-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення різні
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
30.09.2024 15:05 - 06.10.2024 00:00
Відповідь надана
Наявність дискримінаційної вимоги
Номер:
85979adc55a04354aca455821e447a64
Дата опублікування:
30.09.2024 15:21
Опис:
Доброго дня Шановний Замовник,
Маючи намір прийняти участь у електронній закупівлі, яку проводить: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №1" Чернівецької міської ради, згідно ідентифікатора закупівлі: UA-2024-09-30-007072-a, предмет закупівлі: Вироби медичного призначення різні
Відповідно до умов тендерної документації а саме Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у пункті 1.14 опису вимог, наявності функції або величини параметру за технічним завданням до товару зазначена вимога щодо обов’язкової наявності та надання копії: Сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, який видається після проведення аудиту системи управління гігієною та безпекою праці ( далі СУГіБП) у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO 45001:2018 з видачою сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та Сертифікату ISO 13485:2018 «Вироби медичні. Системи управління якістю. Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, розробка, виробництво, реалізація, сервісне обслуговування меблів медичних».
Хочемо зазначити, що сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO 45001:2018 розпочато не так давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі Органи з сертифікації (ОС), які мають це проводити, мають релевантний досвід проведених сертифікацій (підтверджених відповідностей), так як Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, маючи перехідний період 3 роки, до 11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року,
та враховуючи що з початку 2022 року у країні оголошено військовий стан, кількість таких органів з сертифікації (ОС) дуже обмежена, тому не всі учасники закупівлі мають можливість, у тому числі фінансову спроможність щодо його отримання.
Вважаємо зазначену вимогу щодо надання учасниками у якості документів підтверджуючих застосування учасником заходів із професійної безпеки та здоров'я, саме обох зазначених сертифікатів: Сертифікат ISO 13485:2018 та Сертифікату ISO 45001:2018, дискримінаційною, оскільки умовами тендерної документації передбачено одночасно надати документи, які є ідентичними, дублюючими та взаємозамінними, хочемо зазначити, що виробництво таких простих виробів медичного призначення, що є предметом закупівлі не потребують надання: Сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який свідчить про належну системи управління гігієною та безпекою праці, яка підтверджується наявністю Сертифікату ISO 13485:2018, Висновками Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, Сертифікатом ДСТУ EN ISO 9001:2018/ Системи управління якістю, сертифікатами та деклараціями про відповідність товару вимогам ТУ, ДСТУ.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з вищевикладеним просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу пункту 1.14 Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі про надання учасниками Сертифікату ISO 45001:2018 як дискримінаційну, що суттєво обмежую коло учасників, що не відповідає нормам, принципам та засадам визначеним у Законі України "Про публічні закупівлі, у Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
З повагою учасник закупівлі
Відповідь:
Відповідно Статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Потенційні учасники даної закупівлі повинні виконати вимоги у відповідності до тендерної документації. У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Таким чином на сьогоднішній момент в тендерній документації відсутня неузгодженість з чинним законодавством.
Дата відповіді:
02.10.2024 09:21