• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Панелі відображення інформації та друкуючі пристрої

Завершена

2 269 933.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 349.67 UAH
Період уточнення: 26.09.2024 12:21 - 02.10.2024 12:00
Відповідь надана

про листи від тов кенон Україна

Номер: dfe8f546509245ab96fd56d34da7962b
Дата опублікування: 30.09.2024 12:16
Опис: Поясніть, чим ви краще за Донецьку обласну прокуратуру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12-013092-a чому їм так звані листи не можна прописувати (після програшу в АМКУ), а вам можна?
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення, у відповідь повідомляємо про таке. З метою недискримінації, здорової конкуренції та розширення кола потенційних учасників будуть внесені відповідні зміни до Оголошення. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 01.10.2024 13:12
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги для усіх учасників та перевага лише для одного!

Номер: e5e1295aa27e47738ba2731dddb75cd5
Дата опублікування: 30.09.2024 12:15
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення, у відповідь повідомляємо про таке. З метою недискримінації, здорової конкуренції та розширення кола потенційних учасників будуть внесені відповідні зміни до Оголошення. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 01.10.2024 13:12