• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій

Завершена

190 512.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 952.56 UAH
Період уточнення: 24.09.2024 18:44 - 29.09.2024 00:00
Відповідь надана

так звані листи

Номер: fb2c5e595e9544398828828c924a2abf
Дата опублікування: 26.09.2024 13:01
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учаснику! Частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак, зазначена вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних Учасників. Існує щонайменше два виробники такого обладнання які повністю відповідають вимогам тендерної документації, що підтверджує недискримінаційність. Крім того, дана вимога підтверджує, що товар є оригінальним, поставлений на територію України через офіційні джерела та буде мати можливість на гарантійне обслуговування в офіційних (авторизованих) виробником сервісних центрах. Без даної вимоги довести оригінальність та джерело походження під час подання пропозиції Учасником не буде можливим.
Дата відповіді: 27.09.2024 16:19
Відповідь надана

корумпований тендер

Номер: 69ed8e6044c64d79a61c9b193251da5b
Дата опублікування: 26.09.2024 13:01
Опис: Поясніть, чим ви краще за Донецьку обласну прокуратуру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12-013092-a чому їм так звані листи не можна прописувати (після програшу в АМКУ), а вам можна?
Відповідь: Шановний Учаснику! Частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак, зазначена вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних Учасників. Існує щонайменше два виробники такого обладнання які повністю відповідають вимогам тендерної документації, що підтверджує недискримінаційність. Крім того, дана вимога підтверджує, що товар є оригінальним, поставлений на територію України через офіційні джерела та буде мати можливість на гарантійне обслуговування в офіційних (авторизованих) виробником сервісних центрах. Без даної вимоги довести оригінальність та джерело походження під час подання пропозиції Учасником не буде можливим.
Дата відповіді: 27.09.2024 16:19