-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стілець офісний, крісло офісне, диван офісний без підлокітника (банкетка), диван офісний розкладний, диван офісний нерозкладний
Завершена
159 966.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 799.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 799.83 UAH
Період уточнення:
17.09.2024 10:58 - 22.09.2024 00:00
Відповідь надана
щодо договору
Номер:
70d18c127af3465a9a8231b8f121a10d
Дата опублікування:
18.09.2024 13:56
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Строк (термін) поставки (передачі) Товару: Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі, але в будь якому випадку до 30.10.2024 року». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що строк у 10 днів є занадто скороченим для виконання Поставки такої кількості Товару. Пункт 4.1. в редакції Постачальника може суттєво обмежити перелік учасників цієї закупівлі, які через територіальну віддаленість від міста Львів та через надскладні умови у яких перебувають суб’єкти господарювання, не зможуть реалізувати поставку такої кількості товарів в строк визначений в пункті 4.1., що суттєво може вплинути на дотримання такого принципу публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2 частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Постачальники, які можуть запропонувати найвигідніше співвідношення ціна-якість будуть позбавлені можливості взяти участь у цій закупівлі через скорочений термін поставки Товару, або наразити себе на порушення умов договору, що у свою чергу призведе до застосування до них штрафних санкцій, які передбачені проектом Договору за несвоєчасну поставку Товару. Строк у 20 робочих днів є обґрунтованим та жодним чином не обмежує права Постачальника. Таким чином, просимо Вас внести зміни в пункт 4.1 проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції або зазначити інший строк протягом якого товар має бути переданий Покупцю, але виходячи з реалій сьогодення та з дотриманням принципу розумності строків.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником уважно розглянуто Ваше звернення від 18.09.2024 щодо закупівлі UA-2024-09-17-003861-a, за результатами розгляду повідомляю наступне:
Замовником під час формування запиту про потребу закупівлі, проводилися ринкові консультації. Отримана під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість, у томі числі щодо термінів поставки товару.
Також Замовником було враховано потребу в даних товарах та порядок використання кошторисних призначень виділених на дані потреби.
Також слід погодиться з Вашим з твердженням, щодо термінів поставки.
Враховуючи наведене, Замовником найближчим часом буде внесено зміни в пункт 4.1. проекту Договору та продовжено термін поставки до 20 днів від дати замовлення.
Дата відповіді:
18.09.2024 14:20