• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери (системний блок/комплект клавіатура та миша/ операційна система) (Персональні комп’ютери)

Торги не відбулися

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2024 11:22 - 11.09.2024 00:00
Відповідь надана

про так звані листи

Номер: ec1d60d563a44ce0843cd51f74aa2d06
Дата опублікування: 10.09.2024 20:17
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 31 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто в Київській міській прокуратурі. Повідомляємо, що відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку він вважає за необхідне включити до неї. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб. Ваші ствердження, що вимога про надання авторизаційного листа від виробника або офіційного дистрибютера на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників та надають відповідні листи. Мета замовника- придбати якісну продукцію, офіційно ввезеною на території України. На теперішній час відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію за цією закупівлею.
Дата відповіді: 11.09.2024 17:14
Відповідь надана

Доповнення ТД з метою унеможливлення закупівлі піратської операційної системи

Номер: 5d95668a36f14dd480ef4de13f2fcdbc
Дата опублікування: 06.09.2024 11:51
Опис: Шановний замовнику. На сьогоднішній день існує велика кількість недобросовісних постачальників, які з цілью нажитися на замовниках постачають неліцензовану (піратську) версію Windows під видом ліцензії, при цьому вартість закладають як за офіційну ліцензію. Зважаючи на те, що бюджет у вас в повній мірі дозволяє придбати ліцензовану операційну систему, рекомендуємо додати наступне доповнення до технічної документації: - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Подібні листи можуть отримати УСІ без виключення учасники, для цього не потрібно мати жодного партнерського статуту чи додаткових договорів
Відповідь: Киїською міською прокуратурою розглянуто ваше звернення. Повідомляю, що у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.09.2024 12:40