• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин автомобільний

Призупинено

3 270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 700.00 UAH
Період уточнення: 10.09.2024 12:02 - 15.09.2024 00:00
Відповідь надана

Обмежувальні умови тендерної документації

Номер: 62d81f92ead14fb1ac83e8a132c79c7e
Дата опублікування: 10.09.2024 14:40
Опис: Шановний замовнику! Згідно з умовами тендерної документації, Розрахунок за товар (продукцію) здійснюється впродовж 360 (трьохсот шестидесяти) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) прийняття-передачі. На наше переконання, встановлення умови щодо здійснення розрахунків за поставлений товар на умовах 100%-ї післяплати протягом 360 днів нічим не виправдане, та суттєво обмежить конкуренцію у цій закупівлі, адже мало хто з учасників ринку погодиться на створення у своїй компанії дебіторської заборгованості у розмірі понад 15 млн грн строком до 1 року. Створення дебіторської заборгованості тривалістю 360 днів межує з віднесенням її до категорії сумнівних боргів (очікуваних кредитних збитків), що робить неприпустимим укладення договору на таких ризикованих умовах. За умов такого штучного обмеження кількості ймовірних учасників цієї закупівлі, участь у ній візьмуть лише компанії, які впевнені у тому, що розрахунок з ними за поставлений товар буде здійснено у строк, який значно менший за 360 днів, на наближений до реальних ринкових умов (зазвичай не перевищує 30 днів, та лише інколи сягає 90 днів). Зазначене надасть таким компаніям можливість отримати прибутки, недосяжні за умов існування суттєвої конкуренції, що призведе до надмірного витрачання коштів замовника. У свою чергу, наявність такої впевненості може свідчити про існування негласних попередніх домовленостей між замовником та таким учасником, що має ознаки протиправних та корупційних діянь, які переслідуються законом. При цьому, фактом, який засвідчить наявність корупційної змови між замовником та компанією-переможцем буде саме здійснення розрахунків за укладеним договором в адекватні строки, значно менші за 360 днів. Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, не допущення надмірного витрачання коштів замовника, який є комунальним підприємством, а також з метою упередження вчинення протиправних корупційних дій, пропонуємо добровільно внести зміни до тендерної документації, скоротивши строк для здійснення післяплати за поставлений товар, до адекватних (середньоринкових) значень (10-50 календарних днів з дати поставки відповідної партії товару). У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначених обмежувальних та корупційно-небезпечних норм, залишаємо за собою право поінформувати відповідні правоохоронні органи
Відповідь: Замовник-ініціатор КП «ХТМ» розглянуто Ваше звернення щодо зменшення строку оплати за договором та прийняло рішення зменшити строк оплати до 180 календарних днів. Такий строк обумовлений станом, який має місце в нашій країні. Заборгованість споживачів за надання послуг з теплопостачання та постачання гарячої води перед КП «ХТМ» значно зросла у військовий час. Ненадходження коштів від споживачів за спожиті послуги з теплопостачання та постачання гарячої води або їх затримка може призвести до прострочення платежів за договором, накопичення боргів та, як наслідок, призвести до судових процесів між КП «ХТМ» та постачальником товару. Тому задля своєчасної оплати за договором та уникнення накопичення боргів за поставлений товар Замовником встановлено такий строк оплати. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в частині строку оплати за поставлений товар. Також зазначаємо, що КП «ХТМ» діє виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, у т.ч. максимальна економія та недискримінація учасників.
Дата відповіді: 12.09.2024 15:13