-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
Торги не відбулися
272 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 364.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 364.00 UAH
Період уточнення:
30.09.2024 10:30 - 05.10.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо технічних характеристик (Додаток 2)
Номер:
5976f9569d434da09f882b18a6f35025
Дата опублікування:
30.09.2024 15:13
Опис:
Доброго дня Шановний Замовнику! Ми, як потенційні учасники даної закупівлі, хочемо запропонувати Вам багатофункціональний пристрій кращий по характеристикам від того який вимагається у Вас в технічному завданні, але так як у Вас деякі показники пишуться з конкретними параметрами, це не дає змогу прийняти участь у Вашій закупівлі.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме, в Додатку 2, таблиця 1, в розділі "Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги", внести вирази "не менше" та "не більше":
Максимальна роздільна здатність, dpi - не менше 1200х600
Роздільна здатність при копіюванні, dpi - не менше 600 x 600
Оптична роздільна здатність сканера - не менше 600 х 600
Максимальна споживана потужність - не більше 960Вт.
Ця зміна не погіршить якісні характеристики товару, дасть змогу придбати краще обладнання, значно розширити коло учасників, та дасть змогу Вам зекономити бюджетні кошти.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Рекомендовані Вами правки будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
01.10.2024 09:35
Відповідь надана
про так звані лимсти та схеми
Номер:
e1c1bbde6901460b9eb371cdf7f5638e
Дата опублікування:
30.09.2024 13:10
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Добрий день!
Шановний, просимо ознайомитися з результатами розгляду скарги UA-2024-07-15-008525-a.a1.
Дата відповіді:
30.09.2024 15:00
Відповідь надана
жалюгідні листи від тов кенон Україна
Номер:
c795cc942f2e4d6dbf4fb7c8d39bfd69
Дата опублікування:
30.09.2024 13:09
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
Акцентуємо Вашу увагу, що Замовник в тендерній документації вимагає :
"інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні, в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії 36 місяців на обладнання, наявність гарантійної підтримки в місті поставки обладнання та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів"
Уважно читайте тендерну документацію.
Дата відповіді:
30.09.2024 14:56
Відповідь надана
тендер з корумпованою вимогою не пройшов
Номер:
4b348c631a9444d18651141bd51233d3
Дата опублікування:
30.09.2024 13:09
Опис:
Поясніть, чим ви краще за Донецьку обласну прокуратуру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12-013092-a чому їм так звані листи не можна прописувати (після програшу в АМКУ), а вам можна?
Відповідь:
Незрозуміла суть питання
Дата відповіді:
30.09.2024 14:52
Відповідь надана
Доповнення тендерної документації з метою запобігання закупівлі не офіційно завезеного товару
Номер:
7af2698d58b442f0b31711a6022967e8
Дата опублікування:
30.09.2024 11:33
Опис:
Шановний Замовник!
Звертаємо увагу на те, що нажаль дуже багато недобросовісних учасників-постачальників, свідомо виконують закупівлю техніки, використовуючи нелегальні джерела, тоб-то закуповують нелегально ввезену техніку на територію України з метою продажу у тендерних закупівлях, відповідно ввезення такої техніки виконується «контрабандними схемами» та без сплати усіх митних платежів. Також є непоодинокі та відомі випадки цілеспрямованого введення Замовника в оману, коли «деякі» (вже відомі) учасники друкують на термо-принтері свої підробні наклейки видаючи їх за маркування від виробника. На цих підроблених нових наклейках (маркування упаковки та самого товару) зазначають «потрібну інформацію» і відповідно переклеюють оригінальні наклейки з маркуванням від виробника на свої підроблені наклейки на яких зазначають «потрібну модель» товару та видають зовсім інший товар під виглядом потрібного Замовнику!
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі не офіційно ввезеного товару, який є значно дешевшим, ніж офіційно ввезений (імпортований зі сплатою усіх митних платежів), порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують нелегально ввезену продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість такого товару є значно нижчою.
Також, звертаємо Вашу увагу, що нелегально ввезений товар не обслуговується у авторизованих виробником сервісних центрах на безоплатній основі. Таку техніку сервісні центри приймають лише на платний ремонт! Отже в разі закупівлі нелегально ввезеного товару, Замовник залишиться без гарантійної підтримки на таку техніку! Замовника влаштовує така перспектива?!
Отже, з метою запобігання порушення принципів добросовісної конкуренції та для забезпечення 100%-вої гарантії, що товар буде ОРИГІНАЛЬНИМ (не підробленим) та офіційно ввезеним з відповідною гарантійною підтримкою від виробника в будь якому офіційному сервісному центрі, наполягаємо на внесення змін до тендерної документації «ДОДАТОК № 2» та просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«Для підтвердження легального походження (легального ввезення в Україну) запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист-авторизацію, наданий Учаснику закупівлі на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника та/або офіційного дистриб’ютора (статус офіційного дистриб'ютора повинен бути підтверджений виробником та/або офіційним представництвом виробника в Україні). Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.»
Звертаємо увагу, що будь який потенційний учасник, який бажає прийняти участь у закупівлі та працює з офіційним товаром, має змогу отримати лист від виробника або офіційного дистриб’ютора і відповідно надати його у складі тендерної пропозиції !
Доповнення тендерної документації даними вимогами допоможе Замовнику закупити якісний та легально ввезений товар.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник!
Дякуюємо за увагу до нашої закупівлі та надану Вами інформацію, але у випадку данної закупівлі потрібен лише інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні, в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії 36 місяців на обладнання, наявність гарантійної підтримки в місті поставки обладнання та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів.
Дата відповіді:
30.09.2024 14:50