• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Рівнеміри для комерційного обліку нафтопродуктів (бензини А-92, А-95; дизельне паливо) та скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) згідно коду ДК 021:2015 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Торги відмінено

36 505 440.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 365 054.40 UAH
Період уточнення: 20.09.2024 09:38 - 04.10.2024 00:00
Відповідь надана

Внесення правок до проєкту договору

Номер: d095f01b874e4748bd31f89ca388d56e
Дата опублікування: 02.10.2024 13:57
Опис: Доброго дня, Замовнику. Просимо Вас внести наступні правки до Додатку 5 до тендерної документації «ПРОЄКТ Договору про закупівлю»: 1. Пропонуємо додати до договору як затверджену форму зразок акту приймання-передачі Товару за кількістю та якістю, див. п. 4.2, 5.3, 5.4, 5.7. А також зазначити кто його складає, та у який строк після, після підписання видаткової накладної, цей акт підписує покупець, а також чим він відрізняється від акту приймання передачі товару, що передбачений п. 5.8.4 проект договору. Оскільки згідно п.4.2 відлік строку на оплату Товару обчислюється, у тому числі акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару, то зазначення строку підписання цього акту є важливим для постачальника для розуміння настання моменту оплати за товар, а інакше цей момент не є визначеним. 2. У п. 5.8.1. вказано що постачальник разом з Товаром зобов’язується передати Покупцю наступні документи: Документи, які підтверджують якість кожного виду Товару – оригінали або копії, що завірені підписом керівника та печаткою (у разі її застосування) Постачальника – в день отримання Товару за місцем поставки; Згідно технічних регламентів 1055 та 94 Постачальник, якщо він не є виробником товару, що постачається за договором, не має права завіряти копії декларацій про відповідність, через те що оригінали таких документів зберігаються лише у виробника. У зв’язку з цим просимо Вас викласти п.5.8.1 у наступній редакції: «5.8.1. Документи, які підтверджують якість (відповідність) кожного виду Товару (або партії Товару) – оригінали та (де це застосовно) копії, що завірені підписом керівника та печаткою (у разі її застосування) Постачальника та/або копії, що завірені виробником (чи уповноваженим представником за довіреністю/дорученням від виробника) згідно відповідного технічного регламенту – в день отримання Товару Покупцем за місцем поставки.» 3. Згідно ч.2 Статті 343. Відповідальність за порушення строків розрахунків Господарського кодексу України, Платник грошових коштів сплачує на користь одержувача цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, але не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. В зв’язку з чим п. 7.4. пропонуємо викласти у наступній редакції: «7.4. У разі несвоєчасного виконання грошових зобов’язань Покупцем, останній сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% за кожний день прострочення від суми простроченого платежу, але не більше розміру подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня» 4. П. 10.1 пропонуємо викласти у наступній редакції: «10.1. Сторони дійшли згоди, що всі спори (розбіжності), які можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, повинні вирішуватися шляхом переговорів або претензійному (судовому) порядку, який сторони визнають обов’язковим» 5. Доповнити п.14.6, а саме зазначити спосіб обміну електронними документами: або електронною поштую сторін, зазначеною у договорі або, наприклад засобами системи електронного документообігу Вчасно | Vchasno.ua
Відповідь: «Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що Замовник використовує один типовий договір для усіх видів товарів, затверджений внутрішнім наказом підприємства, у зв’язку з чим, внесення змін до договору не вбачається за можливе».
Дата відповіді: 04.10.2024 10:05
Відповідь надана

Holidays

Номер: f0343ee575574e3a8be76ef7b201ab13
Дата опублікування: 01.10.2024 23:27
Опис: Національні свята в Китаї почалися сьогодні і триватимуть до 07.10.2024. Ніхто не працює. Покупці, які дійсно хочуть отримати продукцію, відповідно продовжують терміни закриття своїх заявок до 16-20 жовтня.
Відповідь: «Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що в зв'язку з виробничою необхідністю в даних рівномірах в мережі АЗС, продовження терміну прийому пропозиції неможливе».
Дата відповіді: 04.10.2024 10:05
Відповідь надана

Щодо додатку 1 Проєкта Договору

Номер: 107e546453d7435ca49d94f785013894
Дата опублікування: 30.09.2024 10:49
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику, у Додатку 1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ на Товар, що поставляється» до Проєкту Договору (Додаток 5 до тендерної документації) у п.8 є посилання на Таблицю 2 до цього додатку, у п.3 є посалання на Таблицю 3 цього Додатку, а також у п.6 є посилання на Таблицю 4 цього Додатку. Однак зазначені таблиці відсутні у складі Додаку 1 Проєкту Договору. Також в кінці додатку вказана Таблиця 1, яка теж відсутня. У зв’язку з цим, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме додати до складу Додатку 1 Проєкта Договору зазначені вище Таблиці 1-4
Відповідь: «Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни»
Дата відповіді: 01.10.2024 16:05
Відповідь надана

Щодо параметрів ємностей скрапленого вуглеводневого газу для монтажу рівнемірів

Номер: 83971068c4584e0ab14b9aa74af20961
Дата опублікування: 27.09.2024 14:21
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Для монтажу рівнемірів, для комерційного обліку скрапленого вуглеводневого газу, необхідна наявність технологічного отвору з фланцевим з'єднанням на ємностях. Зазвичай, виробником ємностей передбачений технологічний отвір для можливості монтажу рівнемірів з фланцевим з'єднанням Ду50 Ру25 за ГОСТ 12820-80, але зустрічаються ємності, де технологічний отвір менше, або відсутній. Чи наявні технологічні отвори з фланцевими з'єднаннями Ду50 на ємностях із скрапленим вуглеводневим газом на об’єктах (АЗС) Замовника, зазначених в адресній програмі постачання та монтажу рівнемірів?
Відповідь: «Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що на ємностях із скрапленим вуглеводневим газом на об’єктах (АЗС) Замовника, зазначених в адресній програмі постачання та монтажу рівнемірів, наразі встановлені рівнеміри, що потребують заміни, з фланцевим з'єднанням Ду50 Ру25. Тому технологічні отвори з фланцевими з'єднаннями Ду50 на даних ємностях наявні та знаходяться на верхній частині резервуару».
Дата відповіді: 30.09.2024 15:56
Відповідь надана

Щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції

Номер: 878f33cda15b416797aefe290aced4cd
Дата опублікування: 26.09.2024 11:19
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику, у п.1 Розділу IV Тендерної документації вказано: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Дата - 07.09.2024 року. Враховуючи, що вказана дата 07.09.2024 року вже минула, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та виправити помилку
Відповідь: «Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації».
Дата відповіді: 26.09.2024 12:47
Відповідь надана

Щодо валютної складової

Номер: 203d5e6cce094b888c027fd2acedc737
Дата опублікування: 24.09.2024 11:52
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо Вас звернути увагу, що рівнеміри, що постачаються згідно процедури закупівлі, закордонного виробництва, а термін постачання останньої партії комплектів рівнемірів складає значний проміжок часу. Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель «Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком станом на дату розкриття тендерних пропозицій». В зв’язку з цим, приймаючи до уваги можливе збільшення курсу гривні до іноземних валют впродовж терміну постачання, просимо Вас внести зміни у ДОДАТОК 5 до тендерної документаціі "ПРОЄКТ Договору про закупівлю", а саме додати до п.4 «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» умови щодо здійснення перерахунків вартості обладнання, у разі зміни офіційного курсу валют, установленого Національним банком станом на дату розкриття тендерних пропозицій.
Відповідь: «Доброго дня! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що Тендерною документацією та проєктом Договору, здійснення перерахунку вартості обладнання у разі зміни офіційного курсу валют не встановлено та, в інтересах Товариства, внесення вищезазначених зміни Замовником не передбачається».
Дата відповіді: 25.09.2024 11:44