• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-24Т_392_ВО Тени

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

4 104 079.78 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 41 040.80 UAH
Період уточнення: 01.10.2024 11:27 - 01.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо нормативного документу

Номер: cac3cea3aced47a4bb215de4d67bce87
Дата опублікування: 28.10.2024 16:29
Опис: Шановний Замовнику, Вами було оголошено закупівлю товару «Електронагрівач для обігріву стрілочних переводів Код за ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади». Згідно вимог п.3.1, розділу 3 тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 23.10.2024 № 89/2 Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель). Відповідно до п. 2.1-2.2, р. 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 2 до ТД вимагається: 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року; на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року. Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.7.8, 7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року; на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.1, 7.2 ДСТУ 8634:2016 відповідно до п.7.6 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016). ТУ на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Пункт 2.1 не застосовується у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документальне підтвердження про присвоєння умовного номеру Підприємству, а також документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується до постачання, поширюється сфера дії вказаного умовного номеру. 2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. Наша компанія має намір запропонувати до постачання товар виготовлений у Європі за Технічними умовами, що розроблено відповідно до вимог місцевого законодавства. Вказані технічні умови розроблено для постачання товару для потреб Німецької залізниці. Товар, що виготовляється за вказаним нормативно-технічним документом повністю відповідає вимогам ТД, має високу якість виготовлення. Умовами даної тендерної документації передбачено можливість запропонувати товар, що виготовляється відповідно до ТУ іноземного походження, однак примітка про те, що в такому випадку вимога п. 2.1., ч.1 Додатку 2 до ТД в частині узгодження АТ «Укрзалізниця» таких ТУ відсутня. Просимо надати роз’яснення чи достатньо для прийняття участі у закупівлі ТУ іноземного походження не погоджених АТ «Укрзалізниця» і якщо так, то внести до п. 2.2., ч1., Додатку 2 до ТД відповідні зміни в наступній редакції: «2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ* або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. * ТУ іноземного походження не потребують узгодження з АТ «Укрзалізниця ».»
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Згідно листа № ЦЦІР-14/789 від 05.04.2024 ТУ іноземного походження не потребують узгодження з АТ «Укрзалізниця». Замовник не вбачає внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.10.2024 16:07
Відповідь надана

Технічні вимоги додатку А

Номер: b66e982b60434db18508012c72ae6236
Дата опублікування: 16.10.2024 13:13
Опис: Шановний замовнику. Технічними вимогами додатку А у показниках січення 5-6 мм х 12-13мм. Неможливо запропонувати Вам товар, який би повністю відповідав зазначеному січенню. Товар може бути, як у меншу так і у більшу сторону. Будь-яке січення має свої межі допусків. Для відповідності запропонованого товару, що буде відповідати Вашим технічним вимогам просимо у додатку А вказати відповідні допуски: 5-6 мм +/- 0,4 мм та 12-13мм +/- 0,4 мм
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дане питання вивчається ініціатором закупівлі. В разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.10.2024 16:51
Відповідь надана

поділ на лоти

Номер: 6e3f944ae2744344b89d0be636c580bf
Дата опублікування: 11.10.2024 11:13
Опис: Наше підприємство ТОВ "Європейська Промислова Група" є офіційним представником виробника електронагрівачів VULCANIC-TRIATHERM GmbH, Німеччина. Оскільки, через коротий строк постачання, затримки на кордоні через мітинги, наше підприємство не має змоги поставити весь об'єм необхідної Вам продукції. Для можливості участі нашого підприємства в закупівлі просимо розділити всі позиції на лоти. Вдячні за розуміння!
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Тендерна документація складена згідно чинного законодавства та нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Замовник не вбачає підстав поділу на лоти тендерну документацію.
Дата відповіді: 14.10.2024 14:31
Відповідь надана

щодо попужності

Номер: 9e054a908f6248f5a5d2547370d8cfcc
Дата опублікування: 03.10.2024 09:08
Опис: Шановний замовнику. Технічними вимогами додатку А у показниках потужності, напруги та довжині обігріву зазначені абсолютні величини. У природі не існує абсолютних величин. Будь-яке обладнання та прилад має свої межі допусків. Неможливо запропонувати Вам товар, який би повністю відповідав абсолютним величинам. Для відповідності запропонованого товару, що буде відповідати Вашим технічним вимогам просимо у додатку А вказати відповідні допуски: у номінальній (Вт) та питомій потужності (Вт/м) зазначити +5/-10%, а довжину обігріву +/- 3%. Крім того, бюджет цієї закупівлі суттєво нижчий відносно ринкових цін. Для можливості прийнятті участі у даній закупівлі просимо Вас збільшити бюджет на 25%.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дане питання вивчається ініціатором закупівлі. В разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:26
Відповідь надана

щодо технічних характеристик

Номер: 370c2a35b5b249f981d197132236d7be
Дата опублікування: 02.10.2024 10:20
Опис: Шановний Замовнику! Просимо уточнити, яка має бути довжина кабелю живлення (від основи під’єднання до входу в електронагрівач)? Просимо внести зміни в ТД та вказати довжину кабелю живлення. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дане питання вивчається ініціатором закупівлі. В разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:25
Відповідь надана

строк поставки

Номер: f80ab069d4174d4ca36e61357220f086
Дата опублікування: 02.10.2024 09:51
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство є виробником продукції іноземного походження. Через логістику та можливі затримки на митному контролі нереально встигнути поставити електронагрівачі за 15 календарних днів. Просимо збільшити термін поставки до 60 календарних днів. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дане питання вивчається ініціатором закупівлі. В разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:25
Відповідь надана

Необхідність підняття вартості закупівлі

Номер: 842fad60038749a7ab0f0dd20dd89dfe
Дата опублікування: 02.10.2024 09:47
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам про те, що очікувана вартість закупівлі значно нижче реальної вартості продукції, сформована за цінами кількарічної давнини без урахування інфляції, зростання цін на енергоресурси, заробітних плат працівників та взагалі не відповідає дійсності. Для забезпечення необхідною Вам продукцією, просимо привести бюджет закупівлі до ринкового рівня.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:27
Відповідь надана

Щодо погодження ТУ

Номер: 23dcde47db934c1083ecafd243a7bbfe
Дата опублікування: 02.10.2024 09:46
Опис: Згідно п. 2. Додатку 2 до ТД "Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95". Просимо прибрати дану вимогу для продукції іноземного походження та Технічних Умов, виданих залізницями інших країн. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дане питання вивчається ініціатором закупівлі. В разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:24
Відповідь надана

щодо залізничного призначення

Номер: 483db7e04cfb41b48fef65a0f7bb0a48
Дата опублікування: 02.10.2024 09:45
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією цієї закупівлі виявили невідповідності. Ви оголосили закупівлю в тендерній документації з кодом за ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади, при цьому в Додатку 2 вимагаєте документи та відповідність продукції залізничного призначення. То як Вас розуміти? Ви закуповуєте побутові прилади чи продукцію залізничного призначення? Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дане питання вивчається ініціатором закупівлі. В разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:24
Відповідь надана

щодо кодів ДК

Номер: 4e0102ae7e26475ea61a992ea255c0ec
Дата опублікування: 02.10.2024 09:44
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією цієї закупівлі виявили невідповідності. У ТД зазначено, що закупівля оголошена за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади, але на майданчику PROZORRO вказаний код 39715100-8 Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі. Просимо привести у відповідність тендерну документацію та PROZORRO.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами . Тендерна документація складена згідно чинного законодавства та нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію. Закупівля оголошена за загальним кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади, а на майданчику PROZORRO вказаний деталізований на кожну позицію код ДК 021:2015 - 39715100-8 Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі.
Дата відповіді: 04.10.2024 13:35