• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (DELTA2000-EU), Зарядна станція EcoFlow DELTA Pro (3600 Вт.год)

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період уточнення: 01.10.2024 09:46 - 05.10.2024 06:00
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: 4c9b30136e50432a9be8683832978e13
Дата опублікування: 03.10.2024 14:50
Опис: Доброго дня. Шановний представник замовника, Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому , під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. ТОВ «Житомирська торгова компанія», планує взяти участь у зазначеній публічній Закупівлі , про те вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь , з огляду на наступне. Зазначені вимоги до предмета закупівлі не обумовлені об`єктивною необхідністю та призводять до того, що усім технічним вимогам до предмета закупівлі №1 відповідає лише один виробник та одна модель, а саме: EcoFlow DELTA Max 2000 З метою забезпечення можливості учасникам пропонувати продукцію інших виробників, технічні характеристики якої відрізняється від характеристик продукції EcoFlow, пропоную змініити наступні Технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі (не гірше) у Додаток №4 до тендерної документації Ємність – не менше 2016 Вт*год Розетка АС 230В – не менше 4 Номінальна потужність станції, Вт - 1000 і більше USB Type-C – не менше2 USB Type-A -не менше 2 DC – не менше 1 Автомобільна розетка (прикурювач) - 1 Інші Extra Battery Port x2 або Battery Expansion Port x1 Номінальна потужність, Вт - 2400 Пікова потужність, Вт – не менше 3600 Потужність USB Туре-С, Вт - 100 Потужність USB Туре-А, Вт - 18; 12 Потужність DC, Вт - 38 Потужність автомобільної розетки (прикурювача), Вт - 126.0 Форма вихідного сигналу - Чиста синусоїда Технологія NCM або LiFePO4 Цикли зарядки – не менше 1000 Параметри заряду станції Від розетки АС 230В: 2000(3000) Вт, 1,6 годин, Від автомобільної розетки (прикурювача): 100 Вт, 21 годину, Від сонячної панелі: 800 Вт, 11,2 години Можливість модернізації Підключення додаткових батарей, Підключення сонячної панелі Дисплей - Так Віддалене керування - Wi-Fi Підтвердження застосування аналогічних дискримінаційних вимог Замовником відображена в закупівлі UA-2023-04-20-008550-a де рішенням Антимонопольного комітету України № 5974-р/пк-пз від 04.05.2023 такі дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону тому на підставі викладеного –просимо вас внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику! Необхідність закупівлі пов'язана з особливостями виконання завдань за призначенням, які покладені на відповідні підрозділи та згідно рапорту ініціатора закупівлі із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі. Окрім цього, дані зарядні станції будуть використовуватися в комплексі з іншими приладами, тому зазначені характеристики є найбільш ефективними. Відповідно до пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі- Особливості) особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно з пунктом 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення СПРОЩЕНИХ закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Враховуючи вищезазначене та беручи до уваги рапорт ініціатора закупівлі, Замовником було прийнято рішення щодо проведення закупівлі у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель. Учасник же посилається на частину 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка застосовується до відкритих торгів згідно Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ Закону. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме за технічними характеристиками зазначеними в Додатку 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 03.10.2024 16:55