-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт складу А-2, прибудови а за адресою: Черкаська область, Золотоніський район, с/рада Благодатнівська, майновий комплекс технічної бази, автомобільна дорога Золотоноша-Черкаси-Сміла, км 11, будинок б/н, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Торги не відбулися
26 276 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 131 384.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 131 384.68 UAH
Період уточнення:
13.09.2024 15:54 - 28.09.2024 00:00
Відповідь надана
Навіщо такі вимоги
Номер:
e65e44956a004a28ac6ebfd2ce81a0b7
Дата опублікування:
27.09.2024 10:45
Опис:
Для вас мабуть війни немає…. І проводити чесно і відкрито закупівлю вам складно. Але ви все таки подумайте про те, що відбувається у нас в країні!!!!!! Ми також розуміємо, що ви знаходитеся далеко від зони бойових дій і не бачите весь кошмар, що відбувається. Але, з такими темпами як розтрачаються державні кошти по завищеним цінам під СВОГО УЧАСНИКА. Ймовірно вся Україна відчує весь цей жах. І повірте кошти «відкати», які отримає Замовник не прикриють від ракет і не врятують….
Відповідь:
Замовником уважно розглянуто Ваше звернення та повідомляємо наступне. Щодо емоційно забарвленої лексики низького й фамільярного стилю, а саме: «проводити чесно і відкрито закупівлю», «СВОГО УЧАСНИКА», «відкати» ми, як Замовник не можемо надати Вам відповіді або роз’яснення, оскільки, по-перше це питання/вимога/чи висловлювання/твердження подані не в офіційно-діловому стилі, а у формі недоступній для розуміння Замовнику, без спеціальних на те знань, по-друге відповідно до Закону України «Про публічні закупілі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а з вказаних питань/вимог чи висловлювань/тверджень, явно прослідковується, що останні не стосуються положень тендерної документації.
В частині інших положень Вашого звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» на Замовника покладено обов’язок забезпечити вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Уся інформація щодо цієї закупівлі доступна і оприлюднена відповідно до вимог Закону, а тому Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дата відповіді:
29.09.2024 11:20
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
238f7bec57ab4b6284111517fd4d5b70
Дата опублікування:
24.09.2024 18:04
Опис:
Тендерною документацію передбачено, що Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, за умови, що сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у звіті про фінансові результати учасника (сума зазначена у фор-ма”2, рядок 2000) є не менша 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вважаємо цю вимогу тендерної документації дискримінаційною, такою, що штучно звужую кількість потенційних учасників, в тому числі і можливість прийняти участь у процедурі закупівлі нашого підприємства, оскільки Замовником не наведено жодного аргументованого обґрунтування необхідності включення даної вимоги до кваліфікаційних критеріїв, також не зазначено яким чином сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у звіті про фінансові результати учасника впливає на виконання підрядних робіт по цій закупівлі. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. З урахуванням вищевикладеного, з метою виключення із умов тендерної документації дискримінаційних вимог, просимо прибрати із її умов вимогу стосовно того, що сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у звіті про фінансові результати учасника (сума зазначена у фор-ма”2, рядок 2000) є не менша 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Замовником уважно розглянуто Ваше звернення та повідомляємо наступне. 26.09.2024 року на засіданні робочої групи з питань закупівель Головного управління було розглянуто звернення та прийнято рішення внести зміни у Додаток 1 до тендерної документації зазначивши, що сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у звіті про фінансові результати учасника (сума зазначена у формі”2, рядок 2000) є не менша 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено наступне: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Зазначаємо, що Замовником не порушено вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”та інших нормативно-правових документів з питань закупівель. Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді:
26.09.2024 18:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
92b52d1cf852400eb3ac86ceb5ee0fd4
Дата опублікування:
24.09.2024 18:03
Опис:
Умовами тендерної документації вимагається надання від учасників Сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; Сертифікату на систем управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (ІSО 45001:2019, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; Сертифікату на системи екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Система управління якістю (далі СУЯ) — сукупність взаємозалежних і взаємодіючих елементів для розробки політики і цілей в області якості і досягнення цих цілей за допомогою скоординованої діяльності (робіт) на вибір її напрямку і керуванню організацією стосовно до якості. Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Система екологічного управління — сукупність організаційної структури, діяльності та відповідних ресурсів і методів для формування, здійснення, аналізу і актуалізації екологічної політики. Тож, усі вищеперелічені системи управління є сукупність підсистем, що здійснюють управлінські впливи на об’єкти всередині та зовні організації в рамках процесів аналізу, планування, ухвалення та реалізації рішень, що забезпечують існування організації та досягнення її цілей. Призначення системи управління – оцінка стану організації, вироблення та реалізація керуючого впливу. У широкому розумінні система управління необхідна для виконання функцій управління в усіх підрозділах, бізнес-процесах і проектах. Основне завдання управління організації – утримати в зазначених межах контрольовані параметри. Стимулами, або зміною ситуації ми можемо впливати на контрольовані параметри. Головне завдання будь-якої автоматизованої системи управління – підвищити ефективність праці та поліпшити якість продукції або послуг за рахунок оптимізації всіх процесів (насамперед – управління). Замовником у цій тендерній документації не наведено відповідного обґрунтування яким чином усі перелічені сертифікати управління мають відношення до предмету цієї закупівлі чим обмежується коло потенційних учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. З урахуванням вищевикладеного, з метою виключення із умов тендерної документації дискримінаційних вимог, просимо прибрати із її умов вказані сертифікати управління.
Відповідь:
Замовником уважно розглянуто Ваше звернення та повідомляємо наступне. 26.09.2024 року на засіданні робочої групи з питань закупівель Головного управління було розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення задовільнити прохання/вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації. Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді:
26.09.2024 17:57