-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний та канцелярські товари
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
25.09.2024 16:47 - 30.09.2024 00:00
Відповідь надана
Прибрати дискримінаційні вимоги
Номер:
4e34f2d3f6da41bb8df31b069f5fc646
Дата опублікування:
27.09.2024 15:26
Опис:
Шановний Замовнику,
Наша компанія має багаторічний позитивний довсід постачання канцтоварів. Однак певну групу товарів ми закуповуємо у дилерів, дистриб'юторів, оптових постачальників. Надати листи виключно від виробників або імпортерів, або правовласників торгової марки може тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. Просимо або прибарти дану вимогу, або додати також можливість надання листів від дилерів, дистриб'юторів та оптових постачальників.
Вимогу з надання сертифікатів якості продукції на позиції № 39 - 44 зможе натати тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. По-перше, документи на якість можуть бути у формі Паспотру якості. По-друге, в Україні документи щодо якості товару можуть бути видані не тільки виробниками, а і представниками виробників в Україні та імпортерами. По-третє, Документ щодо якості товару (сертифікат, паспорт) видаються на товар або на партію товару і такий документ ні законодавчо та ні з усталеної практики не видається на ім'я конкретного замовника та зазначення номеру закупівлі. Надати такі документи зможе тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. Просимо викласти вимогу в наступній редакції: надати сертифікат якості або паспорт якості на позиції № 39 - 44, які мають бути видані виробником, представником виробника в Україні або імпортером.
У разі, якщо Учасник не є виробником продукції надати лист від виробника про підтвердження статусу Учасника зможе тільки обмежене коло учасників, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, в тому числі для нас. Просимо викласти дану вимогу в наступній редакції: У разі, якщо Учасник не є виробником продукції, потрібно надати лист від виробника, представника виробника, імпортера, дилера, дистриб'ютора, оптового постачальника про підтвердження статусу Учасника.
Відповідь:
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктами 3 та 4 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначаються:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовником, виходячи з потреби в товарах, що є предметом закупівлі, визначено мінімально необхідні для замовника технічні, якісні кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі.
Для забезпечення гарантій того, що постачальник має спроможності здійснити поставку всього асортименту необхідного товару, замовником в тендерній документації встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції відповідного документального підтвердження.
На Ваше звернення замовником додатково проаналізовано тендерну документацію, за результатом чого встановлено, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
30.09.2024 13:48
Відповідь надана
стосовно висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи для товарів Додатка 3
Номер:
c6e1d2141a9544f49acb5bd3b8b015fb
Дата опублікування:
27.09.2024 09:20
Опис:
Шановний Замовнику, ще раз наголошуємо на тому, що в Україні з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Стосовно вимоги про надання учасниками у складі своїх пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі - Висновок СЕЕ) для товарів не харчової групи, до яких також належать товари канцелярського призначення, папір офсний, тощо, вже було прийнято багато рішеннь Колегією АМКУ та зобов'язано замовників прибрати вимогу стосовно надання висновків СЕЕ на товари не харчової групи.
На підставі вказаного, просимо прибрати вимогу щодо надання у складі пропозиції учасників висновків СЕЕ для всіх товарів Додатка 3 тендерної документації.
Відповідь:
Так, з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Проте, на сьогоднішній день засади введення в обіг в Україні нехарчової продукції і забезпечення її безпечності визначено законами України «Про систему громадського здоров`я», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції».
Перш за все безпечна нехарчова продукція – це будь-яка продукція, яка за звичайних або обґрунтовано передбачуваних умов використання (у тому числі щодо строку служби та за необхідності введення в експлуатацію вимог стосовно встановлення і технічного обслуговування) не становить жодного ризику чи становить лише мінімальні ризики, зумовлені використанням такої продукції, які вважаються прийнятними і не створюють загрози суспільним інтересам.
Виходячи зі статті 4 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» (далі – Закон), виробники (імпортери, уповноважені представники) зобов’язані вводити в обіг лише безпечну продукцію.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону продукція вважається безпечною, якщо вона відповідає вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством.
Згідно з пунктом 5 частини першої статті 8 Закону виробники зобов’язані надавати (в межах своєї діяльності) споживачам (користувачам) інформацію, яка дає їм можливість оцінювати ризики, притаманні продукції протягом звичайного або обґрунтовано передбачуваного строку її використання, якщо такі ризики є не відразу очевидними, без належних попереджень, та яка дає змогу споживачам (користувачам) вживати запобіжних заходів щодо таких ризиків. Наявність таких попереджень не звільняє виробника від обов'язку додержання інших вимог, встановлених цим Законом та прийнятими відповідно до нього нормативно-правовими актами.
Відповідно до пункту першого частини першої статті 9 Закону розповсюджувачі зобов'язані надавати споживачам (користувачам), а також виробникам, розповсюджувачам у ланцюгу постачання відповідної продукції інформацію про ризики, які становить ця продукція.
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 3 до тендерної документації установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, скановані копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, дійсні на дату подання пропозиції, на кожну позицію запропонованого товару.
Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ, що підтверджує відповідність об’єкта експертизи встановленим вимогам чинного санітарного законодавства України, медичним критеріям безпеки/показникам.
Таким чином, якщо запропонована продукція проходила експертизу до 01.10.2023, проте, висновок про її проходження є дійсним, учасник може надати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий до 1 жовтня 2023 року. Якщо такого документу немає, то учасник може надати копію чинного висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи.
На Ваше звернення замовником додатково проаналізовано тендерну документацію, за результатом чого встановлено, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
30.09.2024 13:47