• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір для друку А4)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення: 11.09.2024 15:01 - 20.09.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: e9d3331ace0043dbafa27e7ca3160e96
Дата опублікування: 14.09.2024 09:37
Опис: Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що предметом закупівлі є Папір для друку А4 (Код за ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір для друку А4). Згідно вимог тендерної документації Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю «Папір для друку А4» є вимога про надання: - Засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) сертифікат ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2015 який виданий виробнику та/або власнику виробничих (технологічних) потужностей, на яких виготовлений папір, дані документи повинні бути дійсними на дату подання тендерної пропозиції. - система екологічного менеджменту Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати відповідний сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. - система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT). На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати відповідний сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Дану вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які зможуть надати наведені вище сертифікати, які, по-перше, не є обов’язковим на території України відповідно до розділу Х Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», по-друге, не є документами, які підтверджує якість виробленої продукції. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Також ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає у разі здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, процедура закупівлі такого товару здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 3 Особливостей. Якщо предметом закупівлі, внесеним до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднено на офіційному веб-сайті/веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – Перелік), є товари, визначені підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та/або роботи чи послуги, виконання/надання яких передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Учасник повинен мати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Так як предмет даної закупівлі не відноситься до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, вважаємо вимогу надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною, що порушує принципи, які встановлені ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. З огляду на викладене просимо виключити дану вимогу із тендерної документації, як дискримінаційну.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Разом із цим відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, з огляду на положення Закону та специфіку предмета закупівлі, замовники самостійно визначають умови тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам. В тендерну документацію будут внесені зміни
Дата відповіді: 16.09.2024 16:33