-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПР-24Т-306-ВО Сплави
Сплави
Торги не відбулися
230 006.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.03 UAH
Період уточнення:
03.09.2024 13:48 - 04.10.2024 00:00
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
eb4a557599b24da7bd246fcb4f26f420
Дата опублікування:
01.10.2024 11:49
Опис:
Доброго дня! Чи можливо запропонувати в якості еквіваленту сталь марки 30MnB5?
Відповідь:
Шановний учаснику! За висновками служби-замовника продукції, що закуповується, повідомляємо, що запропонований Вами товар не може бути прийнятий замовником як еквівалент заявленому предмету закупівлі
Дата відповіді:
04.10.2024 10:47
Відповідь надана
толеранс
Номер:
b342fb8805114042a3fefa321a5229e9
Дата опублікування:
17.09.2024 09:51
Опис:
Шановний Замовнику, чи можлива поставка продукції з толерансом +\- 10% ?
Відповідь:
Ваше питання буде розглянуто причетними фахівцями та за необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
17.09.2024 13:11
Відповідь надана
Зауваження по вимогам
Номер:
58e9c0e324c04797b0ebdcb7a7856fdd
Дата опублікування:
10.09.2024 09:27
Опис:
Шановний Замовнику, ми засвідчуємо свою повагу та просимо внести ясність та, за можливості, відповідні зміни:
Уважно розглянувши вимоги тендерної документації, звертаємо Вашу увагу, що не можемо зрозуміти вимоги п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації текст та суть якого суперечить сам собі. Так, абзац другий містить наступний текст: На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Далі у абзацу третьому йдеться наступне: Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Не зрозуміло, тільки декларування передбачає залучення органу з оцінки відповідності акредитованому у Національному агентстві з акредитації України. Тобто для інших документів обов’язкова акредитація у НААУ не передбачається? Далі про суті вимог. П.1.1 Додатку 2 Замовник фактично вимагає провести сертифікацію виду продукції із залученням відповідного органу. Звертаємо Вашу увагу на те, що: З 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” . Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”. Тобто скасоване обов’язкове зобов’язання виробника надавати постачальнику інформацію про обов’язкову сертифікацію продукції шляхом зазначення реєстраційних номерів сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності в документах, згідно з якими передається відповідна продукція. Таким чином, обов’язкова оцінка відповідності законодавством України не передбачена окрім випадків, якщо продукція підпадає під оцінку діючих в Україні технічних регламентів. У випадку даної закупівлі, продукція під оцінку діючих в Україні технічних регламентів не підпадає. Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що розділ 6 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не передбачає обов’язкового надання документів з відповідності, тим більш виданими органами, акредитованих у НААУ, а надавати ці відомості за їх наявності як додаткову інформацію за бажанням емітента декларації. З метою уникнення суперечок із діючими нормативними документами України, уникненню безпідставних вимог до Учасників, просимо Замовника п. 1.1 викласти у наступній редакції: 1.1. На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів: - оригінал чи копію, завірену учасником, сертифікату відповідності виданого органом із сертифікації акредитованим Національним Агентством Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (добровільна оцінка; - або надати оригінал декларації постачальника про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006.
Окрім цього, п. 3.2. Додатку 2 тендерної документації також суперечить сам собі та не містить законних підстав щодо надання визначенних у цьому пункті документів по причинам, викладеним вище. Тобто, вимоги Замовника не обґрунтовуються будь-якими нормативним документами, які діють в Україні. Пропонуємо Замовнику виключити п.3.2 з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ваше звернення буде уважно розглянуто. За необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
10.09.2024 10:57