• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень кухні та їдальні в будівлі Теплодарського ліцею імені О.П. Медведкова Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, місто Теплодар, вулиця Комунальна, 1 (Коригування)

Завершена

8 853 039.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 265.20 UAH
Період уточнення: 27.09.2024 22:01 - 11.10.2024 00:00
Відповідь надана

щодо аналогічного договору

Номер: 0a9f21611f0647c6aac4f2fb9018efab
Дата опублікування: 07.10.2024 23:53
Опис: Замовник вимагає в п. 3.3 ч. 3 в Дод. №1 до ТД надання аналогічного договору. Відповідні вимоги законні в частині аналогічних договорів, проте в порушення і обмеження діючого конкурентного законодавства — Замовник вводить нове обмеження - «2022 року по даний час.» Таким чином, Замовник обмежує можливість участі Учасників в закупівлі через те, що аналогічний договір має темпоральні умови. Тобто учасники, які пережили релокацію/окупацію і не могли працювати в цей час. Підприємства які збанкрутіли о не пережили санацію, а були поглинені, чи викуплені інвесторами, і в такий спосіб інші життєві обставини повязані з російською агресією або пандемією Ковіду — обмежує конкуренцію, що призводить до неможливості участі таких Учасників, які бажають отримати свій контракт маючи усі наявні інші вимоги Замовника до Учасника (зокрема ліцензію та працівників з необхідною кваліфікацією і матеріально-технічною-базою), тому Замовник має вилучити цю вимогу стосовно часових обмежень діючих договорів, адже на виконання договору вказане обмеження ніяким чином не впливає!
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:29
Відповідь надана

щодо фінансової звітності

Номер: 30891b34530141b5ad3809f8c80500ce
Дата опублікування: 07.10.2024 23:49
Опис: В п. 4.1 ч. 4 в Дод. №1 до ТД наявна вимога до Учасника, що в складі тендерної пропозиції він повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю а саме: копія звіту про фінансові результати за 2023 рік. Вищезазначена вимога в даному контексті є порушенням діючого законодавства, адже не призводить до необхідного (передбаченого Законодавцем) контролю. Адже У разі, якщо копія звіту про фінансові результати не передбачає на розсуд Замовника певної рентабельності підприємства (адже не встановлено чітких критерієв прибутковості, збитковості, обороту, тощо), то це може бути підставою відхилення. Також Замовник не розглядає обставин, що на початку 2024 Учасник може витратити всі свої кошти і бути на межі банкрутства, внаслідок чого таке обмеження має штучний характер, не призводить до реальних наслідків контролю виконавця, та є таким, що обмежує конкуренцію і цінові пропозиції Учасників. Адже до участі Замовник обмежує новостворені підприємства, які не мають жодних фінансових результатів за 2023 рік, адже створені чи отримали прибуток вже в 2024 році. Тому вказана вимога має бути вилучена з тексту ТД, шановний Замовнику
Відповідь: Учасник має надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність у встановленій законодавством формі яка передбачена для конкретного виду компанії (мікропідприємство, мале, середнє або велике підприємство). У випадку якщо підприємство є новоствореним учасник може надати лист-роз`яснення у якому вказати дані підстави.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:29
Відповідь надана

щодо ліцензії

Номер: be9b49e061be459cbdfff13e5cab4553
Дата опублікування: 07.10.2024 23:46
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до п. 7 Розділу 4 Дод. 1 до ТД вимагається Оригінал або належним чином завірені Учасником копії ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків відповідальності належить до об’єктів з середніми та значними наслідками, не нижче СС2 з обов’язковою наявністю наступних видів робіт: - улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних; - зведення металевих конструкцій; - зведення залізобетонних та армоцементних конструкцій; - монтаж технологічного устаткування; - виконання пусконалагоджувальних робіт: електротехнічних пристроїв; автоматизованих систем управління; підйомно-транспортного устаткування; - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання: електропостачання і електроосвітлення; опалення; вентиляції та кондиціювання повітря; водопостачання та водовідведення; - монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: електропостачання і електроосвітлення; монтаж інженерних споруд. Але ж вищезазначена довідка може містити неповний перелік зазначених Замовником вимог, проте до початку виконання таких, Учасник може внести зміни та бути вповноваженим на їх виконання. Також кошторис передбачуваних робіт (Дод 5 до ТД) не передбачає зокрема монтаж інженерних споруд та улаштування фундаментів, адже капітальний ремонт передбачає невтручання в несучі конструкції, зокрема фундамент. Тобто Замовник штучно збільшує обсяг вимог, які необхідні для виконання договору обмежуючи конкуренцію. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:40
Відповідь надана

непрозора вимога

Номер: 70fc377ba0714e3ab25f52a47ff8ae3e
Дата опублікування: 07.10.2024 23:39
Опис: Замовник відповідно до пп. 17-19 Розділу 4 Дод. 1 до ТД заначає, що Учасник закупівлі повинен надати Скановану копію оригіналу чинного сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; Скановану копію оригіналу чинного сертифікату учасника на систему управління якості, згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; Скановану копію оригіналу чинного сертифікату учасника на систему екологічного управління, згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Але відповідні стандарти щонайменше ISO 9001:2018 є добровільними. Вищезазначені сертифікати підтверджують діяльність систем, проте обмежують коло Учасників за економічним принципом, адже виконання робіт підпорядковується наявністю МТБ та робітників, відповідних дозволів сертифікатів і ліцензій, а добровільні сертифікації якостей є репутаційними надбаннями гудвілу в розумінні ЦК України, вартують великих ресурсів для їх отримання і підтверджують лише відповідність світовим стандартам і уніфікаціям бізнес-практик. Але на виконання договору з Замовником не мають жодного впливу, так як є доказом наявності СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ, а не доказом спроможності виконання договору чи фактичним виконанням. Таким чином, Замовник має скоригувати перелік вимог до Учасників у відповідності до міжнародних стандартів систем підприємств як економічно недоцільну і обмежуючу вимогу, що створює неоднорідне відношення Замовника до Учасників, є непрозорою вимогою, яка не відповідає характеру виконуваних робіт та виокремлює одних Учасників перед іншими. Дана вимога визнана дискримінаційною Антимонопольним комітетом України багатьма рішеннями
Відповідь: Відповідно до пункту 28 особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Керуючись даною нормою Замовником прийнято рішення включити до складу Тендерної документації вимоги щодо надання учасниками сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Звертаємо увагу, що сертифікати за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) прийняті до складу національних стандартів України відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221, Наказу від 18.12.2018 № 507 Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту та Наказу від 26.12.2019 № 502 Про прийняття та скасування національних стандартів. Вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісного надання послуг Замовнику. Усі вимоги цих стандартів — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від послуг які вона надає. Дана вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки дані вимоги може підтвердити велика кількість підприємств та законодавство України жодним чином не обмежує потенційних учасників закупівлі в отриманні даних сертифікатів для своєї організації.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:22
Відповідь надана

обмеження конкуренції та непрозорі умови

Номер: 788e3943f8a342579a9b901d2be6809e
Дата опублікування: 07.10.2024 23:29
Опис: Шановний Замовнику. Разом з ТД надано експертний звіт №02/1322-08/24 від 02.08.2024 року для Учасників, в якому зазначено в п. Примітка, що «даний звіт в частині коригування доповнює експертний звіт ... №23/290-04/24 від 23.04.2024 року ... .Тобто усі звіти читати разом» Проте Ви не надаєте такий звіт в комплексі, що створює непрозорі умови для Учасників, адже відкрито лише частину інформації, що може стати обмеженням конкурентного середовища з-поміж Учансиків, які бачили першу частину звіту і ті, що ні. Окрім цього Замовник зазначає що роботи провадитимуться на першому поверсі ( в 6 аркуші документу; Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень Додатку до експертного звіту), цитую: Проведення ремонту кухні та їдальні ліцею відбуваєтсья на першому поверсі. І інші зазначення в цьому звіті підтверджують обмеження конкуренції діями Замовника, адже вимагають набагато більше пунктів відповідності, аніж це перебачено технічною документацією. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Було б доречно Замовнику внести зміни
Відповідь: Замовник на свій власний розсуд визначає перелік документів які публікуються під час оголошення тендеру. Для якісного прорахунку вартості робіт достатньо тих документів які опубліковані до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:21
Відповідь надана

підстава для скасування публічної закупівлі

Номер: f82b18bdde444ce3bfe9dd05fbad8d28
Дата опублікування: 07.10.2024 23:19
Опис: Замовник надає в матеріалах ТД — Протокол №В/Т 35 від 02.09.2024 за підписом уповноваженої особи Олександра Голубенко (відсутнє по-батькові, що можливо якщо підписант є іноземцем). Проте, в відкритих реєстрах відсутні відомості про таку вповноважену особу, Замовником не надано документу про її повноваження (довіреність чи інший документ), а також на самому протоколі затвердження ТД відсутня печатка та віза керівника організації, що є підставою для скасування публічних закупівель через призначення невповноваженою особою.
Відповідь: Відсутність печатки та візи на протоколі затвердження ТД не є підставою для скасування закупівлі, оскільки дана вимога не передбачена чинним законодавстві України.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:19
Відповідь надана

обмежуюча конкуренція

Номер: e58275417ed342a699043796e931e313
Дата опублікування: 07.10.2024 23:16
Опис: Відповідно до останнього абз. п. 1.2.2. ч. 1 Дод. 1 до ТД зазначається, що складське приміщення це *нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів (у разі їх потреби для виконання робіт, що є предметом закупівлі). Проте Замовник обмежує Учасників у виконанні вказаного пункту, через те, що Учасник може орендувати вищезазначену техніку або будь-що інше вже на майданчику Замовника з зобовязанням повернути техніку за тією ж адресою. Таким чином необхідність складських приміщень або офісу просто не має сенсу для закупівлі крім здорожчання вартості тендерної пропозиції. Внаслідок чого, Замовник має виключити таку умову, як обмежуючу конкуренцію та таку, що призводить до здорожчання тендерних пропозиції без зміни якості надаваних послуг.
Відповідь: У п. 1.2.2. Дод. 1 до ТД вказано: «1.2.2. Діючий договір (сканований оригінал або копію (належним чином завірену Учасником)), що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним/складським приміщеннями* (договір оренди/суборенди). У разі якщо договір укладено не на весь термін виконання робіт по закупівлі, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо продовження співпраці з контрагентом на весь термін виконання робіт по закупівлі. *нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів (у разі їх потреби для виконання робіт, що є предметом закупівлі).» Вищезазначене вимога не передбачає вимоги для учасника орендувати техніку або будь-що інше вже на майданчику Замовника з зобовязанням повернути техніку за тією ж адресою. А лише передбачає вимогу щодо наявності у учасника офісного/складського приміщення.
Дата відповіді: 09.10.2024 17:17
Відповідь надана

взаємовиключні норми ТД

Номер: 67b54c5b3365425e8b9a2cd23049fdac
Дата опублікування: 07.10.2024 23:05
Опис: Добрий вечір. Шановний Замовнику, відповідно до п. 9 Розділу 4 Дод. 1 до ТД наголошується, що має бути надано «Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому Учасник зазначає, що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації.» Проте в останньому абзаці Дод 5 Ви визначаєте право Учасника використовувати сучасні технології, рішення та обладнання, яким створювати конкурентні умови та зменшувати вартість тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник створює взаємовиключні норми ТД, адже не встановлює що означає термін «основні технологічні рішення», чим створюєте непрозорі умови участі, а взаємовиключними умовами ТД взагалі усуває конкуренцію на ринку. Прохання усунути Вищезазначену вимогу про основні технологічні рішення!
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, будуть внесені зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 09.10.2024 17:13