-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №8 "Казка" (заміна вікон) по вул. Набережна Енергетиків,31 у м. Южноукраїнськ, Миколаївської області. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Торги не відбулися
4 664 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 642.00 UAH
мін. крок: 1% або 46 642.00 UAH
Період уточнення:
13.09.2024 14:01 - 27.09.2024 00:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
47558fc6d39b41e0bcb9d0d1a5058361
Дата опублікування:
25.09.2024 08:47
Опис:
На запитання від 24.09.2024 року щодо законодавства на яке посилався замовник ставлячи вимогу «Обов’язкова наявність в Учасника головного інженера або виконавця робіт. Надати Протокол (витяг з протоколу) про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт. Учасник підтверджує наявність головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), необхідно надати дипломи про освіту» Потенційним учасником не було отримано вичерпної відповіді щодо законодавства, яким керується Замовник ставлячи такі вимоги. Просимо Замовника надати чітку та обгрунтовану відповідь на запитання. У разі ненадання відповідей та роз'яснень замовником стосовно вимог, ми змушені будемо звертатися до органів оскарження.
Відповідь:
Доброго дня! 24.09.20204 року, Замовником були внесені зміни№3 в п.п. 1.1.4. Додатку №1 до тендерної документації: «Обов’язкова наявність в Учасника головного інженера або виконавця робіт. Надати Протокол (витяг з протоколу) про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці. Учасник підтверджує наявність головного інженера та/або виконроба (з повною або базовою вищою освітою відповідного напряму підготовки: магістр, спеціаліст або бакалавр, в сфері будівництва), необхідно надати диплом/дипломи про освіту».
Щодо законодавства, на яке посилався замовник: Національний класифікатор України, класифікатор професій ДК 003:2010 затверджений Наказом Держспоживстандартом України від 28.07.2010 №327 (із змінами).
Дата відповіді:
26.09.2024 16:22
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
0a14bd39472c4dab9a2052a238749332
Дата опублікування:
24.09.2024 07:46
Опис:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає підтвердити наявність в Учасника головного інженера або виконавця робіт. Надати Протокол (витяг з протоколу) про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт. Учасник підтверджує наявність головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), необхідно надати дипломи про освіту. Що в розумінні замовника є «Технічною освітою»?
Відповідь:
Доброго дня! Зміни внесені, дякую за звернення.
Дата відповіді:
24.09.2024 14:47
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
d3497ed42a324db1805c463591b17ed3
Дата опублікування:
24.09.2024 07:44
Опис:
У Додатку 1 до тендерної документації , п.1.1.4. вказана Вимога Обов’язкова наявність в Учасника головного інженера або виконавця робіт. Надати Протокол (витяг з протоколу) про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт. Учасник підтверджує наявність головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), необхідно надати дипломи про освіту. На яке законодавство посилався замовник ставлячи таку вимогу? Чи можливо такими вимогами Замовник спеціально звужує коло потенційних учасників, щоб визнати переможцем підприємство у якого в штаті є головний інженер або виконроб з технічною освітою?
Відповідь:
Доброго дня! Зміни внесені, дякую за звернення.
Дата відповіді:
24.09.2024 14:47
Відповідь надана
Дотаток 1
Номер:
777c4982a54a4313be32a5b8a891b73d
Дата опублікування:
23.09.2024 10:09
Опис:
Доброго дня. Згідно Додатку №1 до тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, п.1.3. показник вартості необоротних активів встановлено на рівні 50% вартості закупівлі, цей показник є неправомірним. Згідно діючого Законодавства підприємство може мати на балансі необоротні активи кількість і вартість яких є достатньою для ведення виробничої діяльності. Згідно Законодавства підприємство може брати в оренду необхідні активі, а також користуватися послугами сторонніх організацій. Враховуючи вище викладене просимо виключити з тендерної пропозиції вимогу про наявність необоротних активів в розмірі 50%. Учасник вважає, що вимога має бути такою: показник вартості необоротних активів, вартість яких є достатньою для діяльності підприємства.
Відповідь:
Доброго дня! Зміни внесені, дякую за звернення.
Дата відповіді:
24.09.2024 14:47
Відповідь надана
Дотаток 1
Номер:
819114b681e84559bec7c10a8ac0316c
Дата опублікування:
23.09.2024 10:08
Опис:
Доброго дня. Згідно Додатку №1 до тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, п.1.3. показник вартості необоротних активів встановлено на рівні 50% вартості закупівлі, цей показник є неправомірним. Згідно діючого Законодавства підприємство може мати на балансі необоротні активи кількість і вартість яких є достатньою для ведення виробничої діяльності. Згідно Законодавства підприємство може брати в оренду необхідні активі, а також користуватися послугами сторонніх організацій. Враховуючи вище викладене просимо виключити з тендерної пропозиції вимогу про наявність необоротних активів в розмірі 50%. Учасник вважає, що вимога має бути такою: показник вартості необоротних активів, вартість яких є достатньою для діяльності підприємства.
Відповідь:
Доброго дня! Зміни внесені, дякую за звернення.
Дата відповіді:
24.09.2024 14:47
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
54351fdd161c46d28af444bbec1ebb5b
Дата опублікування:
20.09.2024 14:29
Опис:
Доброго дня. Згідно Додатку №1 до тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, замовник в п.1.3., вимога щодо наявності в Учасника закупівлі необоротних активів становить 100% від очікуваної вартості цієї закупівлі, є дискримінацією учасника. Чому вартість необоротних активів має дорівнювати обсягу тендерної пропозиції, якщо підприємство для виконання робіт не обов’язково повинно мати на балансі вищевказані активи, на конкретно вказану суму. Підприємство може взяти в оренду, або отримати послуги цих активів від сторонніх організацій. Просимо прибрати конкретну указану суму з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Зміни внесені, дякую за звернення.
Дата відповіді:
20.09.2024 15:30
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
550a9a7cf9b540929ec1b22fc49c3ce2
Дата опублікування:
19.09.2024 21:52
Опис:
У п.6.14 Додатку 1 до тендерної документації, замовником встановлено вимогу Надати затверджений учасником проект додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору, який зазначений в Додатку №3 до тендерної документації, щодо графіку виконання робіт. Учасник просить роз'яснити в якій формі та у яких часових проміжках повинен бути складений графік виконання робіт? Достеменно невідомо який проміжок часу будуть розглядатись пропозиції учасників і доки буде тривати період оскарження. Відповідно не має розуміння конкретної дати початку виконання робіт. Чи можливо Замовнику заздалегідь відомо хто і коли буде виконувати дані роботи?
Відповідь:
Доброго дня!
Календарний графік виконання робіт складають, щоб конкретизувати зобов’язання підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Форма календарного графіку виконання робіт наведена у Рекомендаціях зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві.
Відповідно до затверджених Наказом Регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року:
Додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує
зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу,
обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт.
Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність
виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення,
надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування
будівництва тощо. Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його
складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу
функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть
використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому
числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав
можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати
відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим,
встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від
своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання
інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в
таблиці 1 рекомендацій.
В затвердженому учасником проекті додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору, який зазначений в Додатку №3 до тендерної документації учасник може подекадно зазначити перелік видів робіт та обсяги починаючи з другої декади жовтня.
Дата відповіді:
20.09.2024 13:46
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
a38224de275449709557e5c6423c8ca7
Дата опублікування:
19.09.2024 12:38
Опис:
Доброго дня. Згідно Додатку №3 Проект договору до тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, в розділі 12 Проведення розрахунків за виконані роботи п.12.6 зазначено що Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника. Згідно проекту договору Замовник не несе ніякої відповідальності за виконання умов договору, усі штрафні санкції за невиконання умов договору прописані тільки для Генпідрядника, що є дискримінаційною складовою. За які кошти Генпідрядник (Учасник закупівлі) повинен сплачувати податки, платити заробітну плату працівникам та купувати матеріали? Якщо усі Замовники державних закупівель не будуть здійснювати виплати Генпідрядникам (приватним підприємствам) то підприємства перестануть існувати. Прошу надати роз’яснення якими законодавчими актами керувався Замовник при складанні проекту договору?
Відповідь:
Доброго дня! Постановою №590 від 9 червня 2021 року "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" (далі - Порядок) затверджено механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (далі - особливий режим).
Відповідно пункту 19 Порядку визначано черговість розрахунків Казначейства та органів Казначейства, які здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
Так як, укладення договорів про закупівлю є обов’язковим за результатами процедур, проведених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX, постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» то бюджетні зобов’язання за такими договорами про закупівлю розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, реєструють в органах Державної казначейської служби України відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.
Згідно Статті 48. Бюджетного кодексу України «Взяття бюджетних зобов'язань»: Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України.)
Дата відповіді:
20.09.2024 13:45
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
1f6d14f081254f219e4036775f4e6664
Дата опублікування:
18.09.2024 21:41
Опис:
У Тендерній документації зазначено що обсяг річного доходу (виручки) становить не менше 100 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Вимагаючи від учасників торгів надати фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності, замовником не враховано, що не всі суб’єкти господарювання подають її в повному обсязі та відповідно не передбачено в тендерній документації таку можливість. На яку законодавчу базу опирався замовник, прописуючи таку вимогу? Учасник вважає що дана вимога значно звужує коло потенційних учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Фінансова спроможність – це один із кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом про публічні закупівлі, а саме «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно п. 28. Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Відповідно статті 16. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи вищезазначене, замовнику законодавчо надана така можливість встановлювати в тендерній документації вимогу щодо підтвердження учасником його обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості або менше неї, або рівний їй, але ніяк не більше.
Замовник планує внести зміни в тендерну документацію щодо розміру обсягу річного доходу (виручки).
До новостворених підприємств законодавством встановлено окремі вимоги щодо строків складання фінансової звітності. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Тобто новоутворені підприємства можуть подавати фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації.
Дата відповіді:
19.09.2024 11:33
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
8c1774c71d9a4792b715d16760f1cedd
Дата опублікування:
18.09.2024 21:40
Опис:
У Тендерній документації зазначено що обсяг річного доходу (виручки) становить не менше 100 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Вимагаючи від учасників торгів надати фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності, замовником не враховано, що не всі суб’єкти господарювання подають її в повному обсязі та відповідно не передбачено в тендерній документації таку можливість. На яку законодавчу базу опирався замовник, прописуючи таку вимогу? Учасник вважає що дана вимога значно звужує коло потенційних учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Фінансова спроможність – це один із кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом про публічні закупівлі, а саме «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно п. 28. Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Відповідно статті 16. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи вищезазначене, замовнику законодавчо надана така можливість встановлювати в тендерній документації вимогу щодо підтвердження учасником його обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості або менше неї, або рівний їй, але ніяк не більше.
Замовник планує внести зміни в тендерну документацію щодо розміру обсягу річного доходу (виручки).
До новостворених підприємств законодавством встановлено окремі вимоги щодо строків складання фінансової звітності. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Тобто новоутворені підприємства можуть подавати фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації.
Дата відповіді:
19.09.2024 11:33