• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30230000-0 "Комп’ютерне обладнання"

Завершена

248 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 244.50 UAH
Період уточнення: 26.09.2024 16:29 - 01.10.2024 00:00
Відповідь надана

питання

Номер: 3cacd50276f34726a6b9f0e828a4c9b1
Дата опублікування: 30.09.2024 12:25
Опис: Поясніть, чим ви краще за Донецьку обласну прокуратуру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12-013092-a чому їм так звані листи не можна прописувати (після програшу в АМКУ), а вам можна?
Відповідь: Шановний учаснику Донецька прокуратура фінансується за рахунок державного/місцевого бюджету та відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 04.04.2001 № 332. Але Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 проводить закупівлю комп’ютеної техніки та обладнання за рахунок власних коштів підприємства та має на меті недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією.
Дата відповіді: 02.10.2024 16:45
Відповідь надана

про листи та схеми

Номер: baa9922e09cd4a38b2ef690cc70c75ce
Дата опублікування: 30.09.2024 12:25
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний учаснику дана вимога, прописана з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника обладнання (запропонованих персональних комп’ютерів, моноблоків, ноутбуків) на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, гарантійного терміну, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. Отже, вимога замовника щодо надання копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника обладнанняна території України не дискримінує учасників ринка, а лише захищає замовника від придбання неякісного товару.
Дата відповіді: 02.10.2024 16:45