• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пристрої АВР (автоматичного вводу резерву)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

1 188 366.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 883.66 UAH
Період уточнення: 10.09.2024 15:18 - 20.09.2024 00:00
Відповідь надана

Габарити

Номер: 8d7cdc193c954637af2e07688865b09b
Дата опублікування: 16.09.2024 17:48
Опис: Встановіть конкретно максимальні розміри і поставте вираз «не більше» розуміючись на електротехніці всім зрозуміло що більше пропонувати не можна, бо можливо у вас не вистачить місця для встановлення, а менший з такими ж характеристиками буде вам навіть вигідніший, тому трактуйте правильно і не зазначайте ніколи характеристики, які обмежують коло учасників
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Повідомляємо, Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості). Ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент.
Дата відповіді: 18.09.2024 11:18
Відповідь надана

Сертифікат

Номер: fdb8aec356b2466480651911625640dc
Дата опублікування: 16.09.2024 17:44
Опис: Надайте чітку відповідь, чи розглядатиметься документ, який підтверджує, що товар не з рф,рб, іран,якщо він буде виданий акредитованим органом з сертифікації, де буде зазначена країна походження товару.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Всі вимоги як до Учасника, так і до предмету закупівлі зазначені в ТД і Додатках до ТД. Що стосується підтвердження країни походження товару, Замовником у п.2. розділу ІІІ Додатку 2 до ТД встановлена наступна вимога: 2. Для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з Російської Федерації та/або Республіки Білорусь Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. У відповідях на інші звернення до цієї закупівля ви можете більш детально ознайомитись з позицією Замовника, стосовно підстави обрання саме такого підтвердження.
Дата відповіді: 18.09.2024 10:36
Відповідь надана

https://enext.ua/catalog/pristroi_avr/pristriy_avr_e_industrial_ats_4_630_4p_630a/

Номер: d90f09ca1da04e8da19b85a209f68df3
Дата опублікування: 16.09.2024 17:41
Опис: Розбийте позицію АВР на пристрій, щит, автомат, як ви не розумієте, що відповідно митного та податкового кодексу дане найменування передбачає лише пристрій, ви своєю позицією вимагаєте порушувати учасників законодавство, будь-який учасник не зможе законно продати конкретну позицію в зборі зі щитом і автоматом.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Ми, як Замовник встановлюємо вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб це відповідало нашим потребам та забезпечувало швидке введення обладнання в експлуатацію. Також повідомляємо що нами отримано ряд комерційних пропозицій від різних учасників, які мають змогу забезпечити постачання обладнання саме в тій комплектації, яка необхідна Замовнику. Саме тому, Замовник в своїх діях не вбачає порушення вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 18.09.2024 10:35
Відповідь надана

Габаритні розміри - дискримінаційні вимоги

Номер: 21ccfca8ecf54f73aa6e144542c4c30c
Дата опублікування: 14.09.2024 12:20
Опис: У додатку 2 замовником встановлено дискримінаційну вимогу, а саме щодо габаритних розмірів. Наведено креслення та габаритні розміри предмету закупівлі, які відповідають лише виробам TM E.NEXT. При цьому пристрої АВР інших виробників, які мають еквівалентні або кращі технічні та якісні характеристики, відповідають вимогам діючих національних стандартів ДСТУ EN 60947-1, ДСТУ EN 60947-2, проте відрізняються за габаритними розмірами, не можуть бути запропоновані до закупівлі, оскільки будуть відхилені, як такі, що не відповідають за технічними характеристиками. Також встановлена вимога щодо розмірів та функцій дисплея є дискримінаційною, оскільки відповідає лише виробам TM E.NEXT: "Пристрої АВР на струм понад 100А повинні бути обладнані з’ємною панеллю контролера з рідко-кристалічним дисплеєм з підтримкою не менше ніж з 2ма рядками для відображення показників. Розмір дисплею не менше 50мм*40мм. (Ш*В) Функції дисплея 1. Індикація автоматичного режиму роботи 2. Індикація ручного режиму роботи 3. Індикація несправності (при спрацюванні автоматичного вимикача) 4. Відображення параметрів основного джерела живлення (основні параметри напруги та час затримки перемикання, відображення параметрів при налаштуванні) 5. Увімкнення вимикача основного вводу 6. Індикація стану налаштування 7. Увімкнення вимикача резервного вводу 8. Індикація наявності сигналу від протипожежної системи 9. Одиниці вимірювання напруги, часу, частоти основного джерела живлення 10. А, В, С фази 11. Одиниці вимірювання напруги, часу та частоти резервного джерела живлення 12. Відображення параметрів резервного джерела живлення (основні параметри напруги та час затримки перемикання, відображення параметрів при налаштуванні) 13. Індикація сигналу запуску генератора" Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги стосовно габаритних розмірів пристроїв АВР та розміру і функцій рідкокристалічного дисплея.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості). Додаток 2 тендерної документації (надалі – Документація) містить Технічну специфікацію в якій, зокрема, встановлені вимоги до розмірів АВР. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". У місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Підсумовуючи вищевикладене, еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
Дата відповіді: 16.09.2024 16:21
Відповідь надана

Вимога про усунення умови надання свідоцтва про торговельну марку

Номер: 4b7749c6b9b845858a15700c4c5c3ede
Дата опублікування: 14.09.2024 12:08
Опис: У Додатку 2 встановлена вимога: "Для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з Російської Федерації та/або Республіки Білорусь Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні". Фактично такою вимогою Замовник лобіює закупівлю товару виробника E.NEXT. Така дискримінаційна вимога спричинює зменшення кількості потенціальних учасників, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, встановлених у статті 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Для усунення порушення, форму підтвердження того, що товар не походить з російської федерації та/або білорусі, просимо викласти з урахуванням вимог Митного кодексу України, Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг", вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та гідно з загальною практикою торгів на прозорро, на підтвердження того, що учасника не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), та надати учасникам загальнодоступні варіанти підтвердження: копія сертифікату про відповідність або сертифікату ISO9001 виробника або декларації провідповідність або гарантійний лист про походження товару або технічний паспорт або сертифікат якості або інший документ.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Повідомляємо, Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості). Додаток 2 тендерної документації (надалі – Документація) містить Технічну специфікацію та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації. Також, Додатком 2 Документації встановлено вимогу, що для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з російської федерації та/або білорусі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. З метою захисту прав та охоронюваних чинним Законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити запропонований Учасником товар не походить з російської федерації та/або білорусі. Повідомляємо Вас, що наразі учасниками закупівель досить часто пропонується товар з фактичним походженням з російської федерації. Чинним законодавством Замовники не мають дієвого механізму щодо перевірки походження товару. Для того, щоб виключити можливість закупівлі товарів, що мають походження з російської федерації вважаємо що реєстрація торгової марки є додатковим дієвим механізмом захисту від постачання обладнання з країни агресора.
Дата відповіді: 16.09.2024 16:20
Відповідь надана

Пристрій АВР e.industrial.ats.4.630, 4р, 630А, у шафі)

Номер: 214aff564a0e4fc099a92c22a626bc08
Дата опублікування: 13.09.2024 21:57
Опис: Шановний замовнику, під час здійснення моніторингу наша компанія не знайшла даного приладу для розуміння його вартості ні в джерелах інтернет ні на офіційному enext, дізнавались у менеджерів, такої позиції не існує і бʼється лише прилад без шафи, чи не допустили ви помилку при розробці документації, можливо шафа мала йти окремою позицією, або поясніть яким чином прилад який продається як окрема позиція стала однією позицією в зборі з щитом. https://enext.ua/catalog/pristroi_avr/pristriy_avr_e_industrial_ats_4_630_4p_630a/ надаємо підтвердження з офіційного сайту імпортера, де не міститься інформації про щит, просимо внести зміни, або надати розʼяснення, як торгуюча організація в законному порядку може продати дві різні позиції в одній.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Ми, як Замовник встановлюємо вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб це відповідало нашим потребам та забезпечувало швидке введення обладнання в експлуатацію. Окрім того, для виконання вимог Правил влаштування електроустановок на об’єкті встановлення АВР є необхідність закупівлі АВР виключно у шафі. Також повідомляємо що нами отримано ряд комерційних пропозицій від різних учасників, які мають змогу забезпечити постачання обладнання.
Дата відповіді: 16.09.2024 16:20
Відповідь надана

Підтвердження товару

Номер: 31f3d07d855047bcbab916c57bc2c73f
Дата опублікування: 13.09.2024 21:35
Опис: На вашу вимогу « 2. Для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з Російської Федерації та/або Республіки Білорусь Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні.» чи буде для вас підтвердженням сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, де буде присутня інформація про виробника обладнання, відповідно цим самим буде підтверджене походження товару, в даному випадку ми не є власниками торгової марки а є партнерами імпортерів, свідоцтво на торгівельну марку нам надавати відмовляють, аргументуючи це сертифікатом з наявними даними про виробника. Просимо внести зміни в документацію і додати варіанти підтвердження товару і надати загально доступні підтвердження (сертифікат, декларація, гарантійний лист про походження, технічний паспорт). Приберіть варіант з документами які є інтелектуальною власність організацій та доступні лише для окремих підприємств та надайте можливість підтвердити цю ж саму вимогу доступними для ринку документами.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Повідомляємо, Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості). Додаток 2 тендерної документації (надалі – Документація) містить Технічну специфікацію та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації. Також, Додатком 2 Документації встановлено вимогу, що для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з російської федерації та/або білорусі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. З метою захисту прав та охоронюваних чинним Законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити запропонований Учасником товар не походить з російської федерації та/або білорусі.
Дата відповіді: 16.09.2024 16:19
Відповідь надана

Прохання переглянути технічне завдання

Номер: fe3531e7f4704b45ad86f69501ffe59b
Дата опублікування: 11.09.2024 13:21
Опис: У вас в технічному завданні купа дискримінаційних вимог, внесіть зміни в додаток 2 та не обмежуйте учасників одним виробником, не вимагайте видуманих листів, довідок, документів на ТУ і т.д. надайте можливість учасникам пропонувати аналоги з такими ж або кращими характеристиками. Не прописуйте безглузді вимоги під конкретного учасника та не змушуйте звертатись до аудиторів та амку для того, щоб ви навчились публікувати тендери керуючись добросовісною конкуренцією а не дискримінаційними вимогами.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Повідомляємо, що ТД Замовника, а саме Додатком 2 до ТД визначені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі. Замовником зазначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Усі документи, що вимагаються Замовником зазначені з урахуванням вимог чинного законодавства. Додатково повідомляємо, згідно вашого звернення Замовником будуть внесені зміни в ТД, в пунктах в яких ми, як Замовник погоджуємось з вашими твердженнями.
Дата відповіді: 13.09.2024 14:46
Відповідь надана

Технічна частина та супутні документи

Номер: 27c2f1a8c35a42f397229e00aa694b1a
Дата опублікування: 11.09.2024 13:04
Опис: Прохання внести зміни до тендерної документації в частині вимоги по сканованій копії першої сторінки ТУ та листа від власника ТУ, дана вимога є дискримінаційна оскільки ТУ є інтелектуальною власністю та отримання його можливе виключно на розсуд виробника, який може лобіювати власні інтереси по закупівлі, відповідно надання листа від власника ТУ теж є дискримінаційною вимогою - виробник надаватиме пріоритет своїм представникам, або сам візьме участь в тендерній процедурі, що обмежить коло учасників. ІІІ. Інші вимоги. п.1.2. приберіть Шафу АВР - бо ви закуповуєте прилади не в зборі. ІІІ. Інші вимоги. п.2. свідоцтво на ТМ теж є дискримінаційною вимогою, о скільки не в кожного учасника є торгівельна марка, власник ТМ на власний розсуд може надати або не надати, в діній вимогі власник ТМ лобіює інтереси закупівлі а не добросовісна конкуренція (довідково надаємо інформацію, що навіть якщо учасник має власну торгівельну марку, то це не значить. що він не може продавати інший товар, і гарантій того, що цей товар вам не поставлений з країн агресорів ви все рівно не отримаєте).
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. 1. Стосовно внесення змін до ТД в частині вимоги по сканованій копії першої сторінки ТУ та листа від власника. Будуть внесені відповідні зміни до ТД. 2. Стосовно шафи АВР. При проведенні закупівлі Замовних виходить зі своїх виробничих потреб. В даному випадку у Замовника існує необхідність саме в АВР з шафою у зборі, тому не вважаємо дану вимогу порушенням. 3. Стосовно свідоцтва на ТМ. Повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. № 426 було заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Відповідно до пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:учасник процедури закупівлі:є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Повідомляємо Вас, що наразі учасниками закупівель досить часто пропонується товар з фактичним походженням з російської федерації. Чинним законодавством Замовники не мають дієвого механізму щодо перевірки походження товару. Для того, щоб виключити можливість закупівлі товарів, що мають походження з російської федерації вважаємо що реєстрація торгової марки є додатковим дієвим механізмом захисту від постачання обладнання з країни агресора.
Дата відповіді: 13.09.2024 14:33