• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари, папір для друку та різне офісне приладдя

Загальна очікувана вартість закупівлі канцелярських товарів, паперу для друку та різного офісного приладдя складає 128000,0 грн. Предмети закупівлі канцелярських товарів, паперу для друку та різного офісного приладдя, згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» за четвертим знаком, відноситься до різних кодів. Так, папір для друку, теки-реєстратори, степлери та дироколи, конверти та інше різне дрібне офісне приладдя – «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», з очікуваною вартістю закупівлі 97725,0 грн; папірці для нотаток, щоденники-записники недатовані, блокноти та стікери – «22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали», з очікуваною вартістю закупівлі 11480,0 грн; зошити А5 та А4 – «22830000-7 Зошити», з очікуваною вартістю закупівлі 1160,0 грн; калькулятори настільні 12-ти розрядні Citizen – «30140000-2 Лічильна та обчислювальна техніка», з очікуваною вартістю закупівлі 1560,0 грн; швидкозшивачі та різні теки – «22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя», з очікуваною вартістю закупівлі 13675,0 грн; ножиці – «39240000-6 Різальні інструменти», з очікуваною вартістю закупівлі 240,0 грн; клей ПВА та клей-олівець – «24910000-6 Клеї», з очікуваною вартістю закупівлі 1177,0 грн; набір кольорових олівців та ватман – «37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва», з очікуваною вартістю закупівлі 360,0 грн; фарба штемпельна Trodat – «44810000-1 Фарби», з очікуваною вартістю закупівлі 159,0 грн; лінійки – «39290000-1 Фурнітура різна», з очікуваною вартістю закупівлі 80,0 грн, скотч (стрічка клейка) – «44420000-0 Будівельні товари», з очікуваною вартістю закупівлі 384,0 грн.

Завершена

128 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
Період уточнення: 24.07.2018 10:16 - 27.07.2018 12:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим