-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Куртка чоловіча зимова водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Торги не відбулися
1 175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 875.00 UAH
Період уточнення:
26.09.2024 11:46 - 03.10.2024 00:00
Відповідь надана
Сертификация
Номер:
dc0c2316c8c54ba49840d26e3e45be90
Дата опублікування:
02.10.2024 12:00
Опис:
Про відміну обов'язкової сертифікації продукції
З 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції, яка виконувалася відповідно до Декрету (і власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації.
Законом України «Про технічне регулювання та оцінку відповідності» передбачається об'єднати норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-9 сертифікації», одночасно визначаючи їх як такі, що втратили чинність.
На саму продукцію - Куртка чоловіча зимова - надані всі документи та протоколи випробувань продукції
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в останній редакції) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді:
02.10.2024 16:54
Відповідь надана
Щодо складу тканини
Номер:
cae7b2b27e3849e69994f9d44ea326c9
Дата опублікування:
26.09.2024 18:58
Опис:
Доброго дня!
Додатком 2 до тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження його відповідності.
Серед іншого, в Додатку 2 до ТД встановлено наступну вимогу:
Перелік підтверджувальних документів
- копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо основної тканини виданий не раніше 2023 р., завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал; Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника тканини, з яким співпрацює виробник.
Серед вимог до тканини, які наведені в Додатку 2 до ТД вказано чіткий показник -
Поліестер – 70 %, бавовна – 30 %, без можливих допусків.
Проте, змішана тканина – неоднорідний матеріал, тому стандартами і іншими вимогами допускається певна похибка. Відтак, інші замовники, при встановленні вимог до тканини зазвичай встановлюють певний діапазон складу. Наприклад: 65-70% поліестер, 30-35% бавовна.
Тому просимо переглянути вимоги до складу тканини і вказати можливий допуск або можливе відхилення від визначеного показника.
Відповідь:
Шановний запитувач, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі остаточно визначені замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні відповідати або бути ліпшими за наведені показники.
В місцях де міститься посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». «Або еквівалент» товару передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним у тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначено у даній документації.
Дата відповіді:
27.09.2024 15:34
Відповідь надана
Щодо висновків на матеріали
Номер:
306937907a0e4d57b17dc5f41b216ffa
Дата опублікування:
26.09.2024 18:42
Опис:
Доброго дня!
Додатком 2 до тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження його відповідності.
Серед іншого, в Додатку 2 до ТД встановлено наступні вимоги:
Перелік підтверджувальних документів
- копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо основної тканини виданий не раніше 2023 р., завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал; Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника тканини, з яким співпрацює виробник.
- копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо світлоповертаючих стрічок виданий не раніше 2023 р., завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал. Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника світлоповертаючих стрічок, з яким співпрацює виробник.
- копію висновку ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи на основну тканину, завірену належним чином учасником;
- копію висновку ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи на світлоповертальні стрічки, завірену належним чином учасником;
- З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та недоброякісного товару, своєчасного постачання в кількості, якості та з термінами придатності обов’язково надати гарантійного листа від постачальника матеріалу та світлоповертаючих стрічок, який є і заявником експертизи ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ, яким підтверджується можливість постачання тканини та світлоповертаючих стрічок на адресу учасника.
Пунктом 1 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 N 247 (далі - Порядок), а також ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» надано наступне визначення поняття: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Згідно п. 7.16. Порядку, Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років. Проте, 13.12.2023 Порядок втратив чинність згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247». 01.10.2023 також втратив чинність і ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в зв’язку із введенням в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я». В зв’язку із втратою чинності перелічених вище нормативно-правових актів на даний час висновки ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи не видаються ВЗАГАЛІ.
Також слід вказати, що діюча редакція Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» також не містись такого документу, як Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину і світлоповертальні стрічки суперечать приписам чинного законодавства та складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні чинні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Аналогічний висновок Органу оскарження викладено в рішенні від 05.12.2023 № 19542-р/пк-пз.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом виключення вимог щодо надання учасниками у складі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину і світлоповертальні стрічки.
ДОВІДКОВО Інші Замовники при необхідності встановлюють вимогу наступним чином:
1. АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (тендер UA-2024-01-15-000758-a): копії документів санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками – у разі наявності) на тканини, що підтверджують відповідність об’єкту експертизи (Тканини) вимогам санітарного законодавства.
2. КП «Житомирводоканал» (тендер UA-2023-12-21-013555-a): Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основну тканину з якої виготовляється товар або звіт про експертизу, або протокол випробувань, або інший аналогічний документ з відповідним поясненням, що підтверджує безпечність та відповідність основної тканини вимогам медико-санітарного законодавства України.
Вказане, пояснюється тим, що органи, які раніше займалися санітарно-епідеміологічною експертизою продовжили свою діяльність, проте, документ, який вони тепер видають має назву: Висновок НАУКОВОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи.
З кінця 2023 року ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ не видає жодні висновки, ні державної, ні наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, тому вимога щодо надання гарантійного листа від постачальника матеріалу та світлоповертаючих стрічок, який є і заявником експертизи ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ також складена не коректно.
Відповідь:
Шановний запитувач, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в останній редакції) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовник сумлінно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення постачальника закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
27.09.2024 15:34