• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

електрична енергія

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 02.09.2024 14:48 - 07.09.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 4387d15707d6453fb342a813f7e52a64
Дата опублікування: 04.09.2024 16:51
Опис: В обов'язки електропостачальника не входить ліквідація наслідків аварій на ЛЕП. Цим займається ваш обленерго. Тож це не може бути аргументом для подібних вимог. Вам вище було наведено декілька прикладів задоволення аналогічних вимог Учасників, тож повторно просимо прибрати очевидну дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь: Дякуємо за повторне звернення та висловлену позицію. Ми ще раз ретельно розглянули Ваші аргументи щодо вимоги наявності структурного підрозділу або посадової особи на території Волинської області. Щодо питання ліквідації наслідків аварій на ЛЕП, погоджуємось, що відповідальність за це дійсно лежить на обленерго, а не на електропостачальнику. Вимога щодо наявності представництва на місцевому рівні спрямована не на виконання аварійних робіт, а на забезпечення належної взаємодії з кінцевими споживачами, в тому числі у питаннях обслуговування та розгляду звернень. Це включає питання договірного обслуговування, оперативного вирішення звернень та забезпечення доступності послуг для всіх категорій споживачів, зокрема маломобільних груп населення. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місця знаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності установи, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. У такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни, пов’язаними з введенням в країні воєнного стану. Наведені Вами приклади задоволення аналогічних вимог інших учасників були враховані, однак ми вважаємо, що наш підхід відповідає потребам забезпечення належного рівня обслуговування на території області Таким чином, ми змушені відхилити Вашу вимогу щодо змін у тендерній документації та залишаємо її умови без змін.
Дата відповіді: 05.09.2024 09:33
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 4d3a3ae0a9cc44449037752a3ace145c
Дата опублікування: 03.09.2024 11:49
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.п. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 п. 2 Додатку 4 до тендерної документації, передбачено наступне: « 2. Учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. 2.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області; 2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області; 2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Волинської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці); 2.4. Доступність приміщення у якому розташовано власний окремий структурний підрозділ Учасника або робоче місце посадової особи, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, який надається у складі пропозиції.» За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності центр обслуговування споживачів або власний структурний підрозділ на території певної області або посадову особу, з робочим місцем на території певної області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (з рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c). Відповідно до діючого законодавства постачальники не зобов'язані мати свої центри обслуговування споживачів, структурні підрозділи по окремих областях України. Електропостачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок постачальника створювати центри обслуговування споживачів, структурні підрозділів у всіх чи в окремих регіонах, як це вимагається тендерною документацією. Щодо здійснення комунікації між сторонами, надання інформації, рахунків тощо впродовж виконання договірних правовідносин, то відповідно до п.п.2 п.3.2.4, п.4.14, п.п. 14, 15 п. 5.2.2, п. 9.1.3, 9.2.1, 9.6.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312, передбачений персональний електронний кабінет на офіційному веб-сайті постачальника, а також інші дистанційні засоби обміну інформацією. Наприклад, п.4.14 ПРРЕ визначено, що Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на вебсайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв'язком, поштовим зв'язком, кур'єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Зазначена вимога тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Висновок про наявність дискримінаційних умов в тендерній документації у випадку вимоги наявності центра обслуговування споживачів або власного структурного підрозділу в певному регіоні підтверджується, зокрема, наступними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 р., UA-2020-11-06-010330-c; - № 9665-р/пк-пз від 18.05.2020 р., UA-2020-04-08-000945-b; - № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 р., UA-2019-05-02-000456-a; - № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 р., UA-2019-03-27-000358-a; - № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 р., UA-2023-07-10-010043-a тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про наявність структурного підрозділу - на території Волинської області, або посадової особи з робочим місцем на території Волинської області. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись із скаргою до Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту своїх прав. Вимога
Відповідь: Дякуємо за Вашу скаргу та детально викладену позицію щодо тендерної документації. Повідомляємо, що вимога щодо наявності власного структурного підрозділу або посадової особи на території Волинської області є необхідною умовою для забезпечення належного обслуговування споживачів та ефективного виконання договірних зобов'язань. Такий підхід гарантує, що постачальник буде здатний оперативно реагувати на запити та скарги споживачів, що забезпечує якість обслуговування на високому рівні. Наявність структурного підрозділу або відповідальної посадової особи на місцевому рівні дозволяє виконувати вимоги нормативно-правових актів, зокрема щодо особистого прийому споживачів та розгляду їхніх звернень. Це сприяє зручності для споживачів, особливо для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, оскільки така вимога передбачає забезпечення доступності відповідних приміщень. Ми розуміємо Ваше занепокоєння щодо потенційних обмежень для учасників, які не мають такого підрозділу або представництва у Волинській області. Однак, ця вимога відповідає чинному законодавству та спрямована на забезпечення належного рівня обслуговування споживачів,в тому числі вчасної ліквідації пошкоджень ліній ЛЕП ,які часто спричиняються погодніми стихійними умовами , що є пріоритетом у нашій закупівельній політиці. З урахуванням вищезазначеного, вносимо відмову на Вашу скаргу та залишаємо умови тендерної документації без змін.
Дата відповіді: 04.09.2024 15:49
Відповідь надана

Невідповідність

Номер: 5bc865dbc5d44d928152f73ba2d3c760
Дата опублікування: 03.09.2024 09:31
Опис: Шановний Замовник, в Додатку 1 у вас вказано що "Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей". Звертаю вашу увагу на те, що згідно Постанови КМУ №382 від 2 квітня 2024 року абзац 14 виключено з Особливостей, тож, відповідно, Учасник не має подавати таку довідку. Просимо виключити дану вимогу з Тендерної Документації.
Відповідь: додано новий змінений додаток №1
Дата відповіді: 04.09.2024 15:47
Відповідь надана

Одиниці вимірювання

Номер: 48a0a83e0a28472db7efbd701589ca7d
Дата опублікування: 03.09.2024 09:13
Опис: Шановний Замовнику, Виправте, будь ласка, в електронних полях одиниці вимірювання з кіловат на кіловат-години.
Відповідь: змінено
Дата відповіді: 04.09.2024 12:39