-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт санвузлів будівлі КП «Козятинської ЦРЛ» за адресою: м. Козятин, вул. В. Винниченка, 9 ( III поверх літ. Г за експлікацією внутрішніх площ до плану будівлі літера «Г» частина приміщень N: 15; 17; 19; 21; 22; 24; 25; 26; 27; 28; 53; 54) ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація.
Торги не відбулися
1 187 354.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 936.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 936.77 UAH
Період уточнення:
24.09.2024 12:12 - 06.10.2024 00:00
Відповідь надана
щодо дискримінаційних умов в ТД
Номер:
c1c92297fcd04085b105890ddc15fb41
Дата опублікування:
26.09.2024 09:12
Опис:
Розглянувши умови тендерної документації в закупівлі UA-2024-09-24-006145-a вважаємо за доцільне повідомити наступне.
В додатку 3 до ТД замовник зазначає
3) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
3-1) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3-2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3-3) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (Таблиця 3)
Таблиця 3
Довідка про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
№ з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Предмет договору, дата його укладення та завершення Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника
1
2
Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (у разі їх наявності). Кожен з аналогічних договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» або так само державним замовником у сфері оборони згідно п. 10, ч. 1, ст. 1 Закону України «Про оборонні закупівлі»;
- надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про: номер та дату укладання аналогічного договору, його предмет; ціна/вартість договору; вартість фактично прийнятих та оплачених замовником робіт; дотримано чи ні вимоги договору та проєктно-кошторисної документації в частині строків виконання робіт згідно календарного графіку; достатність чи напроти наявні проблеми з обладнанням та матеріально-технічною базою а так само наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації; наявність претензій, позовів, тощо щодо порушення учасником аналогічного договору;
- відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону;
1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, їх територіальні органи (далі - органи соціального страхування);
{Пункт 2 частини першої статті 2 в редакції Закону № 3868-IX від 17.07.2024}
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Відповідно до п. 10, ч. 1, ст. 1 Закону України «Про оборонні закупівлі» державні замовники у сфері оборони (далі - державні замовники) - визначені Кабінетом Міністрів України центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, військові формування, утворені відповідно до законів України.
Тобто фактично Замовник вимагає, що б учасник мав досвід виконання аналогічних договорів з організаціями бюджетної сфери державної або комунальної форми власності, а також державні замовники у сфері оборони.
Згідно зі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто Законодавець не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено даний договір. Є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежуєте коло суб'єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетні кошти). Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Стаття 5 Закону України «про публічні закупівлі» також визначає, що «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.». Ми не розуміємо, чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватні кошти, і невже є різниця між капітальним ремонтом санвузлів в будівлях бюджетного фінансування, та встановленням капітальним ремонтом санвузлів на замовлення приватної компанії. Крім того, дивним стає той факт що замовник здійснюючи закупівлю капітального ремонту санітарного вузлу, вимагає щоб учасники надали договори укладені з державними замовниками у сфері оборони.
Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Замовник не враховує, що людське життя є рівноцінним у будь-якій установі, тому дані послуги якісно повинні надаватись завжди не залежно від того, що це за установа та ким вона утримується, фінансується і т.п.
Таким чином вищевказана умова ТД є дискримінаційною, оскільки Замовник хоче допустити тільки ті компанії які тривалий час вже виконували роботи за бюджетні кошти, а відтак компанії які мають успішний досвід виконання робіт в комерційній сфері і вирішили спробувати прийняти участь в процедурах публічних закупівель будуть недопущені.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018, розглянувши скаргу у закупівлі № UA-2018-08-27-001135-c.a1 щодо порушення Замовником
порядку проведення Процедури закупівлі. Також є і інші аналогічні рішення органу оскарження
Щодо надання не менше 2 договорів
Замовник цими вимогами наполягає, щоб у Учасника було виконано як мінімум два аналогічних договори. Але згідно частини 2 статті 16 Закону достатньо щоб Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі нас, як потенційного учасника. Наприклад якщо учасник як юридична особа створений після 2020 року, виконував роботи за приватні, а не бюджетні кошти, він не може надати 2 аналогічних договори з бюджетними установами хоч і з таким предметом закупівлі. Тобто Замовник свідомо обмежує конкуренцію і допускає лише тих учасників, які тривалий час знаходяться на ринку будівництва будують за бюджетні кошти. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі для нас.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017, розглянувши скаргу у закупівлі № UA-2017-02-16-000700-b.a1 щодо порушення Замовником
порядку проведення Процедури закупівлі. Також є і інші аналогічні рішення органу оскарження
Щодо договорів із вартістю кожного договору не менше від очікуваної вартості закупівлі
Вимогою щодо надання аналогічного договору, предметом якого є тотожний за предметом закупівлі із вартістю кожного договору не менше від очікуваної вартості закупівлі, Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Оскільки визначена вартість Аналогічного договору - не менше від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням № UA-2024-09-24-006145-a При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Зокрема ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Встановлюючи умову щодо надання договорів із вартістю кожного договору не менше від очікуваної вартості закупівлі, замовник самовільно звужує межі Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає аналогічний договір тільки за предметом закупівлі а не за вартістю предмета закупівлі. Більш того така вимога не є критерієм наявності фінансової спроможності, оскільки такий критерій також не прив’язаний до договорів із вартістю кожного договору не менше від очікуваної вартості закупівлі.
Наприклад є суб’єкти господарювання, які до цього часу виконували роботи сумарною вартістю як предмет закупівлі, при цьому що вартість робіт за окремим договором становить 100, 200, 300 тис. грн. Такі роботи не тривалі, розрахунок за них проводиться одразу після виконання робіт. Натомість виконання робіт вартістю 1 млн. грн. вимагає вивільнення певних матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, яких на той час у потенційного учасника не було, а зараз є. Однак такий учасник не зможе прийняти участь в цій закупівлі. Таким чином в цій закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які вже тривалий час приймають участь у закупівлях за бюджетні кошти, ще й за суми більше 1 млн. грн. тобто замовник свідомо не допускає і звужує коло учасників, які потенційно можуть виконати такі роботи.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018, розглянувши скаргу у закупівлі № UA-2018-08-17-000641-b.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Також є і інші аналогічні рішення органу оскарження
Відповідно до ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З урахуванням вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію і усунути дискримінаційні умови.
Відповідь:
Перед тим як надати аргументоване пояснення вимогам. Отже,поняття «ДИСКРИМІНАЦІЯ» ми можемо отримати з положень Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»,де чітко описано ЩО ЦЕ СИТУАЦІЮ,ЗА ЯКОЇ ОСОБА та/або група осіб за їх ознаками раси,кольору шкіри,політичних,релігійних та інших переконань,статі,віку,інвалідності,етнічного та соціального походження,громадянства,сімейного та майнового стану,місця проживання,мовними або іншими ознаками,які були,є та можуть бути дійсними або припущеними(далі-певні ознаки),ЗАЗНАЄ ОБМЕЖЕННЯ у визнанні,РЕАЛІЗАЦІЇ АБО КОРИСТУВАННІ ПРАВАМИ І СВОБОДАМИ В БУДЬ-ЯКІЙ ФОРМІ,встановленій цим законом,крім випадків,коли таке обмеження має правомірну,об’єктивно обґрунтовану мету,способи досягнення якої є належними та необхідними.Ваше звернення говорить,що комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня"Козятинської міської ради обмежує вас у реалізації або користуванні правами та свободами –питання риторичне.Ну що ж поглянемо з іншої сторони.
Першою«дискримінацією»про яку Ви пишете за зверненням-Замовник вимагає,що б учасник мав досвід виконання аналогічних договорів з організаціями бюджетної сфери державної або комунальної форми власності,а також державні замовники у сфері оборони.Слід зазначити що словосполучення«а також»трохи не коректно Вами зазначено,адже Замовник дає можливість вибору щоб аналогічний договір був укладений із замовником в розумінні Закону АБО замовником в розумінні Закону України«Про оборонні закупівлі».Разом з тим,нам так і не зрозуміло в чому ж Вас дискримінували? Напевне в тому,що з 2016 року у Вас не було бажання приймати участь у публічних чи оборонних закупівлях,адже електронна система закупівель відкрита для всіх,а КП "Козятинська ЦРЛ" настільки впливове на Вас,що силою думки заборонило Вам приймати участь,перемагати та укладати аналогічні договори,починаючи з 2016 року так? То як і далі будете продовжувати говорити,що ми Вас обмежуємо в праві на участь в торгах,чи можливо визнаєте факт відсутності бажання приймати участь в публічних закупівлях.Різниця щодо приватного сектору бізнесу і бюджету,як згадуєте за зверненням полягає в тому,що приватний сектор самостійно обирає собі підрядника без проведення якихось процедур,а також у потенційних підрядників нажаль немає можливості написати Вимогу чи Скаргу на приватного замовника,що той обрав наприклад не Вас,чи не так? Більше того,ми глибоко переконанні що приватний забудовник обирає собі підрядника далеко не по кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону,єдиним критерієм напевно виступає вартість робіт.Приватному забудовнику Уряд навряд чи встановлює правила щодо майбутнього договору виконання робіт,натомість для замовників в розумінні Закону існує ціла постанова від 1 серпня 2005 р.№ 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».Фінансування приватного забудовника здійснюється згідно Бюджетного кодексу України? Мабуть обслуговується приватний забудовник так як і більшість замовників,виключно в державній казначейській службі України? Також Державна аудиторська служба України мабуть регулярно відвідує приватного забудовника на стадії виконання договору з його підрядником,щоб перевірити чи не існує порушень у не цільовому витрачанні приватних коштів? Всі перелічені питання залізобетонно аргументують,в чому різниця у виконанні робіт підрядником маючи договір про закупівлю із Замовником чи оборонним замовником,в порівнянні з виконання робіт за договором укладеним з компанією яка фінансується за рахунок власних коштів.
Замовник повністю і цілком згоден з Вами,що людське життя в Україні є найвищою соціальною цінністю,а освоєння коштів державного та/або місцевого бюджету мають чітко врегульований порядок.Саме тому,Замовник не хоче,щоб учасники в складі своїх пропозицій накидали кучу фіктивних договорів підряду,укладених на одному коліні зі своїм кумом,бо у того є юридична особа або інший ФОП і це питання можна вирішити за лічені хвилини.Нагадаємо договір про закупівлю-господарський договір,що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг,виконання робіт або придбання товару(п.6,ч.1,ст.1.Закону).Державний контракт- угода,укладена у письмовій формі державним замовником від імені держави з виконавцем відповідно до затверджених планів закупівель товарів,робіт і послуг оборонного призначення(п.17,ч.1,ст.1 Закону № 808-IX).Відповідно Замовник і передбачив дану умову в розрізі того,що воліє отримати підрядника який має досвід виконання робіт за договором про закупівлі або за державним контрактом,що відповідно гарантує належне виконання робіт по предмету закупівлі.
Стосовно кількості аналогічних договорів прошу Вас не забувати,кому наділено право встановлювати кваліфікаційні вимоги.Вірно,це право надано Замовнику,бо саме стаття 16 Закону говорить,що ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ ВІД УЧАСНИКІВ процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Акцентуємо ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ,а не учасник.А тому друга частина статті 16 Закону також передбачена для Замовника,оскільки саме він вимагає один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.І як би не дивно мабуть для Вас було один з таких кваліфікаційних критеріїв виписаний таким чином:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних)за предметом закупівлі договору(договорів).Тобто Замовник обирає який досвід повинен мати учасник,а саме один договір чи більше.Тим паче,вимога про подання пари договорів це далеко не настільки складна вимога як Ви її описуєте.Ваш приклад стосовно того,що юридична особа створена в 2020 році не має двох аналогічних договорів,вказує лише на те,що така особа не хотіла приймати участь в публічних закупівлях бо у неї було все добре в приватному секторі.І аж ніяк не свідчить про те,що Замовник в чомусь Вас дискримінує.
Щодо розміру вартості аналогічного договору.Згідно пункту 10 Особливостей встановлено,що Замовники,у тому числі централізовані закупівельні організації,здійснюють закупівлі товарів і послуг(крім послуг з поточного ремонту,предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі,затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р.№ 708(далі-послуги з поточного ремонту),вартість яких становить або перевищує 100 тис.гривень,послуг з поточного ремонту,вартість яких становить або перевищує 200 тис.гривень,РОБІТ,ВАРТІСТЬ ЯКИХ СТАНОВИТЬ АБО ПЕРЕВИЩУЄ 1,5 МЛН.ГРИВЕНЬ,ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ у порядку,визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом“Порядок проведення відкритих торгів”цих особливостей,та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку,встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р.№ 822“Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”,з урахуванням положень,визначених цими особливостями,та/або в порядку,передбаченому пунктом 8 цих особливостей.Тепер подивіться на очікувану вартість нашої закупівлі,вірно вона є меншою 1,5 млн.грн..При цьому слід враховувати що предмет закупівлі-товари,роботи чи послуги,що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі,щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах(у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Предмет закупівлі визначається замовником у порядку,встановленому Уповноваженим органом,із застосуванням Єдиного закупівельного словника,затвердженого у встановленому законодавством порядку.Роботи-розроблення проектної документації на об’єкти будівництва,науково-проектної документаціїнареставрацію пам’яток архітектури та містобудування,будівництво нових,розширення,реконструкція,капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення,роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації,роботи з нормування в будівництві,геологорозвідувальні роботи,технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги,у тому числі геодезичні роботи,буріння,сейсмічні дослідження,аеро-і супутникова фотозйомка та інші послуги,що включаються до кошторисної вартості робіт,якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.Предметом закупівлі в даному випадку–роботи: капітальний ремонт санвузлів будівлі КП «Козятинської ЦРЛ» за адресою: м.Козятин,вул.В.Винниченка,9(IIIповерхліт.Гзаексплікацією внутрішніх площ до плану будівлі літера«Г»частина приміщень N:15;17;19;21;22;24;25;26;27;28; 53; 54),як і будь який інший являється не лише назвою,а за собою містить чітко визначене технічне завдання,що вимірюватися в грошовому еквівалентні.Державна експертна оцінка є цьому незаперечним доказом.Виходячи з того,що предмет закупівлі це не лише назва з технічним завданням,а також відповідний грошовий еквівалент,тому Замовник воліє отримати досвідченого підрядника,який гарантовано забезпечить належне виконання робіт,адже він позаду вже мав відповідний досвід виконання робіт з не меншим грошовим еквівалентом.
Тож ваші закиди в тому,що Замовник воліє когось обмежити в участі спростовуються тим фактом,що даний об’єкт закупівлі ми могли б закрити керуючись пунктом11Особливостей,тобто укласти договір поза системою з найбільш економічно вигідною пропозицією і опублікувати в системі електронних закупівель лише звіт про укладений договір.Натомість ми віримо в те,що лише конкуренція породжує справжню економію,а тому прийняли рішення провести торги.Та якщоВам це не пасує ми не обмежуємо Вас в жодному праві,зокрема в тому що закріплено в пунктах55-67Особливостей.Однак скориставшись правом на подання скарги Ви вкрадете лише час,оскільки Замовник даними вимогами не мав і не має жодного наміру,когось,в чомусь там обмежувати,а тим більше дискримінувати.
Дата відповіді:
29.09.2024 08:39