• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0363_ВО) Колодка гальмівна тип РІЦ

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-10-01-003468-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0363_ВО) ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодка гальмівна тип РІЦ) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 780 080,00 грн без ПДВ (два мільйони сімсот вісімдесят тисяч вісімдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.10.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 83 402,40 грн. (вісімдесят три тисячі чотириста дві гривні 40 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Завершена

2 780 080.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 27 800.80 UAH
Період уточнення: 01.10.2024 11:08 - 06.10.2024 00:00
Відповідь надана

Бюджет закупівлі

Номер: 2357068647544c2f9189eb596a0f1dd2
Дата опублікування: 03.10.2024 14:50
Опис: Шановний Замовник, наше підприємство має бажання, але не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, так як на даний час вартість колодки гальмівної значно вища, від очікуваної вартості закупівлі. Просимо збільшити бюджет закупівлі.
Відповідь: «Шановний учасник, збільшення бюджету закупівлі вважаємо недоцільним, дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 04.10.2024 16:15
Відповідь надана

Вимога щодо Проекту Договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів

Номер: ad43706ee1e542a8b1b00a7c9723f9f2
Дата опублікування: 02.10.2024 11:58
Опис: Шановний Замовнику, для можливості участі нашого підприємства у процедурі закупівлі, вимагаємо: - Виключити з Проекту договору про закупівлю матеріально - технічних ресурсів Розділ 2 «ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ» п. 2.13 та п. 2.14 в зв’язку з тим, що експертиза товару за якістю не передбачена ні нормативною, ні конструкторською документацією. Відповідно з Технічними умовами на продукцію, якість партії товару визначається виключно при приймально - здавальних випробуваннях та підтверджується при інспекторському контролі продукції інспектором - приймальником АТ «Укрзалізниця». - Виключити останній підпункт п.5.4 Розділу 5 «ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ - ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ» в якому передбачається разом з супроводжувальними документами з кожною партією товару, що поставляється, передавати завірені копії Технічних умов. Технічні умови, які є власністю підприємства – виробника і не підлягають тиражуванню, надаються Замовнику один раз при подачі документів учасником процедури закупівлі.
Відповідь: «Шановний учаснику, в проект договору внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення»
Дата відповіді: 04.10.2024 16:15