• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт протипожежного водопроводу в підвальному поверсі навчального корпусу № 1 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького за адресою: м.Черкаси, бул. Шевченка, 81).

Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.

Завершена

827 802.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 139.01 UAH
Період уточнення: 20.09.2024 13:30 - 27.09.2024 00:00
Відповідь надана

Огляд

Номер: 1455b0a1d7bd41758c874e9446e6c983
Дата опублікування: 25.09.2024 09:35
Опис: Вимога: Огляд в період уточнень. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Вимагаємо видалити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до п. 44 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Замовник ніяким чином не розголошує інформацію щодо, ознайомлення з об’єктом, та дана інформація не відома іншим учасникам до моменту розкриття тендерних пропозицій. При цьому факт відвідання об’єкту потенційними учасниками не гарантує подачу ними тендерної пропозиції. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Водночас повідомляємо, що ст 5 Закону України передбачений вичерпний перелік принципів здійснення публічних закупівель! При цьому конфіденційність не відноситься до таких принципів натомість одним з принципів є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також, Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Крім того, вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417. Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту (у тому числі робіт протипожежного призначення) обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд з дерев’яних конструкцій на об'єкті. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення робіт протипожежного призначення, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Також відповідно по умов Технічного завдання для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками. Тому, у робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин. Ваше зауваження щодо понесених збитків з ще не отриманих прибутків є некоректним, оскільки, подаючи свою пропозицію на певну закупівлю, учасники також сплачують плату, але це не є гарантією перемоги в закупівлі, укладення договору, отримання прибутку. Таким чином вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації Замовник під час оголошення процедури закупівлі діяв у межах чинного законодавства та внутрішньої політики установи. Водночас у замовника нема підстав або порушень у наслідок яких замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 26.09.2024 17:18