• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 6) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Місце надання послуг: будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 6. Більш детально у додатку 1 до тендерної документації. Обсяг закупівлі: 1 послуга. Більш детально у додатку 1 до тендерної документації. Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2024 (включно).

Завершена

624 024.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 120.12 UAH
Період уточнення: 17.09.2024 16:59 - 23.09.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо наявності дискримінаційних вимог

Номер: 4ed526abbec44055bd5b9dc2318cebf6
Дата опублікування: 18.09.2024 10:14
Опис: Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності засобів охоронного призначення на проєктування, монтування, технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності засобів охоронного призначення на проєктування, монтування, технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь: Добрий день! Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 6) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 6) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 20.09.2024 12:44
Відповідь надана

Cертифікат відповідності засобів охоронного призначення на проєктування

Номер: 4bed08151d0845c2be69c3cea56f5238
Дата опублікування: 18.09.2024 09:46
Опис: Шановний Замовнику! Вами в Додатку 3 до тендерної документаціївимагається від учасників: 1. Копію сертифікату відповідності засобів охоронного призначення на проєктування, монтування, технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації. Цей Сертифікат не має відношення до предмету закупівлі та вимога про його надання учасниками є безпідставною й повинна бути видалена з тендерної документації (також з переліку документів). З повагою.
Відповідь: Добрий день! Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 6) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 6) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 20.09.2024 12:44