-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна - відповідно до тендерної документації
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
30.09.2024 16:01 - 11.10.2024 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
ca0cee9b30e242d38ba7372f2b69815d
Дата опублікування:
04.10.2024 14:33
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації визначена вимога «Обов’язковим є наявність: приміщення/складу з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику» Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності склад в межах Львівської міської територіальної громади та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. На відповідну скаргу АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації. Такої ж позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. - Проектом договору не передбачено доставку товару на умовах самовивозу зі складу постачальника, отже постачальник може своїми силами та за власний рахунок здійснити доставку Товару до місця розвантаження, вказаного Замовником. Крім того, учасники включають всі витрати на доставку товару, його навантаження, розвантаження та зважування. - Доцільності орендувати склад в межах Львівської міської територіальної громади тільки для участі у закупівлі не має. Крім того, поставка буде здійснюватися до 31.12.2024 року, тому Замовник може просити вже переможця закупівлі забезпечити зберігання товару перед початком осінньо-зимового періоду в межах Львівської міської територіальної громади. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Відповідь:
Дякую за звернення! Ваші зауваження прийняті до уваги та будуть враховані у внесенні змін до Тендерної документації з продовженням строку для подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
07.10.2024 11:31
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
c8eca92bd1ab458184b002480b2eb3dc
Дата опублікування:
04.10.2024 13:51
Опис:
Шановний Замовнику! При зазначенні вимог до предмету закупівлі Ви посилаєтесь на чинний Національний стандарт для солі технічної - ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». За таких умов, зазначені умови в Додатку 4 тендерної документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Згідно ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» визначено у п 4.2.2. наступне: « За узгодженням із Замовником виварну і мелену сіль виробляють з протизлежувальною добавкою. Як протизлежувальну добавку використовують 3-водний залізистосиньородистий калій (II), (фероціанід калію) згідно З ГОСТ 4207, ГОСТ 6816 чи згідно з чинними нормативними документами. Масова частка добавки не повинна перевищувати 1,50 · 10-2 % (150 г/т)». В зв'язку із наведеним просимо внести зміни до тендерної документації, зокрема у Додаток 4 та привести технічні характеристики товару до показників, які встановлені ДСТУ 4246:2003, а саме «з метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки - ферроцианіду калію (K [Fe (CN) ] · 3H O) у кількості згідно: ДСТУ 4246:2003 – не більше 150 г/т.»
Відповідь:
Дякую за звернення! Ваші зауваження прийняті до уваги та будуть враховані у внесенні змін до Тендерної документації з продовженням строку для подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
07.10.2024 11:31