-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля багатофункціональних пристроїв
Завершена
3 388 105.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 940.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 940.53 UAH
Період уточнення:
16.09.2024 14:10 - 29.09.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо авторизаційних листів
Номер:
1d79e3b6da8d44a29e5b1031cb1ada0e
Дата опублікування:
20.09.2024 22:11
Опис:
Щодо авторизаційних листів
У відповідь на нашу вимогу Вами було зазначено наступне: «На ринку України присутні безліч виробників друкувального обладнання, та вважаємо що кожний виробник в змозі запропонувати обладнання с характеристиками не гірше ніж в технічних вимогах».
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
В час військового стану та збройної агресії росії проти України, згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII., ця вимога є дуже актуальною, такою яка гарантує придбання обладнання від офіційних виробників, яке ввезено офіційно на територію України та має офіційну сервісну підтримку протягом дії всього строку гарантії, та унеможливлює придбання «сірого» неофіційного обладнання ввезеного на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. Тому, якщо Ваше підприємство «має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції», та воно ввозиться офіційно на територію України, або виробником обладнання або його офіційним представництвом або офіційним дистриб'ютором в Україні, вважаємо, що Ви з легкістю в змозі отримати даний лист.
Дата відповіді:
25.09.2024 19:42
Відповідь надана
Щодо офіційності поставки та листа від виробника
Номер:
23e6ef407e6948bd83318cc92c05442a
Дата опублікування:
20.09.2024 22:10
Опис:
У відповідь на нашу вимогу Вами було зазначено наступне: «Ця вимога є дуже актуальною, такою яка гарантує придбання обладнання від офіційних виробників, яке ввезено офіційно на територію України та має офіційну сервісну підтримку»
Звертаємо Вашу увагу, що поняття «сервісна підтримка» жодного разу не зустрічається в тексті Документації. Отже, на етапі підготовки Документації, Вам було без різниці на сервісну підтримку. Зате ви не забули про обмеження конкуренції в частині прописати конкретний товар та додати лист-авторизацію від виробника на запропонований товар.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник. Обладнання, яке пропонує Учасник до закупівлі, повинно мати офіційну гарантійну та сервісну підтримку в Україні.
Дата відповіді:
25.09.2024 19:41
Відповідь надана
Щодо наявності 2 виробників
Номер:
09641bb3a15c4d5ab13ac9c134f39f19
Дата опублікування:
20.09.2024 22:09
Опис:
У відповідь на нашу вимогу Вами було зазначено наступне: «На ринку України присутні безліч виробників друкувального обладнання, та вважаємо що кожний виробник в змозі запропонувати обладнання с характеристиками не гірше ніж в технічних вимогах».
Наголошуємо, що Вами були встановлені технічні характеристики багатофункціональних пристроїв, яким відповідають лише Canon i-SENSYS X C1333i та Canon i-SENSYS X 1440i.
Враховуючи, що під час підготовки Документації, Вами було проаналізовано «безліч виробників друкувального обладнання» вимагаємо надати мінімум 2 моделі по кожній позиції різних виробників, що повністю відповідають вимогам Додатку 5 Документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник. В додатку №5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказані мінімальні технічні характеристики до предмету закупівлі. Учасник вправі надати обладнання яке по технічним характеристикам не гірше а іноді краще від вимог Замовника.
Дата відповіді:
25.09.2024 19:41
Відповідь надана
Відсутності обґрунтування.
Номер:
c1ff8c9e2c784dd9a79d2392c5bc4350
Дата опублікування:
20.09.2024 16:59
Опис:
Шановний Замовнику, згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає відомості, які повинна містити тендерна документація.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
В свою чергу, частина 4 статті 23 Закону визначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Проте в тендерній документації відсутнє таке обґрунтування, яке пояснювало саме необхідність придбання таких моделей БФП такого виробника. Ймовірно замовник зарані узгодив з визначеним Учасником постачання даного товару в такій кількості тай ще зазначив дискримінаційну умові, яка обмежує коло потенційних учасників, а саме: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару».
Таким чином Замовник свідомо порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та принцип добросовісної конкуренції, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Про яке конкурентне середовище, добросовісну конкуренцію та запобігання проявам корупції може йти мова.
Практика органу оскарження щодо відсутності обґрунтування еквівалента, а саме не доведення відсутність щонайменше двох виробників, товар (продукція яких відповідає умовам тендерної документації за технічними характеристиками) та надання копій авторизаційних листів свідчить про незаконність таких вимог.
Просимо надати відповідні пояснення із зазначення інших виробників, а також обов’язкового зазначення моделі БФП, які відповідатимуть технічним характеристикам Тендерної документації та внести зміни до Тендерної документації.
Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно з яким право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Також Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
В технічних вимогах до закупівлі вказані технічні характеристики обладнання, яким повинен відповідати запропонований товар Учасником. Учасник повинен запропонувати обладнання с технічними характеристиками такими або кращими ніж в вимогах Замовника. Найменування БФП Canon i-SENSYS X C1333i та БФП Canon i-SENSYS X 1440i були вказані як приклад, тому вказано або еквівалент.
Також зауважено, що на ринку України присутні безліч виробників друкувального обладнання, та вважаємо що кожний виробник в змозі запропонувати обладнання с характеристиками не гірше ніж в технічних вимогах.
В додаткових вимогах, дійсно є надання «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні». Сьогодні, в час військового стану та збройної агресії росії проти України, згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII., ця вимога є дуже актуальною, такою яка гарантує придбання обладнання від офіційних виробників, яке ввезено офіційно на територію України та має офіційну сервісну підтримку протягом дії всього строку гарантії, та унеможливлює придбання «сірого» неофіційного обладнання ввезеного на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. Тому, якщо Ваше підприємство «має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції», та воно ввозиться офіційно на територію України, або виробником обладнання або його офіційним представництвом або офіційним дистриб'ютором в Україні, вважаємо, що Ви з легкістю в змозі отримати даний лист.
Дата відповіді:
25.09.2024 19:44
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги встановлені Замовником
Номер:
fa7bb0facad34940b178cbcd4b87344f
Дата опублікування:
20.09.2024 13:07
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Додатком 5 Документації містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
1) До БФП Canon i-SENSYS X C1333i або еквівалент додатково Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару;
2) До БФП Canon i-SENSYS X 1440i або еквівалент додатково Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару.
Пунктом 5 Додатку 8 Документації визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-…..тендеру в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару.
Наявність вимоги про надання вказаного листа значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону».
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листа є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листа у виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) ніяким чином не нівелює наш потенціал, яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданого листа.
Вважаємо, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації.
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листа, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі.
Вимога про надання листа від виробника із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказаний лист або зможуть його отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів.
Вимагаємо прибрати наведені вище вимоги з тексту Документації. У разі відхилення даної вимоги будемо вимушені звернутись до АМКУ щодо захисту наших прав та аконних інтересів в частині встановлення дискримінаційних вимог та порушення чинного закупівельного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно з яким право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Також Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
В технічних вимогах до закупівлі вказані технічні характеристики обладнання, яким повинен відповідати запропонований товар Учасником. Учасник повинен запропонувати обладнання с технічними характеристиками такими або кращими ніж в вимогах Замовника. Найменування БФП Canon i-SENSYS X C1333i та БФП Canon i-SENSYS X 1440i були вказані як приклад, тому вказано або еквівалент.
Також зауважено, що на ринку України присутні безліч виробників друкувального обладнання, та вважаємо що кожний виробник в змозі запропонувати обладнання с характеристиками не гірше ніж в технічних вимогах.
В додаткових вимогах, дійсно є надання «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні». Сьогодні, в час військового стану та збройної агресії росії проти України, згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII., ця вимога є дуже актуальною, такою яка гарантує придбання обладнання від офіційних виробників, яке ввезено офіційно на територію України та має офіційну сервісну підтримку протягом дії всього строку гарантії, та унеможливлює придбання «сірого» неофіційного обладнання ввезеного на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. Тому, якщо Ваше підприємство «має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції», та воно ввозиться офіційно на територію України, або виробником обладнання або його офіційним представництвом або офіційним дистриб'ютором в Україні, вважаємо, що Ви з легкістю в змозі отримати даний лист.
Дата відповіді:
20.09.2024 17:10