-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ноутбуки
Торги не відбулися
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період уточнення:
27.09.2024 12:01 - 02.10.2024 00:00
Відповідь надана
Вас публічно принижує одна і та ж компанія
Номер:
2f03d0a480b04aa7923962cd41d0c10d
Дата опублікування:
30.09.2024 14:41
Опис:
Доброго дня.
Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами:
1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985
2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336
Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як:
ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233
ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322
Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші.
Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України.
Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може.
Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Відповідь:
Шановний заявнику! Дякуємо Вам за рекомендацію щодо пильності та побажань вдалої закупівлі. При проведенні процедур закупівель Черкаський ОТЦК та СП керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Дата відповіді:
03.10.2024 16:39
Відповідь надана
про так звані листи
Номер:
1fc7fe76518042428c036030aa1b9d40
Дата опублікування:
30.09.2024 12:39
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Шановний заявнику! Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зазначаємо, що наявність і чинність ліцензійного програмного забезпечення на робочих станціях, які використовуються в установах Збройних Сил України, - це обов’язкова умова закупівлі, виходячи із того, що це обов’язкова вимога щодо використання і експлуатації робочих станцій, яка встановлена Наказом Міністерства оборони України від 01.06.2012 № 372.
Виходячи із цього, Замовник з метою уникнення придбання неліцензованого програмного забезпечення, нелегально ввезеного програмного забезпечення, «піратського» програмного забезпечення, з урахуванням вимог наказу Міністерства оборони України від 01.06.2012 № 372, визначив у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Ноутбук код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»» на закупівлю 15-ти ноутбуків Черкаським ОТЦК та СП, що для підтвердження чинності ліцензії програмного забезпечення, встановленого на товарі, Учасник має можливість обрати з декількох варіантів:
1. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортоване у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
2. У інакшому випадку Учасник надає авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості (15 штук) та якості, із вказівкою номера оголошення в електронній системi закупівель Прозорро.
Тобто, в учасників процедури закупівлі UA-2024-09-27-004606-a на закупівлю ноутбуків у кількості 15 шт. є вибір між кількома варіантами, і надання авторизаційного листа не є єдиною умовою виконання вимоги щодо чинності ліцензії на програмне забезпечення. Тому принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником жодним чином не порушено і дотримано.
З огляду на вище викладене, вимоги тендерної документації надають потенційним учасникам широкий спектр можливостей щодо поставки товару з ліцензійним програмним забезпеченням і не обмежують коло потенційних учасників єдиним критерієм.
Ми також вивчили детально скарги і рішення АМКУ по вказаним Вами закупівлях і повідомляємо, що зазначені рішення поширюються на окремо розглянуті АМКУ процедури і не створюють прецеденту для інших процедур закупівель.
При проведенні процедур закупівель Черкаський ОТЦК та СП керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Дата відповіді:
03.10.2024 16:47
Відповідь надана
питання до ТЦК
Номер:
c7cfe88c7c2b4c3ab72e5ba71e87f192
Дата опублікування:
30.09.2024 12:39
Опис:
Поясніть, чим ви краще за Донецьку обласну прокуратуру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12-013092-a чому їм так звані листи не можна прописувати (після програшу в АМКУ), а вам можна?
Відповідь:
Шановний заявнику! Ми уважно ознайомилися з матеріалами відкритих торгів (з особливостями) Донецької обласної прокуратури, розміщених за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12-013092-a, зокрема і скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації.
Згідно з додатком 3 до тендерної документації Донецької обласної прокуратури учасник повинен надати Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва в Україні на запропоноване обладнання. Окрім цього, учасник повинен надати посилання на сайт виробника на запропонований БФП та надати лист від виробника або офіційного представництва на підтвердження технічних характеристик на запропоноване обладнання.
Всі три умови викладені як обов’язкові до виконання учасником одночасно і безапеляційно, і невиконання однієї з умов може бути підставою для дискваліфікації учасника відкритих торгів.
Ми також ознайомилися із матеріалами скарги на дискримінаційні умови тендерної документації від ТОВ «Портал Арена», а саме щодо надання учасниками авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва в Україні на запропоноване обладнання, і що ця скарга була задоволена з вимогою до Замовника усунути недоліки в тендерній документації.
Звертаємо увагу, що наведений Вами приклад процедури закупівлі не має нічого спільного із процедурою закупівлі, яка проводиться Черкаським ОТЦК та СП (UA-2024-09-27-004606-a). Відповідно, відрізняються вимоги, які підтверджуються авторизаційним листом, але не виключно ним. У першому випадку йде мова про підтвердження технічних характеристик комп’ютерного обладнання (БФП), а у нашому випадку йдеться про підтвердження повноважень у учасника щодо постачання ліцензованого програмного забезпечення для ноутбуків в необхідній кількості.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зазначаємо, що наявність і чинність ліцензійного програмного забезпечення на робочих станціях, які використовуються в установах Збройних Сил України, - це обов’язкова умова закупівлі, виходячи із того, що це обов’язкова вимога щодо використання і експлуатації робочих станцій, яка встановлена Наказом Міністерства оборони України від 01.06.2012 № 372.
Виходячи із цього, Замовник з метою уникнення придбання неліцензованого програмного забезпечення, нелегально ввезеного програмного забезпечення, «піратського» програмного забезпечення, з урахуванням вимог наказу Міністерства оборони України від 01.06.2012 № 372, визначив у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Ноутбук код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»» на закупівлю 15-ти ноутбуків Черкаським ОТЦК та СП, що для підтвердження чинності ліцензії програмного забезпечення, встановленого на товарі, Учасник має можливість обрати з декількох варіантів:
1. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортоване у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
2. У інакшому випадку Учасник надає авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості (15 штук) та якості, із вказівкою номера оголошення в електронній системi закупівель Прозорро.
Тобто, в учасників процедури закупівлі UA-2024-09-27-004606-a на закупівлю ноутбуків у кількості 15 шт. є вибір між кількома варіантами, і надання авторизаційного листа не є єдиною умовою виконання вимоги щодо чинності ліцензії на програмне забезпечення. Тому принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником жодним чином не порушено і дотримано.
Окрім цього, зазначаємо, що рішення АМКУ №15822-р/пк-пз від 25.09.2024 поширюється лише на процедуру UA-2024-09-12-013092-a "Комп’ютерне обладнання (БФП)" і, відповідно, не створює прецеденту для інших процедур закупівель.
При проведенні процедур закупівель Черкаський ОТЦК та СП керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Дата відповіді:
03.10.2024 16:47