-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Декоративна штукатурка та грунтовка кварцева
Завершена
265 236.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 957.00 UAH
мін. крок: 3% або 7 957.00 UAH
Період уточнення:
07.09.2024 19:01 - 13.09.2024 19:06
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
a45eceb74c0645bca2510c0cba9f648b
Дата опублікування:
12.09.2024 11:05
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами (ч. 1 ст. 617 ЦК, ч. 2 ст. 218 Господарського кодексу України та ст. 14-1 Закону "Про торгово-промислові палати в Україні").
Надзвичайними є ті обставини, настання яких не очікується сторонами при звичайному перебігу справ. Під надзвичайними можуть розумітися такі обставини, настання яких добросовісний та розумний учасник правовідносин не міг очікувати та передбачити при прояві ним достатнього ступеня обачливості.
Невідворотними є обставини, настанню яких учасник правовідносин не міг запобігти, а також не міг запобігти наслідкам таких обставин навіть за умови прояву належного ступеня обачливості та застосуванню розумних заходів із запобігання таким наслідкам. Ключовим є те, що непереборна сила робить неможливим виконання зобов`язання в принципі, незалежно від тих зусиль та матеріальних витрат, які сторона понесла чи могла понести, а не лише таким, що викликає складнощі, або є економічно невигідним (п. 38 постанови ВС від 21.07.2021 у справі №912/3323/20).
Тому потреби доповнювати (змінювати) умови Договору немає.
Дата відповіді:
13.09.2024 10:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
cf4fe21e2a3d465ea271fbfe59ccf887
Дата опублікування:
12.09.2024 11:05
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Відповідь:
Підписання договору, додаткових угод до нього чи додатків до договору уповноваженою особою Замовника в електронному вигляді, з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, не можливе.
Дата відповіді:
13.09.2024 10:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
6c90a6a0a3074a68af39ebd388382fee
Дата опублікування:
12.09.2024 11:04
Опис:
У пункті 2.2. проєкту договору зазначено, що Виконавець гарантує відповідність наданої за Договором Продукції умовам Договору та діючій нормативно-технічній документації, та проводить гарантійне обслуговування чи заміну наданої Продукції протягом 12 (дванадцяти) місяців гарантійного строку.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.2 проєкту договору:
2.2. Виконавець гарантує відповідність наданої за Договором Продукції умовам Договору та діючій нормативно-технічній документації, та проводить гарантійне обслуговування чи заміну наданої Продукції протягом 12 (дванадцяти) місяців строку придатності.
Аналогічні зміни просимо внести до п.2.3.
Відповідь:
Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Дата відповіді:
13.09.2024 10:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
95e3f96360fe4f34be03b0a24e8b4635
Дата опублікування:
12.09.2024 11:03
Опис:
У пункті 11.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ-сертифікат, який видаються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. обставин.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) :«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.11.3 проєкту договору:
11.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ-сертифікат, який видаються Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Дата відповіді:
13.09.2024 10:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
a8eff30e268548a8bc78a030cc61be25
Дата опублікування:
12.09.2024 11:03
Опис:
Шановний Замовник просимо доповнити перелік змін істотних умов, що зазначені пунктом 8.2, відповідно до підпунктів 2, 6 пункту 19 Особливостей.
Відповідь:
Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Дата відповіді:
13.09.2024 10:44
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
1497eb29bc614d3c9a73a64d0be96b86
Дата опублікування:
12.09.2024 11:02
Опис:
Шановний Замовник предметом закупівлі є лакофарбові матеріали за кодом ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники. Замовником закупівлі є військова частина (ЗСУ), а оплата за товар буде здійснена за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави. З метою недопущення перевитрат бюджетних коштів, пропонуємо вказати можливість застосування Замовником 0 ставки ПДВ та внести відповідні зміни у закупівлю.
Відповідь:
Предмет даної закупівлі не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів УКРАЇНИ № 178 від 02 березня 2022 року, якщо Ви про це.
Дата відповіді:
13.09.2024 10:44
Відповідь надана
щодо фасування еквіваленту Грунтовки кварцевої
Номер:
2d7e86ab31a249778b1bed1fa2567800
Дата опублікування:
11.09.2024 15:25
Опис:
Шановний Замовнику! Еквіваленти Грунтовки кварцевої у інших виробників фасуються у відра по 14 кг. То ж просимо внести зімни до оголошення та вказати загальну кількість товару у кілограмах і прописати можливість участі з фасуванням 14 кг. Вказавши:
'1) кількість: кг 300
2) фасування: відро 14 кг -25 кг
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Доброго дня!
Внесено зміни в Оголошення про про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
12.09.2024 10:44
Відповідь надана
щодо фасування еквіваленту декоративної штукатурки
Номер:
ec9136d83605427099344f4a24550610
Дата опублікування:
11.09.2024 15:21
Опис:
Шановний Замовнику! Еквіваленти штукатурки баранця у інших виробників фасуються у відра по 30 кг. То ж просимо внести зімни до оголошення та вказати загальну кількість товару у кілограмах і прописати можливість участі з фасуванням 30 кг. Вказавши:
'1) кількість: кг 3200 (3200 кг)
2) фасування: відро 25 кг - 30 кг.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Доброго дня!
Внесено зміни в Оголошення про про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
12.09.2024 10:43
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
5376367555da4d1f9331a160893f39b3
Дата опублікування:
09.09.2024 11:29
Опис:
Доброго дня!
Чи будете розглядати еквівалентну за якістю продукцію, але іншої торгової марки?
Відповідь:
Доброго дня!
Так, еквівалентна за якістю продукція буде прийнята до розгляду.
Дата відповіді:
09.09.2024 15:53