кваліфікаційні вимоги, чітко визначено слідуючі вимоги:
- документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вищезазначене, норми законодавства, що регулюють питання пов’язані з охороною праці, є обов’язкові для виконання всіма без вийнятку суб’єктами господарювання (в тому числі фізичних осіб-підприємців), які використовують найману працю, а тому вимоги п.15 документації конкурсних торгів, не є дискримінаційною нормою.
Документація конкурсних торгів по закупівлі робіт з капітального ремонту філії «Хмільницької СЕМД» по вул. Монастирська, 71, м. Хмільник, Вінницької області, не вимагає необхідності надання учасниками документів, які не передбачені чинним законодавством для юридичних та фізичних осіб.
Крім того, в документації конкурсних торгів відсутні вимоги про зазначення учасником у пропозиції конкурсних торгів інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника.
А тому, власне відсутність вищезазначеної вимоги у документації конкурсних торгів по закупівлі робіт з капітального ремонту філії «Хмільницької СЕМД» по вул. Монастирська, 71, м. Хмільник, Вінницької області, не є дискримінаційною нормою.
З огляду на вищезазначене, у документації конкурсних торгів по закупівлі робіт з капітального ремонту філії «Хмільницької СЕМД» по вул. Монастирська, 71, м. Хмільник, Вінницької області, відсутні дискримінаційні норми, а її зміст (документації) відповідає вимогам Закону №922.
Дата відповіді:
23.07.2018 14:44