-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
24Т-367_34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус вахтовий підвищеної прохідності не менш 22 місць)
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (у разі якщо надання послуг/виконання робіт передбачає набуття у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми.
Завершена
46 651 283.17
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 466 512.00 UAH
мін. крок: 1% або 466 512.00 UAH
Період уточнення:
20.09.2024 11:14 - 12.10.2024 00:00
Відповідь надана
Питання щодо внесення Змін
Номер:
ed4f207b29ae4867ac65056ab6d5c03c
Дата опублікування:
09.10.2024 14:14
Опис:
Шановний Замовник!
26.09.2024р. наше підприємство як потенційний учасник процедури закупівлі надіслало звернення щодо можливості участі у закупівлі учасників, які пропонують предмет закупівлі автобусного типу.
27. 09.2024р. Замовником надано відповідь «За результатом розгляду Вашого звернення до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни».
30.09.2024р. Замовником внесено зміни до тендерної документації, але лише в частині змін кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на те, що строк на звернення за роз’ясненнями та оскарження умов закупівлі встановлено до 10.10.2024 00:00, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації згідно Вашої відповіді на звернення або повідомити, коли такі зміни будуть внесені.
В противному випадку, будемо змушені звернутись до Держаудитслужби про встановлення порушення. Зауважуємо, що одним із найбільш поширених порушень, виявлених в ході моніторингів процедур закупівель, які проводить Держаудитслужба, є невнесення замовником змін до тендерної документації.
Дякую
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за нагадування, зміни до тендерної документації внесені 10.10.2024.
Дата відповіді:
11.10.2024 08:57
Відповідь надана
Питання до Замовника
Номер:
db16eda055de4e49bea09d8f2266f62d
Дата опублікування:
08.10.2024 18:09
Опис:
Шановний Замовнику !
Відповідно до тендерної документації до закупівлі Вами оголошено закупівлю на придбання автобусів вахтових саме підвищеної прохідності не менше 22 місць.
Згідно з чинним законодавством у сфері вимог до транспортних засобів, а саме Постанови Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються», для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів підвищеної прохідності, до літер і цифр, що позначають категорію колісного засобу, додають літеру «G» (N1G, М2G тощо).
Аналіз ринку реалізації колісних транспортних засобів призначених для перевезення пасажирів, у яких кількість місць для сидіння без урахування місця водія перевищує 22, свідчить про те, що такі транспортні засоби, які належать до підкатегорії колісних засобів підвищеної прохідності, відчутно перевищують вартість транспортних засобів, що не відповідають підкатегорії підвищеної прохідності.
Ураховуючи вказані обставини не зазначення у тендерній документації, що передбачає вимоги до закупівлі, підкатегорії колісних транспортних «G», не зважаючи на опис в технічному завданні, може надати переваги суб’єктам господарювання, які зможуть пропонувати для закупівлі транспортні засоби категорії «М3». Такі суб’єкти господарювання зможуть стати переможцями закупівлі за ціновим критерієм. Навпроти, суб’єкти господарювання, які пропонуватимуть у складі тендерної пропозиції колісні транспортні засоби підкатегорії підвищеної прохідності «G», які необхідні замовнику, опиняться у нерівних з першими умовах.
Наведене свідчить, що незазначення шановним Замовником у тендерній документації підкатегорії колісних транспортних засобів підвищеної прохідності є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників, які планують запропонувати колісні транспортні засоби підвищеної прохідності підкатегорії «G».
З урахуванням зазначеного пропонуємо внести до тендерної документації зміни в частині зазначення категорії транспортних засобів «М3» із обов’язковим зазанченням підкатегорії «G».
У разі не внесення відповідних змін ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження з метою усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та поновлення конкуренції серед майбутніх учасників закупівлі.
Наведене затягне строки проведення закупівлі, що призведе до неотримання у необхідні замовнику строки автобусів вахтових саме підвищеної прохідності та отримання переможцем закупівлі доходу від реалізації своєї продукції, що також є важливим у надскладний для економіки нашої країни час.
Також, звертаємо Вашу увагу, що пункт 5 вищевказаної постанови, а саме: вимоги до технічного стану додаткових предметів спеціального обладнання повинні відповідати вимогам, що передбачені документами, зазначеними в пункті 2 цих вимог для колісних засобів: категорії L; категорій M2, M2G, M3 чи M3G, зокрема шкільних автобусів, автобусів для перевезення осіб з інвалідністю, викладено із застосуванням слова «зокрема», яке уживається у українській мові для підкреслення, вирізнення чого-небуть з-поміж однотипного.
Тобто, цей абзац пункту 5 постанови просто підкреслює необхідність застосування вимог, зазначених у пункті 2 вимог, до технічного стану шкільних автобусів, автобусів для перевезення осіб з інвалідністю включно.
Дякуємо за розуміння !
Відповідь:
Шановний Учаснику, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та, відповідно, внесення змін до тендерної документації, що викладені у зверненні не планується.
Дата відповіді:
09.10.2024 08:26
Відповідь надана
Питання до Замовника
Номер:
de55c10cee8c406d893ed6398a1fb1c4
Дата опублікування:
30.09.2024 13:27
Опис:
Шановний Замовник!
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, звертаємось до Вас з наступним.
Відповідно до чинного законодавства, а саме пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 22.12.2010р. №1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються», вимоги до технічного стану колісного засобу, призначеного для виконання спеціальних робочих функцій, повинні відповідати вимогам до технічного стану колісного засобу загального призначення, на базі якого він виготовлений. Вимоги до технічного стану додаткових предметів спеціального обладнання повинні відповідати вимогам, що передбачені документами, зазначеними в пункті 2 цих вимог для колісних засобів: категорій M2, M2G, M3 чи M3G, зокрема шкільних автобусів, автобусів для перевезення осіб з інвалідністю. Згідно Таблиці 2 Додатку до постанови КМУ від 22.12.2010р. №1166 та відповідно до вимог тендерної документації, можна зробити висновок, що предметом закупівлі є автобус спеціалізованого призначення, а не окремо кабіна шасі та кузов фургон, а саме колісний засіб категорії M3G. Для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів підвищеної прохідності, до літер і цифр, що позначають категорію колісного засобу, додають літеру “G” (постанова КМУ від 22.12.2010р. №1166).
З огляду на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, якими передбачити, що «категорія транспортного засобу повинна відповідати категорії M3G».
Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно з описом колісного транспортного засобу, викладеному в тендерній документації всі критерії відповідності категорії M3G виконуються. Відповідно, за замовчуванням, транспортний засіб, що описаний в технічному завданні відповідає категорії M3G. Крім того, автобус вахтовий, згідно з технічним завданням не є ані шкільним автобусом, ані автобусом для перевезення осіб з інвалідністю, отже внесення додаткових змін вважаємо за недоцільне.
Дата відповіді:
03.10.2024 12:45
Відповідь надана
Щодо вимог до технічних характеристик
Номер:
a99887f7c70840e89b4944dd3ec59e5e
Дата опублікування:
27.09.2024 11:31
Опис:
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись та проаналізувавши вимоги тендерної документації, звертаємось до Вас з наступним.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, предметом закупівлі є 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус вахтовий). Згідно п.1.10 Правил дорожнього руху, автобус - автомобіль з кількістю місць для сидіння більше дев'яти з місцем водія включно, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів та їх багажу із забезпеченням необхідного комфорту та безпеки. Законом України «Про автомобільний транспорт» визначено, що транспортний засіб спеціалізованого призначення – це транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Таким чином, можна зробити висновок, що предметом закупівлі є автобус спеціалізованого призначення. У зв’язку з цим просимо доповнити вимоги тендерної документації наступним положенням: «Спеціалізований транспортний засіб повинен бути виготовлений виробником як засіб для перевезення 10 та більше осіб, що має бути підтверджено сертифікатом товаровиробника у складі тендерної пропозиції Учасника»
Дякую
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник уважно розглянув запропоновані пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та повідомляє наступне. Змінами пропонується додати вимогу, що товар повинен бути виготовлений виробником як засіб для перевезення 10 та більше осіб, що має бути підтверджено сертифікатом товаровиробника у складі тендерної пропозиції Учасника. Тобто, обов’язкова наявність сертифікату товаровиробника, який видається на вироблений товар, не передбачена як обов’язкова вимога чинного законодавства застосовно до виробників КТЗ, що суперечить принципам закупівлі недискримінації та забезпечення конкуренції.
Реєстрація колісних транспортних засобів сервісними центрами МВС повинно здійснюватися на підставі сертифікатів відповідності, виданих органами сертифікації згідно з ПКМУ від 09.06.2011 № 738 та наказом Мінінфраструктури від 17.08.2012 № 521 або виробником чи його уповноваженим представником на підставі сертифікату типу транспортного засобу. Таким документом супроводжується поставка КТЗ.
Дата відповіді:
30.09.2024 16:30
Відповідь надана
питання до Замовника
Номер:
7116c489e5b241acbd813f543e417511
Дата опублікування:
26.09.2024 16:55
Опис:
Шановний Замовник! Розглянувши вимоги тендерної документації, просимо роз’яснити наступне питання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
У Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що предметом закупівлі є Автобус вахтовий підвищеної прохідності, проте у п.2 додатку 3 вказано наступні вимоги:
п.2 кузов-фургон в зборі, встановлений на шасі,
п.2.0.2 фургон герметичний утеплений,
п.2.0.6 підніжки з рифленого металу, жорстко прикріплені до основи кузову-фургону
п.2.0.12 переговорний пристрій: (тип кузов-кабіна) - 1 к-т.
п.2.1 Зовнішня обшивка фургону
З огляду на викладене, задля забезпечення здійснення принципів публічних закупівель та залучення до участі у закупівлі більшого кола учасників з економічно вигідними пропозиціями, просимо Вас внести зміни додатку 3 до тендерної документації та викласти у наступній редакці:
п.2 кузов-фургон в зборі, встановлений на шасі або кузов суцільнометалевий автобусного типу,
п.2.0.2 фургон або кузов автобусного типу герметичний утеплений,
п.2.0.6 підніжки з рифленого металу, жорстко прикріплені до основи кузову-фургону або кузову автобусного типу
п.2.0.12 переговорний пристрій: тип кузов-кабіна - 1 к-т (вимога стосується у випадку якщо товар виготовляється у складі базового шасі).
п.2.1 Зовнішня обшивка фургону або кузова автобусного типу.
Дякую
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо Вам за проявлений інтерес до даної закупівлі. За результатом розгляду Вашого звернення до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни
Дата відповіді:
27.09.2024 13:44
Відповідь надана
Щодо внесення змін в технічні вимоги
Номер:
72ae21de3fda4ceca4cbbb9a7be94f59
Дата опублікування:
26.09.2024 15:01
Опис:
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми виявили в ній вимоги, які не дають нам можливості прийняти участь у закупівлі а саме:
Відповідно до п.1.2 додатку 3 до тендерної документації потужність двигуна автобусу вахтового підвищеної прохідності на 22 місця має складати не менше 270 к.с.
Варто зазначити, що енергоозброєність автомобіля (питома потужність на тонну повної маси) - це один з основних параметрів, що впливають на динамічні можливості автомобіля. На основі розрахунків величини потужності і маси можна отримати параметр енергоозброєності. Енергоозброєність автомобіля спеціалізованого (вахтового) 4х4 дорівнює 16,8 к.с./т. (270/16). Енергоозброєність автобуса спеціалізованого (вахтового) KANGAL 4х4 дорівнює 23 к.с./т. (180/8,6).
Транспортний засіб із меншою масою при однаковій потужності має більше значення енергоозброєності, ніж автомобіля із більшою масою. При цьому, менша маса значно зменшує витрати пального (до 30%) та витрати на технічне обслуговування більш потужного ДВЗ.
З урахування вищезазначеного, просимо Вас розглянути можливість внести зміни до п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації шляхом заміни чинника потужності автобуса на чинник енергоозброєності, це надасть можливість прийняти участь у закупівлі більшому колу учасників а також зекономити державні кошти.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо Вам за проявлений інтерес до даної закупівлі. За результатом розгляду Вашого звернення до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни
Дата відповіді:
27.09.2024 13:44