• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по благоустрою території міста Новодністровськ (прибирання та підмітання вручну вулиць, місць загального користування, скверів, догляд та утримання громадських місць)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 10.09.2024 14:53 - 15.09.2024 00:00
Відповідь надана

Надання роз'яснень та внесення змін до Вимог щодо тендерної пропозиції

Номер: 8d4f03647a6e4b6ca455f6c5fbfe979f
Дата опублікування: 13.09.2024 10:14
Опис: Добрий день! Просимо надати роз’яснення щодо вимог тендерної документації. 1. Відповідно до абз. 3 п. 6.3. ТД «Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві». Кошторисні норми України у будівництві затверджені Наказом Мінрозвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 і містять настанову з визначення вартості будівництва та настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Оголошена закупівля за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць жодним чином не стосується будівництва, тому надайте роз’яснення на підставі якого нормативно-правового акту вимагається необхідність розрахунку тендерної пропозиції відповідно до Кошторисних норм України у будівництві? 2. Відповідно до п. 7 Додатку 1 до ТД конкретизовано, що «Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) Наголошуємо, що кошторисна документація, яка не розроблена в програмному комплексі АВК-5 або іншому повністю сумісного з ним не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Крім того, дана вимога обмежує коло учасників, оскільки вони можуть не мати зазначеного програмного комплексу або іншого сумісного з ним і звернутися до сторонньої організації, яка зробить кошторисну документацію на замовлення, що фактично є недотриманням даної вимоги. В зв’язку з викладеним, просимо надати обґрунтування необхідності подання учасником кошторисної документації, розробленої у програмному комплексі АВК-5 або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі? Обґрунтуйте необхідність на кошторисній документації підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника при закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць. Вважаємо дані вимоги ТД є неузгоджені між собою, дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію та суперечать ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо внести зміни до ТД та прибрати вимогу з розрахування ціни тендерної пропозиції відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. Вимогу щодо надання учасником кошторисної документації (розробленої в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі), (пропечатаної та підписаної організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) змінити на «Кошторисна документація, що розроблена в будь-якій програмі, у складі має містити: «Договірну ціну» та зведений кошторисний розрахунок вартості утримання і благоустрою територій загального користування Новодністровської міської територіальної громади.»
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Згідно п.7 .Додатку 1 до ТД вимагається «Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :  «Договірна ціна»;  Локальний кошторис;  підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів.  зведений кошторисний розрахунок вартості утримання і благоустрою територій загального користування Новодністровської міської територіальної громади  загальновиробничі витрати на благоустрій  відомість обсягів послуг (робіт)» Кошторисування: включає детальні кошториси, що оцінюють витрати на роботи (послуги), включаючи матеріали, робочу силу, обладнання тощо. Це допомагає замовнику бачити передбачений виконавцем перелік робіт (послуг), , витрати на їх проведення, відповідність їх технічним вимогам та здійснювати фінансовий контроль. Крім того визначення поняття «благоустрій» наводиться у ст. 1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (далі — Закон), який визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини. Відповідно до ст. 2 цього ж Закону, благоустрій населених пунктів передбачає широкий спектр робіт та послуг. Тому Замовник, здійснюючи планування та проведення закупівлі, має врахувати не лише норми законодавства у сфері закупівель, а також, і у разі необхідності ті галузеві норми, що стосуються предмета закупівлі, положення нормативно-правових актів, що регулюють питання благоустрою населених пунктів. Питання благоустрою населених пунктів, крім згаданого Закону, регулюються також типовими правилами благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 № 310 та наступні нормативно-правові акти: • Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; • ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»; • Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затверджений наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.2003 № 193; • Правилам утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105; • Технічним правилам ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54; • Державним санітарним нормам та правилам утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 17.03.2011 № 145; • Правилам утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 № 76. Звертаємо увагу на те, що вищезазначена вимога жодним чином не обмежує право учасників, так як дає можливість розробити кошторисну документацію в програмному комплексі АВК-5, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом та ставить учасників в рівні умови. Умови тендерної документації, викладені таким чином, що відповідають усім принципам публічних закупівель, у тому числі конкурентоспроможності та не є дискримінаційними.
Дата відповіді: 17.09.2024 12:58