• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Поточний ремонт даху та несучих конструкцій будівлі №*** військової частини А0666

Торги відмінено

2 664 474.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 644.00 UAH
Період уточнення: 02.09.2024 10:22 - 15.09.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога надання Акту обстеження об'єкту

Номер: 524cef1195b44f2fb78234e468797bf1
Дата опублікування: 11.09.2024 18:19
Опис: Замовник у складі вимог зазначає необхідність у наданні учасником акту обстеження об'єкту . Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог на нашу думку порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. За таких умов, представник Замовника з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати акт огляду, що може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Також необхідно враховувати, що неможливо потрапити на військовий об'єкт без попереднього погодження з уповноваженими органами, що унеможливлює вчасне отримання вищевказаного акту потенційним Учасником. У зв'язку з вищевказаним просимо прибрати з вимог необхідність надання акту обстеження та внести зміни до тендерної документації. Вищівказані дії дозволять розширити коло учасників, що дозволить заощадити державні кошти.
Відповідь: З метою уточнення учасником аукціону об'єму та переліку послуг, визначення комплектуючих, матеріалів та обладнання, яке буде використане в процесі надання послуг, складання кошторису замовником запропоновано оформлення акту обстежння за участю представника учасника та замовника. Контакти представника замовника зазначені в тендерній документації, доступ буде наданий за попередньою домовленістю..
Дата відповіді: 12.09.2024 12:07
Відповідь надана

не надано у складі тенерної документації відомость ресурсів

Номер: 0ca0646a04f64c648dc5e0c0a35818b3
Дата опублікування: 11.09.2024 18:07
Опис: Згідно Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, п.5.1. абзацом 3 встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Відповідно до вимог Настанови, ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови КМУ №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель, та для можливості взяти участь у процедурі – відкриті торги (з особливостями) просимо надати: 1. Відомість з переліком робіт до виконання та відомість з переліком комплектуючих, матеріалів та обладнання яке буде використане в процесі надання послуг. Надане технічне завдання містить лише частину матеріалу, жодної інформації про обладнання та механізми не надано. Просимо надати саме відомость ресурсів, як того вимагає закон та внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Предметом закупівлі є послуги з Поточного ремонт даху та несучих конструкцій будівлі №-7 ** військової частини А0666. Пунктом 1.1 Загальних положень Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Крім того, відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт. Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Додатково варте уваги уточнення Мінрегіону щодо проєктної документації на поточний ремонт. Мінрегіон наголошує, що Положенням про Міністерство розвитку громад та територій України, затвердженим постановою КМУ від 30.04.2014 № 197, не встановлені повноваження цього Міністерства розробляти нормативно-правові акти з визначення вартості поточного ремонту будь-яких будівель. Отже, проєктна документація для поточного ремонту не обов’язкова. Натомість для поточного ремонту жодний нормативно-правовий акт не визначає обов’язкової форми технічної специфікації. У цьому випадку доречно керуватися роз’ясненням Мінрегіону, наведеним у Листі. А саме, що вартість поточного ремонту слід визначати на підставі обґрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої в поточному рівні цін. Згідно листа Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 № 7/15-2747В в окремих обґрунтованих випадках замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обґрунтуванням може поширити дію окремих положень Настанови з визначення вартості будівництва на поточний ремонт. Таким чином, замовником поширено дію Настанови виключно на порядок складання Договірної ціни.
Дата відповіді: 12.09.2024 15:23
Відповідь надана

Щодо кошторисної документації

Номер: 7f7892466be64f839fce2b8a21db685d
Дата опублікування: 06.09.2024 15:49
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - розрахунок договірної ціни та відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013. - пояснювальну записку; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Звертаємо увагу, що ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 уже не є чинним. На заміну цьому ДСТУ прийнято Кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва". Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Внесено зміни
Дата відповіді: 07.09.2024 14:37
Відповідь надана

Кваліфікація участника

Номер: ee755900554d488f8ee25720becf47a3
Дата опублікування: 06.09.2024 15:17
Опис: Тендерному комітету Замовника Щодо внесення змін до тендерної документації ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Рішенням уповноваженої особи протокол від 28.08.2024 № 180 Шановна Уповноважена особа! Ми, як добросовісний учасник тендерних процедур, уважно ознайомившись із вимогами тендерної документації, хочемо звернутися до Вас з проханням переглянути одну із вимог, а саме щодо надання аналогічних договорів, які передбачені Додатком №1 Розділ №3 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та внести зміни. Зокрема, наразі в тендерній документації вказано, що аналогічним є договір на поточний ремонт. Проте, з огляду на широкий спектр робіт, які виконуються у будівельній галузі та з врахуванням Коду ДК в тендерній документації, а саме: - ДК 021-2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи та в інформації, яка розміщена в електронній системі закупівель, а саме: - Категорія: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ми просимо розширити критерії щодо аналогічності договорів. Зокрема, просимо надати можливість учасникам надавати договори не лише на поточний ремонт, але й на капітальний ремонт або покрівельні роботи або інші спеціалізовані будівельні роботи. Усі зазначені види робіт мають схожий характер та потребують аналогічних ресурсів і кваліфікації, що підтверджує можливість виконання робіт за предметом закупівлі. Розширення цієї вимоги дозволить залучити більшу кількість учасників та підвищити конкуренцію на торгах, що в свою чергу сприятиме досягненню більш вигідних умов для Замовника та економії державних коштів. Тому, просимо, вимогу щодо аналогічного досвіду викласти в наступній редакції: «Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) який виконаний повністю чи частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі – поточний ремонт або капітальний ремонт, або покрівельні роботи, або інші спеціалізовані будівельні роботи. 2. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю або частково (акти форми КБ-2, КБ-3).» Просимо Вас врахувати наше звернення та внести відповідні зміни до тендерної документації. З повагою, потенційний Учасник закупівлі UA-2024-09-02-001315-a.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 07.09.2024 14:36
Відповідь надана

невідповідність тендерної документації

Номер: 47e76b52679744859ba0a0aaf4813629
Дата опублікування: 04.09.2024 10:42
Опис: Підпунктом 9 пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено вимогу щодо надання Листа-згода на обробку персональних даних згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Разом з цим п.4 Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога щодо надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений нижче, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, яка за своїм змістом відрізняється від Листа-згода на обробку персональних даних згідно з Додатком 6. Тобто потрібно подати два листи?
Відповідь: підпункт 9 пункту 2 Розділу 5.( Оцінка тендерної пропозиції) Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
Дата відповіді: 04.09.2024 16:24
Відповідь надана

порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: c39628cb7b974eeaa9394de8ea1d9791
Дата опублікування: 03.09.2024 19:45
Опис: Додатком 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» визначено, що предмет закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ даху та несучих конструкцій будівлі №*** військової частини А0666. Поточний ремонт в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є послугами. Разом з цим в цьому додатку висунуті вимоги до предмета закупівлі Товар., а саме: «Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, тобто – такий, що не був в користуванні, якість якого відповідає стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам встановленим в оголошенні про проведення закупівлі та не мати дефектів.» та «Упаковка, в якій постачається товар, повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам, забезпечувати зберігання товару та його неушкодженість під час транспортування. Кожна одиниця товару повинна бути упакована в індивідуальну оригінальну упаковку.», «Інформація про виробника не має бути внесена до переліку міжнародних спонсорів війни, який оприлюднений на порталі «Війна і санкції» Національного агентства з питань запобігання корупції (sanctions.nazk.gov.ua)». З метою уникнення двоякого тлумачення вимог тендерної документації просимо визначитися з предметом закупівлі та привести тендерну документацію до вимог чинного тлумачення.
Відповідь: Вимоги щодо якості та стану товару стосуються будівельного та витратного матеріалу, яке буде використовуватись надавачем послуги під час поточоного ремонту покрівлі та несучих конструкцій
Дата відповіді: 04.09.2024 09:45
Відповідь надана

дискриміеаційні вимоги

Номер: b79b8f3b80cd40bf92a16cb866f40534
Дата опублікування: 03.09.2024 17:13
Опис: Пунктом 6 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено , що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте, пп.11 . п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Роздіду 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником вимагається Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (інформаційна довідка надається за відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань); Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» від 06.03.2022 № 209 (далі — Постанова № 209) визначено, зокрема, умови функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у період правового режиму воєнного стану. З 26.12.2022 доступ до ЄДР відновлено з урахуванням деяких нововведень. Відповідно до підпункту 11 пункту 1 Постанови № 209 відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються виключно за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри. Наведений підпункт викладено в редакції змін за постановою Кабміну «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» від 16.12.2022 № 1422. Тобто для замовників відомості з ЄДР знову ж таки є у відкритому доступі як єдиний державний реєстр чи навіть відкриті дані в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі — Закон № 2939). Згідно з частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, за пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зараз відомості з ЄДР замовник чи навіть самі учасники можуть отримати за безкоштовним запитом у вигляді інформації або за платним запитом у формі витягу. Враховуюче, зазначене просимо прибрати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: підпункт 11 пункту 1 Розділу ТД: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (інформаційна довідка надається за відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Тобто у разі неможливості, з об'єктивних причин, отримання Замовником витягу з ЄДРЮО, ФОП, ГФ переможець повинен надати зазначений витяг.
Дата відповіді: 04.09.2024 10:04