• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

0913 Нафта і дистиляти (лот №1 «Бензин»; лот №2 «Дизельне пальне»; лот № 3 "Бензин марки А-98 (А-100))

Завершена

14 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 900.00 UAH
Період уточнення: 23.03.2018 13:50 - 26.05.2018 17:30
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог

Номер: ce3540430d454c6ca670433ce10df7a1
Дата опублікування: 11.04.2018 19:38
Опис: Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі. У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації технічне завдання 0913 Нафта і дистиляти (Лот № 1 «Бензин») ДК 021:2015 – 09130000-9 встановлено наступні вимоги. Учасник повинен забезпечити відпуск Бензину А-95 та А-92 по паливним карткам та штрих карткам на розгалуженій мережі АЗС по всій території України (24 області та м. Київ) з обов’язковим розташуванням не менше однієї АЗС на території кожної області і в м. Києві, в тому числі не менше однієї АЗС в таких містах (або в радіусі не більше 10 км від межі міста): Івано-Франківськ, Ужгород, Чернівці, Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Вінниця, Хмельницький, Житомир, Харків, Чернігів, Суми, Полтава, Дніпро, Черкаси, Кропивницький, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон. Отримання (відпуск) палива проводиться по однотипним штрих карткам та паливним карткам одного постачальника в мережі автозаправних станцій, об’єднаних однією торгівельною маркою. Учасник повинен забезпечити відпуск Бензину А-98 (А-100) по паливним карткам на АЗС в місті Києві та Київській області (не менше 5 АЗС). Отримання (відпуск) палива проводиться по паливним карткам одного постачальника в мережі автозаправних станцій, об’єднаних однією торгівельною маркою. Також, пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації технічне завдання 0913 Нафта і дистиляти (Лот № 2 «Дизельне пальне») ДК 021:2015 – 09130000-9 передбачається Учасник повинен забезпечити відпуск Бензину по паливним карткам та штрих карткам на розгалуженій мережі АЗС по всій території України (24 області та м. Київ) з обов’язковим розташуванням не менше однієї АЗС на території кожної області і в м. Києві, в тому числі не менше однієї АЗС в таких містах (або в радіусі не більше 10 км від межі міста): Івано-Франківськ, Ужгород, Чернівці, Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Вінниця, Хмельницький, Житомир, Харків, Чернігів, Суми, Полтава, Дніпро, Черкаси, Кропивницький, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон. Отримання (відпуск) палива проводиться по однотипним штрих карткам та паливним карткам одного постачальника в мережі автозаправних станцій, об’єднаних однією торгівельною маркою. Таким чином, сукупність вимог встановлених вимогами відносно мережі АЗС об`єднаних однією торгівельною маркою, розгалуженість мережі АЗС, а також наявності на АЗС Бензину А-98 (А-100) дає можливість відпуску палива тільки з однієї мережі АЗС. Дані обставини дають підстави вважати, що Замовник орієнтований на одного потсачальника. У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу стосовно Отримання (відпуску) палива в мережі автозаправочних станцій, об`єднаних однією торгівельною маркою, а також виокремити Бензин А-98 (А-100) в окремий лот. У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Доброго дня! Щодо відпуску пального в мережі автозаправних станцій, об’єднаних однією торгівельною маркою Одним із основних напрямків діяльності УДЦР є проведення радіочастотного моніторингу використання радіочастотного ресурсу України відповідно до Закону. Завдання з радіомоніторингу виконують мобільні станції радіоконтролю по всій території України. Зупинка цих автомобілів через збої поставки пального чи відпуск неякісного пального ставить під загрозу діяльність підприємства. Вимога щодо наявності мережі автозаправних станцій об’єднаних однією торговою маркою дозволяє знизити ці ризики. При цьому зазначаємо, що на ринку представлена велика кількість постачальників об’єднаних однією торговою маркою та наявність їх АЗС в кожній області. Щодо відпуску пального марки А-98 (А-100) Учасник стверджує, що закупівля різних марок бензину одним лотом є дискримінаційною вимогою, і яку можливо усунути шляхом виділення марки бензину А-98 (А-100) окремим лотом. Відповідно до пункту 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Абзацом 3 пункту 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 №454, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015. Тобто, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) являється правом Замовника, а не обов’язком. Крім того, аналіз наявних в системі Prozorro аналогічних закупівель показує, що більшість замовників проводять закупівлі різних марок бензину без розділення їх на окремі лоти, що підтверджується інформацією у системі державних закупівель Prozorro. Вимога щодо можливості учасникам надання бензину марки А-98 чи А-100 тільки розширює коло потенційних учасників. Значна кількість учасників ринку нафтопродуктів відпускають зазначені марки бензину. Враховуючи вище викладене, вважаємо вимоги безпідставними та необґрунтованими.
Дата відповіді: 13.04.2018 13:24