• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування

Завершена

902 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 512.50 UAH
Період уточнення: 16.09.2024 18:46 - 21.09.2024 00:00
Відповідь надана

Виключення дискримінаційних умов ТД

Номер: 8c3cb06e3c3d467f91ce3b5c3a8796c6
Дата опублікування: 17.09.2024 09:59
Опис: Так, відповідно до п. 1 ДОДАТКУ № 2 тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗАКОНУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ»: Документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва.... Вимога Замовника «мати власні або орендовані приміщення, необхідні для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва» є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які мають вказані приміщення в адміністративних межах міста Києва. Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають склад та виробниче приміщення, саме на вказаній території та можуть надати відповідні підтверджуючі документи, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання. Адже, учасник може знаходитись в іншому місті й не зобов’язаний перевозити свою МТБ до визначення переможця закупівлі / для участі в тендері, не знаючи, чи переможе він у відповідній закупівлі. Те, що дана вимога мати приміщення, розташовані в адміністративних межах міста Києва - є дискримінаційною підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – РІШЕННЯ №15101-р/пк-пз від 10.09.2024р. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити наступні дискримінаційні вимоги, а саме: «мати власні або орендовані приміщення, необхідні для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва». У випадку ігнорування цієї вимоги, ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою захисту свого права, як потенційного учасника процедури закупівель.
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовного Вашого зауваження, хочемо пояснити наше бачення щодо порушеного Вами звернення. Предметом закупівлі є Послуга, яка полягає в організації харчування дітей в навчальному закладі в повному обсязі щоденно має надаватися в школі на території Деснянського району міста Києва. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" станом на сьогодні в країні запроваджено воєнний стан і безпекова ситуація в регіонах може бути непередбачувана (в частині обмеження руху автотранспорту тощо) та відбуваються аварійні/планові відключення електроенергії які можуть суттєво впливати на виконання умов договору. Водночас зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини на значній відстані від місця надання послуг, не може гарантувати забезпечення їх якості та безпеки при збереженні, транспортуванні та вживанні в місці надання послуги, що поставить під загрозу необхідне щоденне харчування дітей. Згідно 15 пункту постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Період з моменту приготування до моменту видачі готової страви споживачу не може перевищувати 24 години. Усі технологічні етапи приготування оператором ринку: охолодження, зберігання, транспортування та видача готової їжі, повинні відповідати вимогам санітарного законодавства, законодавства про безпечність та окремим показникам якості харчових продуктів» та 24 пункту про Організацію харчування «Недоброякісні харчові продукти та/або готові страви разом з актом бракеражу повертаються постачальнику, про що повідомляється засновнику (засновникам) відповідного закладу. У такому разі постачальник повинен забезпечити постачання аналогічних харчових продуктів відповідно до умов договору в одноденний строк. У разі повернення постачальнику готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин.» – вимога мати власні або орендовані приміщення, необхідні для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва» на нашу думку не є дискримінаційною. Враховуючи викладене, для надання послуги, що закуповується, учасник повинен мати складські приміщення та обладнання для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини саме в межах міста Києва задля убезпечення дітей від можливих шкідливих наслідків, а також можливого невиконання умов договору про харчування, які можуть бути спричинені перебоями в доставці на великі відстані через об’єктивні причини (погодні, транспортні, техногенні та інші) в умовах повітряних тривог, відключеннях електропостачання. З огляду на необхідність забезпечення безперервного харчування дітей та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15101-р/пк-пз від 10.09.2024р. – ми приймаємо до уваги Ваше зауваження та внесли зміни до тендерної документації, що не знімає зобов’язань та усвідомлення ступеню відповідальності виконавця за дотримання умов договору та вимог законодавства з урахуванням особливостей правового режиму воєнного стану.
Дата відповіді: 18.09.2024 18:59