• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба для розмічання доріг

Завершена

250 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 505.00 UAH
Період уточнення: 10.09.2024 11:15 - 15.09.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: e52d8aa2b5b64cc4b649cf858cbc2710
Дата опублікування: 13.09.2024 15:20
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України Пропонуємо додати нову правку: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, не вбачаємо потреби у деталізуванні умов форс-мажору, зазначених у проекті договору.
Дата відповіді: 16.09.2024 11:01
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 7a18fb5e3c5e49a8824d5ce1456871fa
Дата опублікування: 13.09.2024 15:18
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)? Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів. Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету. Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг. Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу: 1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно. 2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою. 3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________. 4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою. Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем. Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник не вбачає необхідності вносити запропоновані Вами зміни у проєкт договору.
Дата відповіді: 16.09.2024 11:03
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 51c78b94d0c14ee88f2f4623521c251a
Дата опублікування: 13.09.2024 15:17
Опис: У пунктах 7.2 та 7.3 щодо відповідальності Постачальника зазначено наступне: «7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення від суми несвоєчасно поставленого Товару, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.3. За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми поставки зазначеного Товару.» Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Відповідальність, що передбачена для Постачальника у пунктах 7.2 та 7.3 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, у ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Просимо внести наступні зміни до проєкту договору: «7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення від суми несвоєчасно поставленого Товару, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.3. За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми неякісного Товару.»
Відповідь: Шановний учаснику, умови проєкту договору по вказаних пунктах виписані згідно ст.231 Господарського кодексу України.
Дата відповіді: 16.09.2024 11:15
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 23d8b72edea2477c9ed59ecdcaa71b30
Дата опублікування: 13.09.2024 15:17
Опис: У п.5.4. зазначено, що При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Шановний Замовник, відповідно до п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). При цьому, згідно п.4.5 проєкту договору, розрахунок здійснюється за бюджетні кошти. Відповідно до п. 187.7. ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Отже, зобов’язувати Постачальника на момент поставки надавати податкову накладну є заздалегідь невиконуваною умовою. Просимо внести наступні зміни до п.5.4 проєкту договору: 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Відповідь: Шановний Учасник, у п. 5.4 Договору передбачено, що "При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару." Таким чином, податкова накладна надається в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки
Дата відповіді: 16.09.2024 10:50
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: dc817d9e7de04db6973bbc9a034e890b
Дата опублікування: 13.09.2024 15:16
Опис: У п.5.4. зазначено, що При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Шановний Замовник, відповідно до п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). При цьому, згідно п.4.5 проєкту договору, розрахунок здійснюється за бюджетні кошти. Відповідно до п. 187.7. ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Отже, зобов’язувати Постачальника на момент поставки надавати податкову накладну є заздалегідь невиконуваною умовою.
Відповідь: Шановний Учасник, у п. 5.4 Договору передбачено, що "При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару." Таким чином, податкова накладна надається в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки
Дата відповіді: 16.09.2024 10:40
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 23f6fcbfa00b432c82cc2e96b4881a62
Дата опублікування: 13.09.2024 15:15
Опис: У п.2.1. зазначено, що Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Також для лакофарбової продукції немає чинних ГОСТів. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору: 2.1. Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ або технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару. За аналогією просимо внести відповідні зміни до п.2.3 проєкту договору.
Відповідь: Шановний учасник, у п. 2.1 Договору передбачено, що "Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.". Формулювання даного пункту є більш ширшим, ніж те, яке запропоновано Вами. Вносити будь - які зміни, що його звужують не вбачаємо за доцільне.
Дата відповіді: 16.09.2024 10:39
Відповідь надана

Вимоги до етикетки

Номер: 31bc80ce50754830b9ae57b2d9649c58
Дата опублікування: 11.09.2024 13:14
Опис: Шановний Замовнику, ТОВ "ПОЛІФАРБ", як виробник фарби для дорожньої розмітки, зазначає на етикетці гарантійний термін зберігання 12 місяців, що є мінімальним терміном (строком) придатності. При належному зберіганні строк придатності може сягати 2-х років. Чи буде вважатися порушенням надання в тендерній документації зразок етикетки з зазначенням гарантійного терміну зберігання у 12 місяців?
Відповідь: Шановний учаснику, у "Технічних і якісних характеристиках предмету закупівлі" (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що строк придатності товару становить 12 місяців від дати виготовлення. Надання в тендерній пропозиціїї зразку етикетки з зазначенням гарантійного терміну зберігання у 12 місяців буде відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 11.09.2024 14:08
Відповідь надана

Обяги закупівель

Номер: 27def28da9ea449dbe869b55b3e2e672
Дата опублікування: 10.09.2024 15:38
Опис: Шановний замовнику! Просимо Вас привести у відповідність тендерну документацію у частині кількісних характеристик. В одному документі вказано різну кількість предмета закупівлі, що може трактуватись двояко та впливати на цінову пропозицію!
Відповідь: Відповідні зміни внесені у тендерну документацію.
Дата відповіді: 10.09.2024 16:14