• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

525 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 250.00 UAH
Період уточнення: 12.09.2024 14:03 - 21.09.2024 00:00
Відповідь надана

корумповані тендера, які проводять замовники приховуючі корупції через так званий лист авторизацію

Номер: 93e6bae29a7a48baaa3e71862c65c6e5
Дата опублікування: 16.09.2024 11:44
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 31 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний учаснику, Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді: 18.09.2024 10:39
Відповідь надана

багаторічний злісний спам, якщо учасник занє ціну віндовс, то можливі він сам їх покупає або продає?

Номер: 99616d6af4844d5f875e5469ffa743f0
Дата опублікування: 16.09.2024 11:43
Опис: На вимогу учасника внести зміни в тендерну документації з наданням авторизаційного листа повідомляємо наступне: Публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 зазначеного закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимогі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня. Просимо ознайомитися з практикою Замовників, яким цей учасник пише роками, спамить в системі при цьому участь не приймає. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a UA-2023-01-04-005484-a UA-2022-11-10-005801-a UA-2023-06-07-003151-a UA-2023-06-09-000629-a UA-2023-07-05-007196-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69 також просимо врахувати, що в Україні не діє прецедентне право, надані учасником посилання на рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 та АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 – не мають жодного відношення до діючий закупівлі та надані з метою маніпулювання. Тож просимо це врахувати та не порушувати Закону вносячи не законні вимоги до тендерної документації. Шановний Замовник, просимо взяти до уваги, що учасник, який просить вас внести зміни та надати так званий лист про авторизацію сам такі листи підробляє та видає їх за справжні, як тут: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-03-009696-a Тож не піддавайтесь на маніпуляції, окрім того АМКУ визнало так званий лист – дискримінаційною вимогою, ознайомтесь з рішеннями за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a
Відповідь: Шановний учаснику, дякую за ваше звернення.
Дата відповіді: 18.09.2024 10:35
Відповідь надана

Не добросовісні постачальники

Номер: cacab87c2bc448a78e5527935bf73008
Дата опублікування: 16.09.2024 10:02
Опис: Без авторизації на програмне забезпечення Microsoft, ви отримаєте підробки та піратські ключі активації продукту. Авторизація на ОС та Офіс жодним чином не впливає на зменшення конкуренції, а от без неї навпаки, добросовісні постачальники не конкурентні з контрафактним програмним забезпеченням які постачають деякі компанії, та вартість такого ПЗ 200 грн на ОЛХ разом з так званими GML наліпки та СОА сертифікати, які ви не відрізните від оригіналу. Ваш інформатик в навчальних закладах буде дуже вдячний вам, перевстановлюючи таке програмне забезпечення раз на місяць, через баги та не стабільну роботу системи.
Відповідь: Шановний учаснику, ми дуже вдячні за ваше звернення, воно буде прийняте до уваги.
Дата відповіді: 16.09.2024 10:56
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: c597cc4304a54ec0a94804545e5a196f
Дата опублікування: 16.09.2024 08:46
Опис: Доброго дня Шановний Замовнику, чи буде вважаться аналогічним договором у Вашому розумінні, договір за кодом ДК: 021:2015: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (ноутбуки)?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо вам, що: Пункт 28 Особливостей передбачає, що: • тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей; • у тендерній документації зазначають, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922 з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону № 922 одним із кваліфікаційних критеріїв, які встановлює замовник, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законодавство не містить вказівки, які договори за предметом закупівлі є аналогічними, зокрема в частині відповідності показнику четвертого знака ДК 021:2015. Однак визначення аналогічного договору можуть встановлювати замовники у тендерній документації. Тендерна документація замовника не містить окремих вимог щодо необхідності надати договір, код ДК якого відповідає коду ДК предмета закупівлі. Тож договір про закупівлю, наданий у складі тендерної пропозиції як аналогічний, замовник не повинен розглядати на предмет аналогічності з огляду на код ДК 021:2015.
Дата відповіді: 16.09.2024 10:54
Відповідь надана

Доповнення ТД з метою унеможливлення закупівлі піратської операційної системи

Номер: be2e3d2c8b4348d686ad4f6005aa8084
Дата опублікування: 12.09.2024 15:56
Опис: Вас вітає компанія ТОВ "Юдітрейд". На сьогоднішній день існує велика кількість недобросовісних постачальників, які з цілью нажитися на замовниках постачають неліцензовану (піратську) версію Windows під видом ліцензії, при цьому вартість закладають як за офіційну ліцензію. Зважаючи на те, що бюджет у вас в повній мірі дозволяє придбати ліцензовану операційну систему, рекомендуємо додати наступне доповнення до технічної документації: - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Подібні листи можуть отримати УСІ без виключення учасники, для цього не потрібно мати жодного партнерського статуту чи додаткових договорів.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Дата відповіді: 12.09.2024 17:35