• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання для організації освітнього процесу

Завершена

790 537.79 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 952.69 UAH
Період уточнення: 11.09.2024 21:57 - 17.09.2024 00:00
Відповідь надана

ганебна вимогам та жалюгідний лист від тов кенон Україна за ради знищення конкуренції та розповсюдження корупції

Номер: f5f5d5dd7c99419f8854febf68ed1336
Дата опублікування: 16.09.2024 11:13
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник , «жалюгідний лист від тов кенон Україна за ради знищення конкуренції та розповсюдження корупції» , від вас не вимагається в жодному пункті тендерної документації !!! Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України ««Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) . Текст закону не визначає ні перелік документів, ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Тому прохання є правомірним на підтвердження спроможності учасника здійснити постачання товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару, учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або від офіційного дистриб’ютора даної техніки в Україні (будь-якого, що веде діяльність на території України ) , яким підтверджується можливість постачання учасником товару, а саме на Комп’ютерне обладнання для організації освітнього процесу, із зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та найменування замовника, дійсний на момент подання пропозиції (не пізніше 30 днів з моменту подачі оголошення), щодо права постачання та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань або інший документ від офіційного представника товару в Україні, що підтверджує постачання та здійснення гарантійних зобов’язань учасником протягом всього гарантійного терміну, зазначеного в тендерній документації. Неліцензовані , негарантованої якості товари , сумнівного походження , без зазначення країни походження купувати за грандові кошти проєкту (програми) міжнародної технічної допомоги категорично заборонено . Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі!!!
Дата відповіді: 16.09.2024 18:08
Відповідь надана

корупція - ворог держави. Корумпована вимога, яка дії виключно для знищення конкуренції, Які б історії зараз не вигадував би замовника або його учасник

Номер: 4acce83b2f0a452f849c8b08319578f3
Дата опублікування: 16.09.2024 11:13
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 31 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник , Ваше звинувачення «Ви вороги держави?» - в нашу адресу ,як реолакованого навчального закладу , є некоректним , адже здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України ««Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник розробляє документацію з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) . Текст закону не визначає ні перелік документів, ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів САМОСТІЙНО, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації, в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки робіт, умов експлуатації предмету закупівлі, а також практики експлуатації подібного до предмету закупівлі оргтехніки, та ні як не обмежують коло потенційних Учасників. Наведені у тендерній документації вимоги в частині технічних характеристик предмета закупівлі є мінімальними для належної експлуатації товару що закуповується, тому на підтвердження спроможності учасника здійснити постачання товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару, учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або від офіційного дистриб’ютора даної техніки в Україні, яким підтверджується можливість постачання учасником якісного товару . Діяльність виробника та їх представників , співпраця з постачальниками нами ніяк не може бути проконтрольована чи прорегламентована нами , адже ми не налаштовані «штучно знищити конкуренцію». Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 16.09.2024 18:05