-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання комп’ютерної оргтехніки для Одеської міської ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств і установ (моноблоки та ноутбуки)
Завершена
3 957 855.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 789.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 789.27 UAH
Період уточнення:
18.09.2024 16:59 - 27.09.2024 00:00
Відповідь надана
вимоги щодо сервісного центру
Номер:
5697651b2d1a400d9e0b7cbda5708bd8
Дата опублікування:
19.09.2024 14:48
Опис:
Шановний Замовнику, Вами в п.11 Розділу 3 Додатку 1 вимагається: Довідка у довільній формі з переліком сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування моноблоків та ноутбуків на території України. Довідка є необхідною з метою одержання якісного та своєчасного гарантійного обслуговування обладнання, яке виступає предметом даної закупівлі. В той самий час абз.6 Додатку 2 вимагається: З метою одержання якісного та своєчасного гарантійного обслуговування обладнання, яке виступає предметом даної закупівлі, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції інформаційну довідку про наявність на території м. Одеси власного сервісного центру. На підтвердження надати копії документів на право власності приміщення або договору оренди.
Тобто Додатком 1 встановлена вимога про сервісні центри на території України, а Додатком №2 про власний сервісний центр Учасника у м. Одеса. І жодна з зазначених вимог не містить вказівки про те, що вказані сервісні центри повинні бути авторизовані виробником товару. Звертаємо Вашу увагу, що згідно гарантійних умов виробників, ремонт обладнання не в авторизованих сервісних центрах виробника призводить до втрати гарантії на товар.
Абз. 3 Додатку 2 Ви також вимагаєте: Для належного захисту інтересів Замовника щодо якості пропонуємого товару та його гарантійної підтримки за даними торгами, учасники торгів повинні надати оригінали листів про повноваження від виробників персональних комп’ютерів-моноблоків та ноутбуків, що підтверджують право учасника торгів постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі та дійсність гарантійних зобов’язань і наявність офіційної сервісної підтримки протягом усього гарантійного строку.
В цьому пункті наявна вимога про офіційну сервісну підтримку протягом гарантійного терміну, яку має підтвердити виробник. Але при цьому ви також вимагаєте наявність саме власного сервісного центру Учасника у м. Одеса.
Просимо ще раз переглянути зазначені вимоги. Визначити, яке саме гарантійне обслуговування Вам потрібно (офіційне від виробника чи від Постачальника) і скорегувати зазначені вимоги. А також, якщо Вам потрібно гарантія просто від Постачальника, тоді просимо не вимагати підтвердження гарантійних зобов'язань від виробника.
Відповідь:
Шановний Учаснику,
Дякуємо за ваше зауваження. Щоб уникнути плутанини та забезпечити чіткість вимог тендерної документації, надаємо наступні роз'яснення.
У пункті 12 Розділу 3 Додатку 1 зазначено, що учасники, які не є виробниками товару, повинні надати скановану копію авторизаційного листа від виробника, офіційного представництва або дистриб'ютора в Україні. Це підтверджує їхні повноваження на постачання продукції. Виробники товару (ноутбуків та моноблоків) можуть не надавати авторизаційний лист.
Водночас, в абзаці 3 Додатку 2 вимагається, щоб для забезпечення належної якості товару та гарантійної підтримки, учасники надали оригінали листів від виробників ноутбуків та моноблоків. Це підтверджує право на постачання товару, дійсність гарантійних зобов’язань та наявність офіційної сервісної підтримки протягом усього гарантійного строку.
Таким чином, учасники повинні надати:
• Якщо учасник не є виробником товару: скановану копію авторизаційного листа від виробника, офіційного представництва або дистриб'ютора.
• Для підтвердження гарантійних зобов'язань: оригінали листів від виробника ноутбуків та моноблоків.
Просимо врахувати ці уточнення при підготовці тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
23.09.2024 13:46
Відповідь надана
авторизаційні листи
Номер:
f485f002695648fdb706a6dddb454b31
Дата опублікування:
19.09.2024 14:32
Опис:
Шановний Замовнику, Вами встановлено в тендерній документації дві вимоги щодо авторизаційних листів з різним формулюванням. А саме: п.12 Розділу 3 Додатку 1 вимагається: Якщо Учасник не є виробником товару, то він у складі своєї пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу авторизаційного листа від виробника запропонованих товарів або його офіційного представництва, або офіційного дистриб’ютора в Україні про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання продукції. Якщо Учасники, є виробниками товару (ноутбуків та/чи моноблоків), то вони можуть не надавати авторизаційний лист у складі тендерної пропозиції.
В той самий час в абз. 3 Додатку 2 вимагається: Для належного захисту інтересів Замовника щодо якості пропонуємого товару та його гарантійної підтримки за даними торгами, учасники торгів повинні надати оригінали листів про повноваження від виробників персональних комп’ютерів-моноблоків та ноутбуків, що підтверджують право учасника торгів постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі та дійсність гарантійних зобов’язань і наявність офіційної сервісної підтримки протягом усього гарантійного строку.
Вимога Додатку 1 та Додатку 2 слугує підтвердженням повноважень на постачання товару. Проте в першому варіанті допускається надання листа від виробника запропонованих товарів або його офіційного представництва, або офіційного дистриб’ютора в Україні, а в другому лише від виробника. Просимо ще раз розглянути ці дві вимоги та визначити, які документи та від кого (виробника / виробника чи офіційного представництва / виробника чи офіційного представництва чи дистриб'ютора) повинні надаватися, та що саме підтверджувати.
Відповідь:
Шановний Учаснику,
Дякуємо за ваше звернення та увагу до вимог тендерної документації.
Ми дійсно розуміємо, що у п. 11 Розділу 3 Додатку 1 встановлена вимога надати довідку щодо сервісних центрів на території України, тоді як в абзаці 6 Додатку 2 зазначено про наявність власного сервісного центру в м. Одеса. Оскільки гарантійне обслуговування часто здійснюється лише в авторизованих сервісних центрах, ми вирішили внести уточнення для уникнення плутанини.
Уточнення вимог:
1. Додаток 1: Основною вимогою залишається надання інформації про сервісні центри, що забезпечуватимуть гарантійне обслуговування обладнання на території України. Це можуть бути як власні, так і авторизовані виробником центри.
2. Додаток 2: Для захисту інтересів Замовника вимогою є наявність сервісного центру в м. Одеса. Цей центр може бути як авторизованим виробником, так і партнером Учасника. Учасник має надати документи, що підтверджують право власності на приміщення або договір оренди.
Таким чином, для забезпечення офіційного гарантійного обслуговування від виробника, наявність сервісного центру в Одесі може бути забезпечена як через власний центр Учасника, так і через партнерські відносини з відповідними авторизованими сервісними організаціями.
Просимо врахувати ці уточнення при підготовці тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
23.09.2024 13:51