• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери у складі: монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор, мережевий фільтр живлення; ноутбуки

Торги не відбулися

750 279.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 751.40 UAH
Період уточнення: 04.09.2024 16:07 - 09.09.2024 00:00
Відповідь надана

про так звані листи, схеми та психологічний тиск та маніпуляція з нікчемними термінами про піратство від усім відомої компанії під тов юдітрейд.

Номер: 9ebf2d5ffc4e447f9b2d05d34f61f720
Дата опублікування: 07.09.2024 20:43
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 31 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний потенційний учасник! За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях фінансування та сфері застосування товару. В тендерній документації встановлено вимогу надання авторизаційних листів на участь в закупівлі від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто, ніяких проблем в отриманні авторизаційного листа від виробника не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання або офіційного представника виробника на території України. Окрім цього, вимога не є дискримінаційною, адже за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару. Вимога про надання авторизаціного листа (чи авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару, із зазначенням ідентифікатора закупівлі (номера оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлена також з метою уникнення ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні обладнання, оскільки обладнання може бути офіційно не ввезено на територію України, та не мати сервісної підтримки офіційного представництва в Україні. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника на території України – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних норм. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника або офіційного представника виробника на території України. Авторизаційний лист від виробника або представника (дистриб’ютора) надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних/контрафактних товарів/продуктів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Разом з тим, Дописувач не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від постачальника або виробника та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Дописувачу взяти участь у Процедурі закупівлі. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Крім того нагадуємо, що тендерною документацією передбачена можливість надання учасниками еквівалентного товару. Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді: 10.09.2024 11:42
Відповідь надана

ТД

Номер: 4cc859ba2a2a44adbaea44958143fb3a
Дата опублікування: 04.09.2024 23:17
Опис: Шановний Замовник. 1) Ви впевнені, що не допустили помилку у вимогах до корпусу (Додаток2) : Не менше 368*173*38 мм? Може мають бути габарити 368*173*380 мм все ж таки ( щоб туди могли нормально поміститись інші комплектуючі, які вимагаються)? 2) Інша помилка: "Тип •НDD Об’єм не менше 2ГБ ". Може, все ж таки не менше 2TБ? Тому що будь який з існуючих HDD наразі буде значно перевищувати об'єм 2ГБ. 3) Які характеристики ноутбуків? чи Вам байдуже- які там будуть процесори, які там будуть накопичувачі? 4) Приберіть цю абсурдну вимогу : "7. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України.", яка не стосується предмету закупівлі з огляду на специфіку виробників такого товару, інакше будемо змушені подати скаргу в АМКУ на неправомірність застосування даної вимоги в тендерній закупівлі комп'ютерної техніки. Ви вимагаєте надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління і цього більш ніж достатньо для підтвердження відповідності виробництва системних блоків та ноутбуків екологічним стандартам України!
Відповідь: Шановний Участнику, дякую за Ваші зауваження. 1) Зауваження щодо розмірів корпусу прийнято. Вимоги до розмірів буде змінено. Розміри повинні складати: глибина 368-378 мм, ширина 173-176 мм, висота 380-420 мм. 2) Зауваження щодо об’єму HDD прийнято. Вимоги до об’єму буде змінено. Об’єм HDD повинен бути не менше 2ТБ. 3) Зауваження щодо характеристик ноутбуків прийнято. Характеристики ноутбуків повинні бути наступними: Ноутбук, оперативна пам’ять 8 ГБ : Модель процесора - Intel Core i3-1215U (3.3 - 4.4 ГГц), Накопичувач (SSD) : об’єм не менше 512 ГБ, Відеокарта : тип – інтегрована , виробник –Intel. , модель відео карти- UHD Graphics. Ноутбук, оперативна пам’ять 16 ГБ: Модель процесора - Intel Core i3-1215U (3.3 - 4.4 ГГц), Накопичувач (SSD) : об’єм не менше 512 ГБ., Відеокарта : тип – інтегрована , виробник –Intel , модель відео карти- UHD Graphics. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. 4) Зауваження 4 відхиллено. Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості, Закон), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей передбачено що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3. Ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи із потреб закупівлі товару з зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що йому потрібно закупити для своїх потреб. В статті 8 Закону України «Про екологічний аудит» вказано, що Екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності.». Відповідно до ст.14 цього Закону Екологічний аудит може здійснювати особа (екологічний аудитор), яка має відповідну вищу освіту, досвід роботи у сфері охорони навколишнього природного середовища або суміжних сферах не менше чотирьох років підряд та якій видано в установленому порядку сертифікат на право здійснення такої діяльності. Екологічний аудит може здійснюватись юридичною особою, статутом якої передбачений цей вид діяльності і в штаті якої є хоча б один екологічний аудитор. Тобто коло надавачів таких послуг досить широке. Дана процедура закупівлі оголошена 04.09.2024. Строк подачі документів до 12.09.2024. Строк для отримання вищезазначених документів достатній для отримання Учасником. запитуваних документів.
Дата відповіді: 06.09.2024 12:52
Відповідь надана

Доповнення ТД з метою унеможливлення закупівлі піратської операційної системи

Номер: 6a314fc59716497b8cdce604cc389669
Дата опублікування: 04.09.2024 16:55
Опис: Шановний замовнику. На сьогоднішній день існує велика кількість недобросовісних постачальників, які з цілью нажитися на замовниках постачають неліцензовану (піратську) версію Windows під видом ліцензії, при цьому вартість закладають як за офіційну ліцензію. Зважаючи на те, що бюджет у вас в повній мірі дозволяє придбати ліцензовану операційну систему, рекомендуємо додати наступне доповнення до технічної документації: - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Подібні листи можуть отримати УСІ без виключення учасники, для цього НЕ ПОТРІБНО мати жодного партнерського статуту чи додаткових договорів.
Відповідь: Шановний учаснику, ваше звернення прийнято до уваги. У зв’язку з цим , будуть внесені зміни до загальних вимог до предмету закупівлі щодо програмного забезпечення Microsoft.
Дата відповіді: 06.09.2024 12:30