-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Алкотестери, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори
Завершена
24 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 123.75 UAH
Період уточнення:
30.09.2024 17:27 - 05.10.2024 00:00
Відповідь надана
Чи знає Замовник, що він має можливість купити таку продукцію з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів - за ціною 9,58 USD https://www.findprice.com.tw/g/AT579TW ? Що за курсом 41,00 UAH/USD дорівнює 393 гривні. Та що купівля Замовником товару з дуже низькими технічніми характеристиками, як у побутових виробів, які реально коштують 393 гривні, але купуються Замовником за 8250 гривень, може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
Номер:
133f17c38cd044aaa65e1ab4c5562944
Дата опублікування:
04.10.2024 22:12
Опис:
Шановний Замовнику !
Замовником встановлені дуже низькі технічні вимоги Тендерної документації до предмету закупівлі, як до побутового виробу.
Чи знає Замовник, що він має можливість купити таку продукцію з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів - за ціною 9,58 USD https://www.findprice.com.tw/g/AT579TW ? Що за курсом 41,00 UAH/USD дорівнює 393 гривні.
Купівля Замовником товару з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів, які реально коштують 393 гривні, але купуються Замовником за 8250 гривень, може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ПИТАННЯ: Чи знає Замовник, що він має можливість купити таку продукцію з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів - за ціною 9,58 USD https://www.findprice.com.tw/g/AT579TW ? Що за курсом 41,00 UAH/USD дорівнює 393 гривні. Та що купівля Замовником товару з дуже низькими технічніми характеристиками, як у побутових виробів, які реально коштують 393 гривні, але купуються Замовником за 8250 гривень, може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що орієнтовна середньоринкова вартість предмету закупівлі визначена Замовником враховуючи рекомендації Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”(зі змінами).
Дата відповіді:
07.10.2024 17:47
Відповідь надана
Вимога: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодної ВАЖЛИВОЇ інформації про правові норми щодо використання предмету закупівлі. Вимагаємо надати у Тендерній документації інформацію, на підставі яких нормативно-правових актів співробітниками Замовника буде проводитися огляд на стан сп’яніння за допомогою предмета закупівлі.
Номер:
51609b4b05a941d0a48d4d3245f03cf3
Дата опублікування:
04.10.2024 22:07
Опис:
Шановний Замовнику !
Питання, на підставі яких нормативно-правових актів співробітниками Замовника буде проводитися огляд на стан сп’яніння за допомогою предмета закупівлі, є ВАЖЛИВИМ питанням, від законності реалізації якого буде залежати законність отриманих результатів тестів і їх використання, та, у випадку незаконних дій Замовника може призвести до порушення законних прав осіб, яких будуть перевіряти.
Відсутність зазначеної ВАЖЛИВОЇ інформації може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ВИМОГА: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодної ВАЖЛИВОЇ інформації про правові норми щодо використання предмету закупівлі. Вимагаємо надати у Тендерній документації інформацію, на підставі яких нормативно-правових актів співробітниками Замовника буде проводитися огляд на стан сп’яніння за допомогою предмета закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі
Дата відповіді:
07.10.2024 17:47
Відповідь надана
Вимога: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних ВАЖЛИВИХ вимог щодо відповідності предмету закупівлі конкретним технічним специфікаціям та/або національним стандартам ДСТУ. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо відповідності предмету закупівлі конкретним технічним специфікаціям та/або національним стандартам ДСТУ.
Номер:
6f1bf3be5bd34a8ea998986040f2be5a
Дата опублікування:
04.10.2024 22:05
Опис:
Шановний Замовнику !
Для алкотестерів з мундштуком (контактних) затверджені наступні національні стандарти ДСТУ:
1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»;
2. ДСТУ ОIML R 126 (ОIML R 126, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»;
3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»;
4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»;
5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням».
Відсутність зазначеної ВАЖЛИВОЇ ВИМОГИ може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ВИМОГА: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних ВАЖЛИВИХ вимог щодо відповідності предмету закупівлі конкретним технічним специфікаціям та/або національним стандартам ДСТУ. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо відповідності предмету закупівлі конкретним технічним специфікаціям та/або національним стандартам ДСТУ.
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі.
Дата відповіді:
07.10.2024 17:45
Відповідь надана
Вимога: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо ВАЖЛИВОГО ПАРАМЕТРУ - ступінь захисту від зовнішніх факторів. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо ступіня захисту від зовнішніх факторів предмету закупівлі (за класифікацією «код IP» відповідно до вимог ДСТУ EN 60529:2018 або EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) ?
Номер:
8e0791df5db3495a8406f9229456d3d6
Дата опублікування:
04.10.2024 22:04
Опис:
Шановний Замовнику !
Професійні алкотестери повинні відповідати положенням, що регулюють їх введення в експлуатацію з урахуванням місцевих кліматичних умов та необхідністю визначити умови вологості (з конденсацією або без конденсації). Зазвичай, професійні алкотестери мають ступінь захисту від зовнішніх факторів (клас захисту, код ІР), що дорівнює IP54 (захист від пилу та бризок).
Відсутність зазначеного ВАЖЛИВОГО ПАРАМЕТРУ може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету.
ВИМОГА. Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо ВАЖЛИВОГО ПАРАМЕТРУ - ступінь захисту від зовнішніх факторів. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо ступіня захисту від зовнішніх факторів предмету закупівлі (за класифікацією «код IP» відповідно до вимог ДСТУ EN 60529:2018 або EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) ?
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі.
Дата відповіді:
07.10.2024 17:43
Відповідь надана
ВИМОГА: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо ВАЖЛИВИХ ПАРАМЕТРІВ - діапазону температури, умови експлуатування, умови зберігання предмету закупівлі. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо діапазону температури, умови експлуатування, умови зберігання предмету закупівлі.
Номер:
b81bb1309aa04ac8adce3794692efee7
Дата опублікування:
04.10.2024 22:03
Опис:
Шановний Замовнику !
Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо діапазону температури, умови експлуатування, умови зберігання предмету закупівлі.
Част.1 ст.9 ЗУ «Про технічні регламенти (далі - ТР) та оцінку відповідності» встановлено, що цілями прийняття ТР є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.
Відповідно до п.5 «Кліматичні умови навколишнього середовища» розділу «Суттєві вимоги» Додатку 2 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ), що затверджений Постановою КМУ №94 від 13.01.2016 (далі – «ТР-94»), повинно бути зазначено, чи призначений ЗВТ для роботи в умовах вологості з конденсацією або без неї, а також у відкритому чи закритому місці.
Згідно з п.11 ТР-94 ЗВТ повинні відповідати положенням, що регулюють їх введення в експлуатацію з урахуванням місцевих кліматичних умов та необхідно визначити умови вологості (з конденсацією або без конденсації), а також врахувати відкритість чи закритість передбачуваного місця використання.
Відповідно до п.32 ТР-94 ЗВТ повинні супроводжуватися інформацією: чи можлива конденсація, чи ні. Параметри умови вологості з конденсацією або без неї повинні міститися в експлуатаційних документах приладів, зазначатися на етикетках, на пакуванні приладів. Цих умов повинні дотримуватися виробник, логістична компанія, Замовник під час зберігання, транспортування та ескплуатування приладів, інакше відбудуться втрати заявлених технічних параметрів, скорочення строку експлуатації, збої у роботі приладів, втрати коштів, зниження рівня безпеки, тощо.
Відповідно до національного стандарту ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для виявляння алкоголю у видихуваному повітрі. Вимоги та методи випробування» - прилади для виявлення вмісту алкоголю у видихуваному повітрі широко застосовують у Європі для професійних потреб, наприклад у діяльності правоохоронних органів, для сприяння безпеці дорожнього руху та для охорони праці. Результати випробування можуть мати серйозні наслідки для всіх, кого до цього залучено. Тобто результати випробування мають бути надійними та прийнятними.
Цей стандарт поширюється на прилади для виявляння алкоголю у видихуваному повітрі, які вимірюють концентрацію алкоголю, що міститься в пробі видихуваного повітря, й призначені для використання під час попереднього оглядання або контролювання. Цей стандарт установлює вимоги до основних показників безпеки та робочих характеристик і методи випробування та вимоги до марковання, марковальних табличок та інструкцій з експлуатування.
Пунктом 6.4 встановлено Робочі умови довкілля для професійних приладів.
Пунктом 6.4.1 встановлено Температуру для професійних приладів: прилади мають бути здатні працювати за температури від мінус 5°C до +40°C.
Пунктом 6.4.2 встановлено Вологість для професійних приладів: прилади мають бути здатні працювати за відносної вологості до 93 %.
Пунктом 9 встановлено: до кожного приладу потрібно надавати настанову з експлуатування. Вона має містити принаймні, зокрема, таке: технічні характеристики: діапазон температури, умови експлуатування, умови зберігання тощо.
Відсутність зазначених ВАЖЛИВИХ ПАРАМЕТРІВ може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів та судових позовів.
ВИМОГА: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо ВАЖЛИВИХ ПАРАМЕТРІВ - діапазону температури, умови експлуатування, умови зберігання предмету закупівлі. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо діапазону температури, умови експлуатування, умови зберігання предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі.
Дата відповіді:
07.10.2024 17:42
Відповідь надана
Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо ВАЖЛИВОГО ПАРАМЕТРУ - границі допустимої похибки приладів - предмету закупівлі. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо границі максимально допустимої похибки приладів - предмету закупівлі.
Номер:
a3e9bffff5dc4b9db95babb108c798f3
Дата опублікування:
04.10.2024 22:03
Опис:
Шановний Замовнику !
Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо границі допустимої похибки приладів - предмету закупівлі.
Відповідно до національного стандарту ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для виявляння алкоголю у видихуваному повітрі. Вимоги та методи випробування» - прилади для виявлення вмісту алкоголю у видихуваному повітрі широко застосовують у Європі для професійних потреб, наприклад у діяльності правоохоронних органів, для сприяння безпеці дорожнього руху та для охорони праці. Результати випробування можуть мати серйозні наслідки для всіх, кого до цього залучено. Тобто результати випробування мають бути надійними та прийнятними.
Цей стандарт поширюється на прилади для виявляння алкоголю у видихуваному повітрі, які вимірюють концентрацію алкоголю, що міститься в пробі видихуваного повітря, й призначені для використання під час попереднього оглядання або контролювання. Цей стандарт установлює вимоги до основних показників безпеки та робочих характеристик і методи випробування та вимоги до марковання, марковальних табличок та інструкцій з експлуатування.
Пунктом 6.2 встановлено Максимально допустиму похибку (МДП) для професійних приладів, яка становить ±0,02 мг/л (±0,04 проміле) за концентрації алкоголю до 0,20 мг/л (0,40 проміле), включно. Максимально допустима похибка становить ±10 % номінальної концентрації для концентрації алкоголю понад 0,20 мг/л (0,40 проміле).
Непрофесійні побутові прилади мають Максимально допустиму похибку (МДП) ±0,1 проміле (±0,05 мг/дм3, ±0,05 мг/л) і більше. Для таких засобів границі допустимої похибки приладів у точці контролю «0,2» проміле (0,1 мг/дм3; 0,1 мг/л) дорівнюють ±0,1 проміле ±0,1 проміле (±0,05 мг/дм3, ±0,05 мг/л), що становить не менше ніж 50% вимірюваного значення та надає ймовірне значення результату тесту в діапазоні від 0,1 проміле 0,3 проміле. Тобто, при реальному значенні вмісту алкоголю в крові «0,11» проміле, що є дозволенним, значення показника приладу може бути в діапазоні до 0,21 проміле, що є перевищенням точки контролю «0,2» проміле, хоча порушення не відбулось; а при реальному значенні вмісту алкоголю в крові «0,29», що є порушенням, значення показника приладу може бути в діапазоні від 0,19 проміле, що є дозволенним.
Зазначене може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів та судових позовів.
ВИМОГА: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних вимог щодо ВАЖЛИВОГО ПАРАМЕТРУ - границі допустимої похибки приладів - предмету закупівлі. Вимагаємо встановити у Тендерній документації вимоги щодо границі максимально допустимої похибки приладів - предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі
Дата відповіді:
07.10.2024 17:41
Відповідь надана
Чи знає Замовник, що він має можливість купити таку продукцію з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів - за ціною 9,58 USD https://www.findprice.com.tw/g/AT579TW ? Що за курсом 41,00 UAH/USD дорівнює 393 гривні. Та що купівля Замовником товару з дуже низькими технічніми характеристиками, як у побутових виробів, які реально коштують 393 гривні, але купуються Замовником за 8300 гривень, може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
Номер:
e34372c30d154c9890c6d69777e8034a
Дата опублікування:
04.10.2024 21:59
Опис:
Шановний Замовнику !
Замовником встановлені дуже низькі технічні вимоги Тендерної документації до предмету закупівлі, як до побутового виробу.
Чи знає Замовник, що він має можливість купити таку продукцію з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів - за ціною 9,58 USD https://www.findprice.com.tw/g/AT579TW ? Що за курсом 41,00 UAH/USD дорівнює 393 гривні.
Купівля Замовником товару з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів, які реально коштують 393 гривні, але купуються Замовником за 8300 гривень, може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ПИТАННЯ: Чи знає Замовник, що він має можливість купити таку продукцію з дуже низькими технічними характеристиками, як у побутових виробів - за ціною 9,58 USD https://www.findprice.com.tw/g/AT579TW ? Що за курсом 41,00 UAH/USD дорівнює 393 гривні. Та що купівля Замовником товару з дуже низькими технічніми характеристиками, як у побутових виробів, які реально коштують 393 гривні, але купуються Замовником за 8300 гривень, може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що орієнтовна середньоринкова вартість предмету закупівлі визначена Замовником враховуючи рекомендації Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”(зі змінами).
Дата відповіді:
07.10.2024 17:40
Відповідь надана
Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодної ВАЖЛИВОЇ інформації щодо надання свідоцтва про проведену повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. З урахуванням цілей, для яких буде використовуватися предмет закупівлі Замовником – чи вимагається Замовником надання свідоцтва про проведену повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ? Якщо ні, то навіщо Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі як до законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ?
Номер:
812a9a1f895540358efb26415c7a0501
Дата опублікування:
04.10.2024 21:41
Опис:
Шановний Замовнику !
З урахуванням цілей, для яких буде використовуватися предмет закупівлі Замовником – чи вимагається Замовником надання свідоцтва про проведену повірку ? Якщо ні, то навіщо Замовгком встановлені дистримінаційні вимоги до предмету закупівлі як до законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ?
Відсутність зазначеної ВАЖЛИВОЇ інформації може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ПИТАННЯ: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодної ВАЖЛИВОЇ інформації щодо надання свідоцтва про проведену повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. З урахуванням цілей, для яких буде використовуватися предмет закупівлі Замовником – чи вимагається Замовником надання свідоцтва про проведену повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ? Якщо ні, то навіщо Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі як до законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ?
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі.
Дата відповіді:
07.10.2024 17:39
Відповідь надана
Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодної ВАЖЛИВОЇ інформації про правові норми щодо використання предмету закупівлі. На підставі яких нормативно-правових актів співробітниками Замовника буде проводитися огляд на стан сп’яніння за допомогою предмета закупівлі ?
Номер:
1a8743a811df42ce9fe187ad9f3f3da7
Дата опублікування:
04.10.2024 21:40
Опис:
Шановний Замовнику !
Питання, на підставі яких нормативно-правових актів співробітниками Замовника буде проводитися огляд на стан сп’яніння за допомогою предмета закупівлі, є ВАЖЛИВИМ питанням, від законності реалізації якого буде залежати законність отриманих результатів тестів і їх використання, та, у випадку незаконних дій Замовника може призвести до порушення законних прав осіб, яких будуть перевіряти.
Відсутність зазначеної ВАЖЛИВОЇ інформації може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ПИТАННЯ: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодної ВАЖЛИВОЇ інформації про правові норми щодо використання предмету закупівлі. На підставі яких нормативно-правових актів співробітниками Замовника буде проводитися огляд на стан сп’яніння за допомогою предмета закупівлі ?
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. З метою виконань завдань за призначенням, покладених на Замовника, Замовник самостійно визначає напрямок використання предмету закупівлі.
Дата відповіді:
07.10.2024 17:37
Відповідь надана
Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних ВАЖЛИВИХ вимог щодо відповідності предмету закупівлі конкретним технічним специфікаціям та/або національним стандартам ДСТУ. Вимогам яких технічних специфікацій та/або національних стандартів ДСТУ повинні відповідати спеціальні технічні засоби, що є предметом закупівлі ?
Номер:
d5123d0a3e894850a64cc6b49ad614b8
Дата опублікування:
04.10.2024 21:38
Опис:
Шановний Замовнику !
Для алкотестерів з мундштуком (контактних) затверджені наступні національні стандарти ДСТУ:
1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»;
2. ДСТУ ОIML R 126 (ОIML R 126, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»;
3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»;
4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»;
5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням».
Відсутність зазначеної ВАЖЛИВОЇ ВИМОГИ може призвести до суттєвого порушення прав співробітників Замовника, порушення трудової дисципліни, аварійних ситуацій під час службових процесів, судових позовів, втрат бюджету, нецільового використання бюджетних коштів.
ПИТАННЯ: Додаток 1.4 та інші документи тендерної документації не містять жодних ВАЖЛИВИХ вимог щодо відповідності предмету закупівлі конкретним технічним специфікаціям та/або національним стандартам ДСТУ. Вимогам яких технічних специфікацій та/або національних стандартів ДСТУ повинні відповідати спеціальні технічні засоби, що є предметом закупівлі ?
Відповідь:
Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник при проведенні закупівлі дотримується принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до предмету закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги замовника щодо технічних та інших характеристик предмету закупівлі викладені в додатку 1.4 до тендерної документації, без посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та країну походження предмета закупівлі
Дата відповіді:
07.10.2024 17:36