• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафа для роздягальні

Завершена

374 218.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 871.09 UAH
Період уточнення: 17.09.2024 16:44 - 22.09.2024 00:00
Відповідь надана

Виключення з вимог надання висновку ДСЕЕ

Номер: 92912b84d2e744a8889e6cc71e6bee38
Дата опублікування: 21.09.2024 20:14
Опис: Шановний Замовнику! Просимо внести зміни й виключити вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що суперечить чинному законодавству. В Україні З 1 жовтня 2023 року набрали чинності положення Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. У зв’язку з цим Законом України «Про систему громадського здоров’я» вносяться зміни й до деяких законодавчих актів України у частині виключення висновку СЕС, у тому числі із Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Просимо врахувати данні положення й виключити надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з вимог тендерної документації.
Відповідь: Добрий день. Розглянувши Ваше звернення, зазначаємо, що замовником не передбачено, що висновки СЕС відносяться до переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Так, висновок ДС-ЕЕ вимагається на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлі. Згідно із п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості) - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону. Згідно з ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону та п.п. 5 п. 2.1 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації - ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ОКРІМ ТОГО, ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДПОВІДАЮТЬ ПОЛОЖЕННЮ Ч. 4 СТ. 22 ЗАКОНУ ТА НЕ ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ І ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Також, відповідно до положень Закону України «Про систему громадського здоров’я», на який Ви посилаєтесь у своєму зверненні, передбачено, що засади захисту здоров’я населення охоплюють комплекс регуляторних, адміністративних, організаційних та інших заходів, спрямованих на забезпечення охорони навколишнього природного середовища, охорони праці, безпечності та якості харчових продуктів, БЕЗПЕЧНОСТІ НЕХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, безпеки дорожнього руху, безпеки пацієнтів, біологічної безпеки та безпеки в інших визначених законом сферах, які стосуються громадського здоров’я. Реалізація захисту здоров’я населення у відповідних сферах забезпечується: 1) нормативним регулюванням кожної сфери захисту здоров’я населення; 2) проведенням профілактичних заходів, здійсненням процедур оцінки, управління та повідомлення про ризики у кожній сфері захисту здоров’я населення та наявністю відповідних засобів і ресурсів для здійснення таких процедур; 3) встановленням державних медико-санітарних нормативів та правил у кожній сфері захисту здоров’я населення та здійсненням державного нагляду (контролю) за їх дотриманням; 4) встановленням і застосуванням заходів відповідальності за порушення державних медико-санітарних нормативів та правил у кожній сфері захисту здоров’я населення; 5) проведенням інших заходів, необхідних для захисту здоров’я населення відповідно до закону та ін. (ст. 25 Закону України «Про систему громадського здоров’я»). Медико-санітарні вимоги до умов виховання та навчання передбачають, що ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ ПОВИННІ ЗАБЕЗПЕЧУВАТИСЯ УМОВИ, ЩО ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ САНІТАРНОГО ЗАКОНОДАВСТВА, та здійснюватися заходи, спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я, виховання у відповідних груп населення прихильності до здорового способу життя та дотримання вимог, визначених державними медико-санітарними нормативами та правилами. ВИКОРИСТАННЯ технічних, аудіовізуальних та інших засобів виховання і навчання, НАВЧАЛЬНИХ МЕБЛІВ, НАВЧАЛЬНОЇ ТА ІНШОЇ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА УМОВИ ЇХ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЩОДО БЕЗПЕЧНОСТІ, ВСТАНОВЛЕНИМ ТЕХНІЧНИМИ РЕГЛАМЕНТАМИ. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, ВЛАСНИКИ ТА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ТА ФІЗИЧНІ ОСОБИ, ЯКІ ОРГАНІЗОВУЮТЬ АБО ЗДІЙСНЮЮТЬ НАВЧАЛЬНИЙ ТА ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС, ЗОБОВ’ЯЗАНІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ УМОВИ, ЩО ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ДЕРЖАВНИХ МЕДИКО-САНІТАРНИХ НОРМАТИВІВ ТА ПРАВИЛ, ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАХОДИ, СПРЯМОВАНІ НА ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я, ПОПУЛЯРИЗАЦІЮ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ (ст. 33 Закону України «Про систему громадського здоров’я»). Враховуючи, що замовник являється закладом освіти, а також здійснює придбання товару, призначеного для організації освітнього та навчального процесу - вимоги Додатку № 3 відповідають як умовам законодавства в сфері публічних закупівель, так і вимогам Закону України «Про систему громадського здоров’я.
Дата відповіді: 24.09.2024 14:37