-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт навчально-матеріальної бази з підготовки сил муніципальної безпеки та територіальної оборони за адресою: м. Київ, Бориспільське шосе, 23". Коригування
Торги відмінено
28 260 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 141 304.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 141 304.66 UAH
Період уточнення:
11.09.2024 10:51 - 29.09.2024 00:00
Відповідь надана
завищення технічного завдання фактичним обсягам
Номер:
4be7a97c38e64225b45dbedaf305fd6c
Дата опублікування:
27.09.2024 16:10
Опис:
Шановний замовник, в рамках попереднього договору нами було здійснено утеплення фасаду. В рамках нового тендеру ви знов закуповуєте утеплення фасаду без демонтажу улаштованого нами утеплювача. Чи вірно ми розуміємо, що ви не збираєтесь виключати з технічного завдання виконані нами роботи, а все ж таки, не боючись кримінальної відповідальності, налаштовані оплатити виконані нами роботи іншому підряднику, що фактично їх не виконував?
Відповідь:
прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата відповіді:
01.10.2024 22:57
Відповідь надана
невідповідність технічного завдання
Номер:
b131925daceb4e77b09ad67d7f1503e0
Дата опублікування:
27.09.2024 16:05
Опис:
під час виконання робіт в рамках попереднього договору на об'єкті були встановлені радіатори. В рамках нового тендеру вами не закуповуються приєднання до теплопостачання (котлів або котельні). Просимо надати роз'яснення це помилка чи умисне виключення робіт у зв'язку зі "зникненням" радіаторів з об'єкту?
Відповідь:
прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата відповіді:
01.10.2024 22:57
Відповідь надана
невідповідність технічного завдання
Номер:
55bf7b18128c4e42966520a12a7ded6f
Дата опублікування:
27.09.2024 16:02
Опис:
Шановний замовник, як ви вважаєте не забагато 270 м. труби, що передбачені позиціями 296 та 297 на 4 унітаза, 9 умивальників та 1 мийку – 270м труби при загальній довжині будівлі 72м.? Просимо оприлюднити схему розведення зазначених труб в будівлі
Відповідь:
прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата відповіді:
01.10.2024 22:57
Відповідь надана
невідповідність технічного завдання
Номер:
847f5d34c84b4ff693cc09b516a43ef8
Дата опублікування:
27.09.2024 16:01
Опис:
Шановний Замовник, з метою підготовки нами якісної тендерної пропозиції просимо надати роз'яснення з наступних питань, що виникли при ознайомленні з технічним завданням, а саме: п. 23 - знімання засклених віконих рам - м2 - 1,35,
п.24 - Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах – шт – 9. З огляду на зазначене чи вірно ми розуміємо, що потрібно демонтувати 9 вікон по 0,15м2? Також просимо роз'яснити чи на Вашу думку достатньо 1 змішувача на 1 мийку та 9 умивальників, адже тезнічним завданням передбачено: поз.284 - Установлення мийок на одне відділення – к-т – 1
поз.285 - Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної та гарячої води – к-т – 9
поз.294 - Установлення змішувачів – шт – 1
Відповідь:
прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата відповіді:
01.10.2024 22:57
Відповідь надана
Завищення, подвоєння та невідповідність технічного завдання фактичним обсягам
Номер:
8b8cf11c319545a385e6e473e154a40c
Дата опублікування:
23.09.2024 16:38
Опис:
Відповідно до чинного законодавства закупівлі проводяться уповноваженою особою Замовника до обов'язків якої входить планування закупівлі, її проведення, а також внесення інформації про перебіг виконання договору, що укладений за результатом такої закупівлі. Виходячи з зазначеного саме уповноважена особа замовника несе відповідальність за визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та формування технічного завдання. З огляду на інформацію, що надана нами у попередніх запитах та враховуючи, що жодні зміни до технічного завдання на закупівлю замовником внесено не було, уповноваженій особі замовника буде тяжко довести, що включення до закупівлі виконаних робіт, вартість яких по нашим підрахункам складає майже 2 млн., не є її обізнаним рішенням, що також є підставою для притягнення такої особи до відповідальності.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та повідомляємо, що відповідно до п.54 Постанови 1158 "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель." Ваше звернення не стосується вимог тендерної документації чи оголошення.
Дата відповіді:
24.09.2024 15:27
Відповідь надана
Завищення, подвоєння та невідповідність технічного завдання фактичним обсягам
Номер:
477fcad8271e42a78f93efe2c9d88109
Дата опублікування:
21.09.2024 20:41
Опис:
Знов дякуємо за відписку, сподіваємося незалежні правоохоронні органи зацікавляться вашою діяльністю. В свою чергу з метою підтвердження наших слів зазначаємо, що відповідність виконаних нами робіт проектно-кошторисній документації підтверджена листом автора проекту № 3-01 від 08.01.2024, яким вас повідомлено, що відхилення від проектної документації відсутні. Неможливість реалізації розділу проекту із забезпечення електропостачання об’єкту підтверджується взяттям вами нових технічних умов, розроблення окремого проекту та проведення окремої закупівлі на виконання цих робіт. Щодо неякісного виконання робіт звертаємо увагу замовника на п. 11.3 Договору № 88 від 09.12.2022 року відповідно до якого Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт у
порядку, встановленому чинним законодавством та Договором. Тож якщо навіть припустити що Підрядник неякісно виконав роботи (а не Замовник не зберіг результат виконаних робіт в наслідок незабезпечення належного температурного режиму на об'єкті та не здійснення його консервації після розірвання договору!) чи не свідчить це що саме Замовник неналежно виконував свої зобов'язання. Також цікаво, що у 2022 році тендер було оголошено на 25 млн. з яких виконано і вами оплачено 8,5 млн. та 1.9 виконано і не оплачено. А після коригування та виокремлення електропостачання в окремий проект (який відповідно до данних прозоро коштує 3 млн.) ви оголошуєтеся на 28 млн.? Також цікаво, що ви збираєтеся демонтувати дверні коробки в кількості 7,8 та 16,8 ШТУК, сподіваємося наявна у вас проектно-кошторисна документація достатньо деталізована та містить вказівку яким чином демонтувати 0,8 штук дверної коробки.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та повідомляємо, що відповідно до п.54 Постанови 1158 "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель." Ваші запитання в своїй більшості не стосуються торгів, що проводяться. Щодо невідповідностей у технічному завданні тендерної документації повідомляємо, що Замовником готуються зміни.
Дата відповіді:
24.09.2024 15:25
Відповідь надана
Завищення, подвоєння та невідповідність технічного завдання фактичним обсягам
Номер:
ffe5772326d149a5a6bdf737b3013de8
Дата опублікування:
18.09.2024 21:54
Опис:
Дякуємо за приділений час та надання відписки на поставлене питання, то ж вимушені запитати вдруге: Чи вірно ми розуміємо, що Замовник привласнив виконані нами роботи та має на меті оплатити їх вартість новому підряднику який фактично їх не виконував з метою можливого отримання неправомірної вигоди, що в свою чергу є кримінальним правопорушенням, передбаченим статтею 191 Кримінального кодексу України?
До того ж вважаємо доцільним прокоментувати іншу інформацію яка зазначена вами у відписці:
чи вірно ми розуміємо що відставанням від календарного графіку виконання робіт замовник вважає фізичний недопуск працівників підрядника на об'єкт працівниками Замовника та незабезпечення Замовником узгодження проектно-кошторисної документації з ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» в наслідок чого підрядник був позбавлений фізичної можливості виконувати роботи на об'єкті, а в частині реалізації розділу проекту із забезпечення електропостачання об’єкту – реалізація була не можлива в принципі? До того ж Замовник так і не повернув підряднику інструмент та матеріали, що залишені ним в останній робочий день працівників і знаходяться на об'єкті вже 9 місяців.
Також, чи вірно ми розуміємо що Замовник звинувачує автора проекта, що роботи виконані на об'єкті не відповідають проекту? Можливо Замовник забув про 2 коригування проектно-кошторисної документації, що були здійснені на його замовлення у відповідності до укладених ним договорів? Можливо Замовник виключно з метою приховування власної недбалості, що призвела до незавершення виконання робіт на об’єкті, а також до пошкодження вже виконаних робіт внаслідок неконсервування об'єкту і тривалого невиконання робіт подав заяву в поліцію і надав для проведення експертизи проектно-кошторисну документацію експертний звіт за якою анульовано? Наголошуємо, що подання завідомо недостовірних або підроблених доказів, поєднані з обвинуваченням у тяжкому чи особливо тяжкому злочині, або зі штучним створенням доказів обвинувачення чи захисту, а також вчинені з корисливих мотивів відповідно до ч. 8 ст. 384 Кримінального кодексу України караються виправними роботами на строк до двох років або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років. Повідомляємо, що відповідна заява нами вже подана до органів поліції. Окремо зазначаємо, що по жодному з трьох позовів станом на сьогодні немає рішення, що б набрало законної сили, а отже зарано казати про відмову у задоволенні позовних вимог.
Відповідь:
В черговий раз наголошуємо на тому, що припущення виконавця робіт є безпідставними, необґрунтованими, такими, що не відповідають фактичним обставинам, та не підтверджені жодними доказами.
В свою чергу, докази та аргументація комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Муніципальна охорона» щодо неякісного виконання робіт, виконання робіт, що не передбачені проєктно-кошторисною документацією, несвоєчасного виконання робіт досліджені та підтверджені висновками і рішеннями відповідних компетентних державних органів.
Дата відповіді:
20.09.2024 10:55
Відповідь надана
Завищення, подвоєння та невідповідність технічного завдання фактичним обсягам
Номер:
3424eefdce6341b4a62a959f8d21abee
Дата опублікування:
16.09.2024 13:00
Опис:
Шановний Замовник! Уважно ознайомившись із технічним завданням до вашої закупівлі нами встановлено, що до обсягів робіт входять роботи що вже виконані нами, але Замовником не оплачені, а також роботи що виконані нами, оплачені та прийняті Замовником і закуповуються повторно! Чи вірно ми розуміємо, що Замовник привласнив виконані нами роботи та має на меті оплатити їх вартість новому підряднику який фактично їх не виконував з метою можливого отримання неправомірної вигоди, що в свою чергу є кримінальним правопорушенням, передбаченим статтею 191 Кримінального кодексу України?
Також, хочемо попередити майбутніх учасників, що відповідні заяви про можливу протиправну поведінку Замовника будуть нами направлені у всі правоохоронні органи. До того ж на сьогоднішній день на розгляді в судах України перебуває 3 господарськи позови щодо неправомірних дій вказаного Замовника по відношенню до попереднього підрядника, в тому числі щодо незаконного розірвання договору підряду, непідписання актів виконаних робіт, стягнення грошових коштів за виконані роботи.
Відповідь:
Щодо виконання зобов’язань за договором, що був укладений комунальною організацією виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Муніципальна охорона» (далі – Замовник) та виконавцем робіт (далі – Договір), зазначаємо наступне.
У зв’язку із виявленням Замовником численних порушень умов Договору з боку виконавця робіт, що полягають у неякісному виконанні робіт та виконанні робіт, що не передбачені проєктно-кошторисною документацією, у зв’язку із відставанням виконання робіт більше ніж у сім календарних днів від строків, визначених в календарному графіку виконання робіт, та керуючись умовами Договору, Замовник в односторонньому порядку розірвав Договір та всі додаткові угоди до нього, про що було внесено запис до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель про закриття договору у зв’язку з розірванням в односторонньому порядку
Також Замовником була подана заява про вчинення кримінального правопорушення на предмет наявності в діях посадових осіб виконавця робіт та в діях посадових осіб, що здійснюють технічний та авторський нагляд за роботами за Договором, ознак злочину, передбаченого Кримінальним кодексом України.
На підставі заяви Замовника відкрито кримінальне провадження, в рамках якого проведено судово-економічну експертизу на предмет, в тому числі, визначення розміру заподіяної матеріальної шкоди (збитків), завданої виконавцем робіт внаслідок невиконання та неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором.
За результатами проведеної судової експертизи був складений висновок експерта, яким встановлений розмір заподіяної матеріальної шкоди (збитків), спричинений Замовнику внаслідок невиконання виконавцем робіт своїх зобов’язань за Договором.
Внаслідок цього старший слідчий в рамках кримінального провадження повідомив посадову особу виконавця робіт про те, що вона підозрюється у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому в особливо великих розмірах в умовах воєнного стану, тобто у скоєнні кримінального правопорушення.
Слідчим суддею, в свою чергу, винесено ухвалу про застосування до посадової особи виконавця робіт запобіжного заходу у вигляді особистого зобов’язання.
Що стосується розгляду судових справ, то вважаємо за необхідне повідомити, що виконавець робіт вже тричі звертався до Господарського суду м. Києва із позовними заявами до Замовника з підстав, що виникли з Договору.
Так, Господарський суд м. Києва своїм рішенням у справі за позовною заявою виконавця робіт до Замовника про зобов’язання вчинити дії за Договором відмовив виконавцю робіт у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Дата відповіді:
17.09.2024 15:58