-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33600000-6 – «Фармацевтична продукція», 4 Лота (Лот № 1: Доцетаксел (Docetaxel), Доцетаксел (Docetaxel), Екземестан (Exemestane), Карбоплатин (Carboplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Цисплатин (Cisplatin), Цисплатин (Cisplatin); Лот № 2: Іринотекан (Irinotecan), Кальцію фолінат (Calcium folinate); Лот № 3: Кальцію фолінат (Calcium folinate), Оксаліплатин (Oxaliplatin), Оксаліплатин (Oxaliplatin); Лот № 4: Вінорелбін (Vinorelbine), Гемцитабін (Gemcitabine), Гемцитабін (Gemcitabine), Капецитабін (Capecitabine))
згідно ТД
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 992.45 UAH
мін. крок: 0% або 1 992.45 UAH
Період уточнення:
25.05.2018 12:17 - 18.06.2018 09:00
Відповідь надана
Розділення предмету закупівлі на окремі ЛОТи
Номер:
8e5b6cfeaaed4da8a46565483c41c634
Дата опублікування:
25.05.2018 14:43
Опис:
Доброго дня. просимо Вас розглянути можливість розділення загального предмету закупівлі на окремі лоти.
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 р. №454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, номенклатурою, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовнику надається право визначити окремі частини предмета закупівлі. Під час планування, організації та проведення даних відкритих торгів тендерний комітет визначив предмет закупівлі у вигляді загального переліку.
Поділ за принципом "одна позиція – одна частина предмету закупівлі (лот)" не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування передбачені відповідні схеми проведення хіміотерапії, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів.
Так, до прикладу схеми медикаментозного лікування, що затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України №554 від 17.09.2007 року «Про затвердження протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Онкологія" передбачають по 3-4 препарати одночасно для кожного з пацієнтів. Тому, відсутність або несвоєчасна поставка одного із лікарських засобів призведе до неможливості застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Також, однією із обґрунтувань єдиного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, а отже такій підхід відповідає принципу максимальної економії та ефективності (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата відповіді:
30.05.2018 08:35