-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
«Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої електронної комунікаційної мережі Держмитслужби (канал 1); Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої електронної комунікаційної мережі Держмитслужби (канал 2)» за кодом ДК 021:2015 642100001 - Послуги телефонного зв'язку та передачі даних (Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої електронної комунікаційної мережі Держмитслужби (канал 1); Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої електронної комунікаційної мережі Держмитслужби (канал 2): ДК 021:2015 642100001 - Послуги телефонного зв'язку та передачі даних)
Закупівля проводиться на 2025 рік під очікувану вартість
Завершена
22 135 433.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 677.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 677.17 UAH
Період уточнення:
27.09.2024 12:48 - 07.10.2024 00:00
Відповідь надана
Наслідки невиконання вимог щодо сталості електронних комунікаційних мереж
Номер:
b36a1b2dbc854c15b09e1368b7a67992
Дата опублікування:
06.10.2024 12:07
Опис:
Добрий день!
Як часто замовник здійснюватиме перевірку вимогам про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану, згідно з розпорядженням Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959 на підтвердження якої учасники закупівлі повинні подавати відповідну довідку? Чи можливе розірвання укладеного договору з ініціативи замовника згідно з п. 6.2.1 проєкту договору закупівлі у разі неможливості гарантувати вимоги вищезазначеного розпорядження?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Дотримання вимог щодо забезпечення автономності під час виконання Договору передбачені п.3.4 Додатку 2 «Технічні вимоги надання послуг» до Договору. Недотримання термінів, зазначених у вказаному пункті, що підтверджується службово-статистичною інформацією (де вказано причину простою - відсутність електроживлення на обладнанні Виконавця), яка щомісячно надається згідно з п.3.5 Додатку 2 Договору та даними служби моніторингу Замовника, і свідчить про незабезпечення вимог щодо автономності під час виконання Договору.
У разі недотримання виконавцем вказаних вимог, Замовник має право розірвати Договір в порядку, передбаченому п.п. 6.2.1 п.6.2 Договору.
Дата відповіді:
07.10.2024 16:15
Відповідь надана
Невідповідність вимогам розпорядження НЦУ
Номер:
8338c23129584f1884d9d3ceea2b7dd4
Дата опублікування:
06.10.2024 12:06
Опис:
У разі недотримання вимог розпорядження НЦУ від 20.02.2024 №154/1959 на момент участі у закупівлі і у подальшому (зокрема, на 01.02.2025 року) чи повідомлятиме замовник уповноважені органи про такі випадки? Яким чином учасник повинен підтвердити у наступні визначені періоди відповідність вимозі НЦУ стосовно забезпеченості доступності послуг протягом 10 годин відсутності електропостачання інфрастуктури електронних комунікаційних мереж?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Так – буде повідомляти НЦУ Держспецзв’язку.
Дотримання вимог щодо забезпечення автономності під час виконання Договору передбачені п.3.4 Додатку 2 «Технічні вимоги надання послуг» до Договору. Недотримання термінів, зазначених у вказаному пункті, що підтверджується службово-статистичною інформацією (де вказано причину простою - відсутність електроживлення на обладнанні Виконавця), яка щомісячно надається згідно з п.3.5 Додатку 2 Договору та даними служби моніторингу Замовника, і свідчить про незабезпечення вимог щодо автономності під час виконання Договору.
Дата відповіді:
07.10.2024 16:10
Відповідь надана
Довідка про відповідність вимогам про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж
Номер:
33ef181b5f7f421b9f6542643aeb3f3b
Дата опублікування:
06.10.2024 12:04
Опис:
Згідно з додатком 5 до тендерної документації замовник повинен надати довідку про відповідність вимогам про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану, згідно з розпорядженням Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959 (зі змінами). Чи здійснюватиме перевірку замовник під час кваліфікації учасника щодо виконання вимог даного розпорядження, скориставшись своїм правом гарантованим законодавством, а саме ч. 2 п.15 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Відповідно до п.42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Довідка може бути перевірена шляхом запиту до НЦУ Держспецзв’язку (заходи інформування, передбачені п.5 розпорядження Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959).
Дата відповіді:
07.10.2024 16:09
Відповідь надана
Підтвердження виконання вимог щодо забезпечення автономності
Номер:
33bb0810a6664b1e88975d71355ac12b
Дата опублікування:
05.10.2024 22:27
Опис:
Вітаю! Яким чином перевірятиметься замовником забезпечення автономності під час виконання договору?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Дотримання вимог щодо забезпечення автономності під час виконання Договору передбачені п.3.4 Додатку 2 «Технічні вимоги надання послуг» до Договору. Недотримання термінів, зазначених у вказаному пункті, що підтверджується службово-статистичною інформацією (де вказано причину простою - відсутність електроживлення на обладнанні Виконавця), яка щомісячно надається згідно з п.3.5 Додатку 2 Договору та даними служби моніторингу Замовника, і свідчить про незабезпечення вимог щодо автономності під час виконання Договору.
Дата відповіді:
07.10.2024 16:08
Відповідь надана
Перевірка забезпечення автономної роботи
Номер:
d9168f41ff1f4370ba01ca96e6f23433
Дата опублікування:
05.10.2024 22:25
Опис:
Яким чином перевірятиметься інформація викладена в довідці про забезпечення автономної роботи під час оцінки тендерних пропозицій?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Відповідно до п.42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Довідка може бути перевірена шляхом запиту до НЦУ Держспецзв’язку (заходи інформування, передбачені п.5 розпорядження Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959).
Дата відповіді:
07.10.2024 16:06
Відповідь надана
Довідка про забезпечення автономності
Номер:
e70c071ad1eb448ca9d6d7e7d2050c9d
Дата опублікування:
05.10.2024 22:23
Опис:
Яку інформацію має містити довідка про забезпечення автономності для підтвердження відповідності даній вимозі?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання! Довідка про забезпечення автономності повинна містити інформацію відповідно до розпорядження Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959.
Дата відповіді:
07.10.2024 16:03
Відповідь надана
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
97dd898b780a4686ad1564731353c13a
Дата опублікування:
03.10.2024 12:00
Опис:
Згідно технічних вимог п. 1.2 Учасники можуть подавати тендерні пропозиції за обома лотами, проте у разі визначення Учасника переможцем за одним із лотів його тендерна пропозиція за іншим лотом не є прийнятною і підлягає відхиленню (у разі перемоги за обома лотами – відхиляється тендерна пропозиція за другим лотом). З даного пункту виходить, що Учасник не може бути переможцем в обох лотах одночасно.
Виникає запитання: чи можуть пересікатися канали передачі даних при наданні послуг Учасника переможця по лоту 1 та Учасника переможця по лоту 2? Чи канали передачі даних повинні бути побудованими різними маршрутами та не пересікатися?
У разі якщо канали передачі даних повинні бути побудованими різними маршрутами прохання внести відповідні зміни до технічних вимог.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Канали передачі даних повинні бути побудовані різними маршрутами. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Додаємо в технічні вимоги наступний пункт:
Канали передачі даних повинні бути побудовані різними маршрутами та не перетинатися за адресами, що вказані в Таблиці 5. Перелік послуг, до Лоту 1 та в Таблиці 6. Перелік послуг, до Лоту 2.
Дата відповіді:
03.10.2024 15:22
Відповідь надана
Критерії аналогічного договору
Номер:
3dd31c47ed004d8db8d8929b9dc20874
Дата опублікування:
02.10.2024 20:48
Опис:
Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" та наданими роз'ясненнями Мінекономіки (лист № 3304-04/53972-06 від 03.09.2023 року) вказано, що предмет закупівлі визначається згідно з Єдиним закупівельним словником за показником четвертої цифри, тобто за класом. Однак надана відповідь Замовником щодо необов'язковості прописання коду ДК в аналогічних договорах суперечить законодавству, а також тендерній документації Замовника (Додаток № 3), де деталізовано, який договір підпадає під ознаки аналогічного. Враховуючи вищевказані обставини, прохання ще раз переглянути та підтвердити необов'язковість зазначення коду ДК 021:2015 – 64210000-1 (Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку) в аналогічних договорах, які надаватимуться учасниками.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Слід зазначити, що чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір». Наприклад, згідно зі словником української мови «аналогічний» - це подібний, схожий, який становить аналогію до чого-небудь.
Отже аналогічний це не ідентичний, а схожий.
А відтак можна дійти висновку, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону.
Так, предметом закупівлі є надання послуг телефонного зв’язку та передачі даних, а саме «Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої електронної комунікаційної мережі Держмитслужби» (далі – Послуги).
Зі змісту пункту 2 додатку 3 до тендерної документації вбачається, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
- копію договору або копії усіх вказаних договорів;
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних.
Водночас, слід зазначити, що очікуваний результат даної процедури закупівлі – Послуги повинні:
- забезпечувати цілодобове обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах мережі (ПО ВСІХ ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ РЕГАОНАХ).
- кількість кінцевих точок каналів передачі даних (адреси об’єктів за якими здійснюється надання послуг за організованими та підключеними каналами передачі даних наведені у Технічних вимогах) має бути не менше 100.
Тому важливо, щоб учасники, маючи документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), мали саме досвід надання таких послуг у визначених об`ємах з їх належною якістю (Тендерна пропозиція учасника має повністю відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам, які викладені в додатку 5 до Тендерної документації (Технічні вимоги).
Такі вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги неналежної якості. Якщо не встановлювати такий критерій, то фактично до участі в аукціоні повинні допускатися як підприємства, які виконували значні обсяги, так і ті, які надавали такого роду послуги в дрібних об`ємах, які не співмірні з обсягами цієї закупівлі.
Дата відповіді:
04.10.2024 10:40
Відповідь надана
Стосовно врегулювання вимог щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристику предмету закупівлі
Номер:
8f9372d84160465494371de8f41ee36a
Дата опублікування:
02.10.2024 10:37
Опис:
Шановний Замовнику, прошу надати роз’яснення з наступних питань:
1. Відповідно до розділу 5 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Додатку 5 до тендерної документації встановлені вимоги до магістральних вузлів (елементів). Що мається на увазі в розумінні Замовника під визначенням магістральні вузли (елементи) - мережевий вузол, з якого планується будівництво останньої милі чи вузол агрегації усього трафіку в конкретному регіоні?
2. Відповідно до розділу 4 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Додатку 5 до тендерної документації встановлені вимоги до проміжку проведення планових/регламентних робіт: в робочі дні – з 23:00 до 07:00, в неробочі (вихідні та святкові – з 00:00 до 24:00). Наразі, згідно норм чинного законодавства України під час дії воєнного стану, такий проміжок проведення планових/регламентних робіт в робочі дні з 23.00 до 07.00 суперечить дії запровадженого на території України комендантського часу та особи порушники такого режиму підлягають притягненню до певних видів відповідальності, а у випадках оголошення повітряних тривоги, взагалі наражає на небезпеку виконавців. З урахуванням зазначеного, просимо врегулювати зазначене питання та внести відповідні зміни до вимог стосовно проміжку проведення планових/регламентних робіт в робочі дні.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
1.Вимоги до магістральних вузлів згідно з розпорядження п.6. Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959 (зі змінами) https://cip.gov.ua/ua/news/rozporyadzhennya-ncu-vid-20-02-2024-154-1959-pro-zabezpechennya-stalosti-elektronnikh-komunikaciinikh-merezh-v-umovakh-voyennogo-stanu
Визначення терміну магістрального вузла відповідно до п.2 «Технічних вимог до електронних комунікаційних мереж загального користування щодо взаємоз’єднання та взаємодії мереж з різними технологіями обробки, комутації і перенесення сигналів», затверджених наказом Держспецзв’язку 29.12.2022 № 849 (зі змінами) та зареєстрованим Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 січня 2023 р. за № 67/39123 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0067-23#Text)
2. Стосовно врегулювання вимог щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристику предмету закупівлі, а саме питання та внести відповідних зміни до вимог стосовно проміжку проведення планових/регламентних робіт в робочі дні.
Замовник є органом державної влади, функціонування якого є критичним під час дії воєнного стану для функціонування держави у цілому.
Пункти пропуску через Державний кордон України функціонують в режимі 24/7. Внутрішні підрозділи митного оформлення працюють в денний час (у тому числі з розширеним графіком). Графік роботи конкретних підрозділів зазначено на Єдиному державному інформаційному веб-порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» за посиланням https://cabinet.customs.gov.ua/col - «Митні органи NCTS» - «Інші країни» - «Україна».
В той же час Митним кодексом (ст. 255) встановлена граничний термін проведення митного оформлення у 4 години.
Послуги, які є предметом закупівлі, забезпечують доступ та роботу електронних інформаційних ресурсів митних органів при здійсненні митних формальностей.
Відповідно гарантування учасником закупівлі проведення планових/регламентних робіт для Замовника у найменш завантажений проміжок часу (що обумовлено також обмеженнями комендантського часу) є необхідною умовою.
Крім того, дана вимога не є такою, що обмежує права учасників, оскільки відповідні працівники можуть здійснювати такі роботи, навіть під час комендантської години, якщо у них наявні відповідні дозволи від місцевої влади. Отримання таких дозволів є правом кожного суб'єкта господарювання та здійснюється згідно з нормами чинного законодавства України.
Дата відповіді:
03.10.2024 15:09
Відповідь надана
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Номер:
41b74a6257fb4a49adef3227cae12e6b
Дата опублікування:
01.10.2024 15:55
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації учасники для підтвердження відповідності пропозиції мають надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який є предметом закупівлі (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого визначений згідно з пунктом 3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (набрав чинності 19.06.2020). Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні1 закупівлі» та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних – за кодом ДК 021:2015 – 64210000-1 (Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку Відомчої електронної комунікаційної мережі Держмитслужби)».
Запитання:
1. Чи обов’язково в предметі договору має бути вказаний код ДК 021:2015 – 64210000-1 ««Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги електронних комунікацій для забезпечення роботи каналів зв’язку)» для визнання такого договору аналогічним?;
2. Роз’ясніть надання телекомунікаційних послуг по забезпеченню каналів зв’язку або послуга з організації каналів зв’язку підпадає під аналогічний досвід?
3. Чи буде вважатися договір, який заключений без проведення публічних закупівель аналогічним досвідом?
Відповідь:
Шановний учаснику дякуємо за запитання! Відповідно до Запитання: 1. Не обов’язково в предметі договору має бути вказаний код ДК 021:2015 – 64210000-1 "Послуги телефонного зв’язку та передачі даних" тому, що кожен замовник визначає код ДК предмету договору за власним переконанням;
Запитання 2. надання телекомунікаційних послуг по забезпеченню каналів зв’язку або послуга з організації каналів зв’язку підпадає під аналогічний договір. Запитання 3. Так, договір, який заключений без проведення публічних закупівель буде вважатися аналогічним договором.
Дата відповіді:
02.10.2024 15:39