• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Автоматизовані робочі місця типу 2

Завершена

1 334 768.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 673.84 UAH
Період уточнення: 01.09.2024 12:33 - 05.09.2024 00:00
Відповідь надана

так звані листи - це знищення конкуренції за ради одного учасника. Ви захищаєте права держави чи окремої особи?

Номер: ac62ff252c8f407299af5bc96bea1a94
Дата опублікування: 04.09.2024 20:33
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 31 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правові відносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так i у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційні листи від виробника aбo офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим ми, як Замовник не порушуємо принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду AMKУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги, наприклад - рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423- р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA -2020-05-15-003206-c; лист АМКУ № 01 від 14.03.2024 р. по закупівлі зі ідентифікатором № UA-2024-02-19-002313-a. Авторизаційні листи виробника (офіційного представництва) свідчать лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється БАЛ «Гармонія» БМР для забезпечення проведення національного мультипредметного тесту в укритті, замовник зобов'язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію, коли під час дії воєнного стану в країні виникне загроза неналежного проведення національного мультипредметного тесту, а якісне, сертифіковане комп'ютерне обладнання – головна складова його проведення. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційних листів не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником a6o офіційним представником виробника, отримання авторизаційних листів та письмового підтвердження від виробника запропонованих товарів aбo його офіційного представництва aбo офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника, не є проблематичним, а лише підтвердженням добросовісності учасника, легальності товару та права учасника на його постачання. Крім зазначеного Військова частина, як Замовник є "спеціальним субєктом", який виконує функції щодо безпеки та оборони держави в умовах воєнного періоду, а кібербезпека також відіграє важливу та принципову роль, а тому, Замовник зобов’язаний отримати додаткові гарантії якості щодо запропонованого учасниками товару. Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що наші вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог. З повагою та вдячністю за Ваше звернення!
Дата відповіді: 04.09.2024 20:49
Відповідь надана

Помилка у ТЗ (БФП), лотки подачі, видачі.

Номер: 6b4e1b389c2b4fdea7d4494dc11fd3f5
Дата опублікування: 02.09.2024 17:24
Опис: Шановний Замовник. Просимо перевірити коректність технічних вимог до БФП Epson L3210. Згідно з офіційною специфікацією виробника: "Лоток подачі: 100 аркушів Лоток видачі: 30 аркушів" А у вашому тех.завданні лотки\ємність лотків переплутано місцями і відповідно L3210 - не відповідає вашим же вимогам. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. У технічні характеристики внесено зміни щодо вимог тендерної документації стосовно коректності технічних вимог до БФП Epson L3210 щодо лотків подачі та видачі аркушів
Дата відповіді: 03.09.2024 18:12
Відповідь надана

Доповнення ТД, з метою виправлення її недоліків

Номер: d99fd7a704c2465dae9322f1a310624b
Дата опублікування: 02.09.2024 11:54
Опис: Шановний Замовник, з метою дотримання основних принців публічних закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, та найголовніше з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях, звертаємо Вашу увагу та просимо розглянути можливість щодо внесення наступної актуальної вимоги до Тендерної документації: «Учасник обов’язково повинен зазначити торгову марку, модель та артикул (партномер), в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару.. Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимог Замовника.» Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що без цієї вимоги в 100% випадках Замовник не має можливості перевірити товар та впевнитись, що він відповідає вимогам ТД, оскільки всі потенційні Учасники зазвичай просто копіюють технічні вимоги Замовника та вставляють скопійовані вимоги Замовника у свою пропозицію, без вказання моделі та артикулу запропонованого товару. А без даної вимоги до вказання Учасниками артикулу, Замовник не зможе перевірити конфігурацію запропонованого ноутбука, так як Учасники вкажуть лише бажані Замовником параметри (скопіюють) та зазначать модельну лінійку, але не конкретну модель ноутбука (артикул). Сподіваємось що Ви, як Замовник, маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар. З Повагою!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. У технічні характеристики внесено зміни щодо вимог тендерної документації стосовно зазначення торгової марки, моделі та артикулу товару. Крім того звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо вказання інформації про найменування Товару міститься у Додатку 3 до Оголошення
Дата відповіді: 02.09.2024 16:21
Відповідь надана

Доповнення ТД з метою запобігання закупівлі неліцензійного ПЗ Microsoft

Номер: 6e8f456a93344bab8afc33cf86ee26d2
Дата опублікування: 02.09.2024 11:14
Опис: Доброго дня Шановний Замовник. У Додатку №2 (технічні вимоги), зазначено: "Кожний примірник програмного забезпечення Windows 11 Pro має бути попередньо встановленим на ПК (ноутбук) без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Учасник надає гарантійний лист або інший документ на підтвердження зазначеної вимоги Замовника." Виходячи з такої короткої вимоги, ми можемо констатувати той факт, що Ви 100% отримаєте підроблені наклейки з "наявним захисним шаром на номері". Відповідно ліцензія на операційну систему також буде підроблена! Щоб захистити себе від недобросовісних постачальників та недопустити закупівлі контрафакту (піратської копії), просимо Вас внести мінімальні зміни у ТД та доповнити її, наступним пунктом, для захисту від підробки: "Кожний примірник програмного забезпечення Windows 11 Pro OEM має бути попередньо встановленим на ПК без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Для підтвердження легального походження ліцензій на програмне забезпечення Windows 11 Pro та захисту авторського права Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження (лист) від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель та артикул пристрою, а також надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо Вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в Україні, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Просимо Вас виправити недолік ТД, для того щоб в результаті торгів, Ви отримали 100% справжні ліцензії на Windows 11 Pro, а не підроблені наклейки за 1$ (які продаються в інтернеті в тому числі на OLX). Дякуємо за увагу, та небайдужість
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. У технічні характеристики внесено зміни щодо вимог тендерної документаці стосовно програмного забезпечення з урахуванням Вашої рекомендації, оскільки дійсно зацікавлені в отриманні вищезазначеного ліцензійного продукту
Дата відповіді: 02.09.2024 16:16
Відповідь надана

"Оперативна пам’ять"

Номер: bdda847d741c43f99f30b888b13cfb5b
Дата опублікування: 02.09.2024 09:36
Опис: Доброго дня. У ваших вимогах зазначена така вимога: "Оперативна пам’ять: кількість слотів - не менше 2;" Тоб-то мається на увазі, що повинно бути встановлено ДВА модулі для роботи у режимі Dual-Channel ? Чи слоти потрібні саме для "агрейду" у майбутньому? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. У технічні характеристики внесено доповнення для уникнення аналогічних питань в майбутньому
Дата відповіді: 02.09.2024 16:13